XXL Nutrition

Sayer's log: getting big!

+ ik ben op zoek naar in-ear oortjes. De mijne hebben het na 3 jaar dienst begeven (plug is geplooid bij het trainen :( ) Als iemand er goeie weet! +eventueel een manier om je ipod op te bergen (is een ipod touch). Ik heb geen zakken in m'n trainingsbroek.

Die witte van Phillips van 12 euro ofzo. Die doen het bij nu al drie jaar en nog steeds perfect. Zijn zelfs een keer in een regenplas gevallen en ze doen het nog steeds lmao

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.762
ik dacht vandaag 'ik ga eens Sayer spelen', en deed bench na military press. Hoe de **** flik je dat?:roflol:

• #1.764
ik dacht vandaag 'ik ga eens Sayer spelen', en deed bench na military press. Hoe de **** flik je dat?:roflol:

Ik doe mn squat ertussen om borst wat rust te geven.
Maar voor de rest? Helemaal geen problemen mee!

Superdude weet je?

Nee srs ik ben het zo gewoon en weet niet anders..het gaat me goed af!

• #1.766
Did I confuse you? :eyebrow:

Ik moet eigenlijk die andere versie daarvan hebben met die pixels op het hoofd :(

Vraag het hem even lief?

Kan iemand me btw vertellen waarom in ear en geen headphone? Ik doe het puur uit gewoonte maar nu ik er nieuwe nodig heb twijfel ik..

Btw beats by dr dre zijn die dingen echt zo goed of is dat bs?

Vraag het hem even lief?

Kan iemand me btw vertellen waarom in ear en geen headphone? Ik doe het puur uit gewoonte maar nu ik er nieuwe nodig heb twijfel ik..

Me broertje heeft die dingen. Je hoort letterlijk alles van die track dat je afspeelt. Plus je hoort niemand om je heen. Dus ja ze zijn echt fcking goed alleen vind ik het, het geld niet waard. 200 euro voor een koptelefoon is toch gekkenwerk :roflol:

Heb zelf van die oortjes die je om je oor moet 'hangen'. Best handig bij cardio anders godverdomt er altijd wel een oortje uit :)

Vraag het hem even lief?

Er heeft er eentje pb nu :eyebrow: yes srs
Ik had ook eerst headphone. Kussen rond de speaker dat over je oor gaat was uiteindelijk smerig geworden van al dat gezweet etc.
Voelt gewoon lichter en beter aan zo'n in-ear setje. En als je wat degelijke koopt blijven ze zitten, ook als je cardio doet.
Mijn kwam zelfs met verschillende maten om te bevestigen.

• #1.770
Er heeft er eentje pb nu :eyebrow: yes srs
Ik had ook eerst headphone. Kussen rond de speaker dat over je oor gaat was uiteindelijk smerig geworden van al dat gezweet etc.
Voelt gewoon lichter en beter aan zo'n in-ear setje. En als je wat degelijke koopt blijven ze zitten, ook als je cardio doet.
Mijn kwam zelfs met verschillende maten om te bevestigen.
Ja ik had ook in ears, super tevreden hierover (nee echt srs); maar die zijn nu stuk.

Ik haat het als vaste waarden plots vervangen moeten worden (gsm, oortjes,...). Ik weet dat die dingen hun werk deden, wie zegt dat die nieuwe dat gaan doen??

Ik denk dat ik ga kijken achter in-ears en een hoofdtelefoon om af te wisselen.
Kan alleen niet zo makkelijk chille hoofdtelefoon vinden (beats by dr dre heeft een chill model...maar nowai :p)

• #1.771
Vandaag low carb, heb sinds de training met sanca geen junkdag meer gehad. Ik ga de junkdag houden voor na m'n week rust.

Misschien dit weekend klein beetje extra carbs eten. niets te gek.

• #1.772
Start 10.14

Deadlift:

5 x 60
5 x 80
5 x 120
5 x 120
2 x 130

Back extensions:

10 x bw+25
10 x bw+25
10 x bw+25

Pull ups:

7 x bw
7 x bw
7 x bw
7 x bw
8 x bw

:cool: owyeah

Front squat:

5 x 60
5 x 70
5 x 80
5 x 80
5 x 80

Military press:

5 x 40
5 x 45
5 x 50
5 x 50
5 x 50

Squat:

5 x 70
5 x 80
5 x 90
5 x 90
5 x 90

Bench:

5 x 70
5 x 80
5 x 90
5 x 90
5 x 90

Heel raises:

25 x 20
25 x 25
25 x 25
25 x 25
25 x 30

Einde 11.37

Ik had super veel zin om te gaan trainen, ging me ook goed af! Even met de fiets naar daar en knallen maar!

Nu een week rust (met af en toe wat cardio want 7 dagen stilzitten...) en dan hop naar deel3!

http://www.youtube.com/watch?v=wRM0cAqAY9c

2x130 dl ?

Edit, ik dacht dat ik in een topic over slayer zat

• #1.778

60 - 80 ging te makkelijk (had het idee dat mijn form hier echt goed zat, ik voelde niets op m'n armen trekken)

Maar dan die 120 was vrij stevig (aangenaam stevig) dus ik dacht kom, 130 we doen het! 3de keer ging de bar gewoon niet omhoog...mentaal? last van m'n ziek zijn? Geen idee.

---------- Post toegevoegd 10 May 2013 om 15:25 ----------

Hier, je hebt het nodig! Want deze training trok op niets hoor! :trollface:

Bedankt voor de muziek, but don't make me go I xyzyx I on your ass!

Nice

Nog --->Steeds<----- ziek???

O lawd..

Terug
Naar boven