MuscleMeat

Sayer's log: getting big!

Dan kun je even goed gaan trainen, met de gewichten die jij doet is het toch hetzelfde als cardio

not srs :P

Ik doelde idd om het cns te ontlasten, maar als je zelf al aangeeft te rusten omdat het zo in de planning staat ipv omdat je lichaam het echt nodig heeft, cardio on

Elke dag cardio? Heb je btw een hometrainer ofzo thuis?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.805
Mmmm...ik dacht aan hamburgers of iets te gaan eten :p om 11.30 lijkt me dat nogal...moeilijk? :D

Of ik ga zondag gewoon trainen...mmm

Wat is daar moeilijk aan? :D Op een vrije dag vind ik het heerlijk om met pizza te ontbijten!

Ik bedoelde eigenlijk meer dat als je veel carbs wil gaan nuttigen dat je dat beter niet aan het einde van een low-carb week kan doen zonder voorafgaande krachttraining ;)

• #1.808
Wat is daar moeilijk aan? :D Op een vrije dag vind ik het heerlijk om met pizza te ontbijten!

Ik bedoelde eigenlijk meer dat als je veel carbs wil gaan nuttigen dat je dat beter niet aan het einde van een low-carb week kan doen zonder voorafgaande krachttraining ;)

Moeilijk? Niets, al zie ik dat niet zitten om dan nog 8 uur te gaan werken :D dus beter dat ik dat dan zondag doe...

---------- Post toegevoegd 13 May 2013 om 15:00 ----------

Pls no; dat heb ik al een jaar niet meer gegeten :D dan liever chinees of frituur

• #1.813
Elk log dat ik doorneem gaat het wel over pizza of dergelijke :roflol:

Pizza!

Terug
Naar boven