AndroidHealthClinic

Sayer's log: getting big!

Grote fail op 150? Of kan je hem hebben?

In het verleden hebben mensen hier in m'n log liggen roepen dat m'n deadlift te zwak was :(

En goh maxen, 5 x 120-130 maxen ja.

Ik zou ook graag progressie zien bij die DL, wil ik te veel?

Moet ik rekening houden met tragere progressie doordat ik het 3 x per week doe?

Mijn deadlift is ook zwak. Daarom ga ik nog niet deadliften tot ik 100gr weeg. Gewoon opbouwen.
Niet gek doen. 3 keer is teveel. 2 keer ok. Maar dan 1 keer heavy & 1 keer licht. Trouwens, kracht
winst in de cut? Tjaaaaa, niet voor iedereen weggelegd.

Haha :p van massive moest ik een linkse, rechtse, uppercut geven :D

Goh waarom...ik voelde dat de 5 x reps niet gingen, dus wou even singles omhoog. Om toch het gevoel te hebben dat ik iets had verzet!

Huh wie :p?

Op hoeveel bf sta je nu trouwens bro?

Ik zou trouwens niet zo vaak single rep (maxen per week). Komt denk ik omdat ze toen zeiden dat je deadlift ''zwak'' was :p? Die kilo's omhoog gaan van zelf wel man komt goed je bent goed op weg iig. Je zit nu ook in de cut he. Echt vele male sterker worden lijkt me sterk dan.

Verwijs je trouwens naar mij met je "sommige hier zeiden dat men DL zwak is" omdat ik ooit heb gezegd dat je precies elke week dezelfde reps/sets deed op je DL? :p

Zoja, was niet slecht bedoeld en al helemaal niet dat je DL zwak zou zijn, maar eerder als in "misschien wat vaker afwisselen met lichte en zware DL's?".

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.906
Nee was diaephi en sanca :p tenzij ik ze verkeerd begrepen heb.

Vp weet ik niet...dit weekend eens meten.

Dankje btw! Ik blijf gaan! :p

Ow, als zij het zeggen is het waarschijnlijk wel waar.

Komaan heffen die handel, jij zwakke DL-sl*t!

:o

• #1.908
Morgen knal training neerzetten! Ik ga goed m'n tijd nemen zodat ik op elke oef stevig kan doorgaan :cool:

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 14:37 ----------

Ow, als zij het zeggen is het waarschijnlijk wel waar.

Komaan heffen die handel, jij zwakke DL-sl*t!

:o

Nou..das ni lief! Ik denk dat ik een poll ga openen...of ik ban je van je trainingslog...mmmm :cool:

• #1.914
Trainen is catabool :p Rusten en eten is anabool :p

Plus waarom zou je zo lang trainen? Pick you battles ipv alles gelijk te willen doen ;)

Maxen op alle oef lijkt me inderdaad wel stom...

Goh lang, als ik met m'n trainingspartner ga ben ik vaker 2 uur - 2.5 uur bezig...

Ik zal gewoon aan een vlot tempo goed stevig trainen :D

Maxen op alle oef lijkt me inderdaad wel stom...

Goh lang, als ik met m'n trainingspartner ga ben ik vaker 2 uur - 2.5 uur bezig...

Ik zal gewoon aan een vlot tempo goed stevig trainen :D

Dus jij zit gewoon 7u per week ongeveer in de gym enkel voor KT? Dude ...

• #1.916
Dus jij zit gewoon 7u per week ongeveer in de gym enkel voor KT? Dude ...

Ongeveer 6 uur ja.

Deel 1 van Reg Park 5x5 was dat een pak minder (4 oef)
Deel 2 was al iets meer (8 oef)
en zeker nu deel 3 komt makkelijk aan 6 uur per week (12 oef)

Nu op zich voel ik me goed, niet vermoeid etc, is dit slecht dan? (serieuze vraag, ik heb er geen idee van of dit goed of slecht is en waarom?)

Ongeveer 6 uur ja.

Nu op zich voel ik me goed, niet vermoeid etc, is dit slecht dan? (serieuze vraag, ik heb er geen idee van of dit goed of slecht is en waarom?)
:roflol: dat is +2uur langer dan mij en ik traing 4x/week :o

Ongeveer 6 uur ja.

Tja ... als je je goed voelt is het goed. Of het optimaal is? Efficient? Niet mijn optiek. Maar er zijn er vast
die mij tegen willen spreken :p

• #1.919

Margi die met witte opgetrokken(!!!) kousen over z'n trainingsbroek aan het trainen was...

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 15:17 ----------

Tja ... als je je goed voelt is het goed. Of het optimaal is? Efficient? Niet mijn optiek. Maar er zijn er vast

Ik sta open voor advies en besef dat ik nog veel moet bijleren!

Nu naar mijn gevoel gaat dit momenteel goed (8 oef 3 maand gedaan met veel succes) 12 oef ben ik nu een week mee bezig dus kan ik me niet over uitspreken...

Misschien moet ik er af en toe een oef uithalen en die proberen te verhogen...want ik zie me geen PR's trekken op 12 oef :p

Ik train ook 3 keer per week, per keer 2 a 2,5 uur. Ga er prima op ;) Als je 4 a 5 keer per week traint dan is het makkelijker om je trainingen binnen de 90 minuten te houden. Behalve dat vind ik dat je tussen 5reppers meer tijd nodig hebt dan 12rep bodybuilding style pompen. En sowieso ieder zn ding :D Waarom denk je dat het minder efficiënt is? (behalve gewoon tijd-efficiënt)

Terug
Naar boven