- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik sta open voor advies en besef dat ik nog veel moet bijleren!
Nu naar mijn gevoel gaat dit momenteel goed (8 oef 3 maand gedaan met veel succes) 12 oef ben ik nu een week mee bezig dus kan ik me niet over uitspreken...
Misschien moet ik er af en toe een oef uithalen en die proberen te verhogen...want ik zie me geen PR's trekken op 12 oef![]()
Ik ben niet zo heel bekend met full body training. Daarom dat ik mij er ook niet over uitspreek wat er
beter is. Ik zou me sowieso niet wagen aan FB trainingen
Iets lijdt er altijd wel onder het andere.Je gaat me niet vertellen dat je nog 100% kan liften als je al +1u in de gym zit en je nog maar in de
helft van je training bent
Ik train ook 3 keer per week, per keer 2 a 2,5 uur. Ga er prima opAls je 4 a 5 keer per week traint dan is het makkelijker om je trainingen binnen de 90 minuten te houden. Behalve dat vind ik dat je tussen 5reppers meer tijd nodig hebt dan 12rep bodybuilding style pompen. En sowieso ieder zn ding
Waarom denk je dat het minder efficiënt is? (behalve gewoon tijd-efficiënt)
zoals ik hierboven al zei ... je kan nooit op het einde van die 2u nog voor 100% liften. Sterker nog, als je echt intensief traint,
zit je na je eerste set deads er al stevig door. Heb je dat niet? Train je te licht

Als je 4 a 5 keer per week traint dan is het makkelijker om je trainingen binnen de 90 minuten te houden. Behalve dat vind ik dat je tussen 5reppers meer tijd nodig hebt dan 12rep bodybuilding style pompen. En sowieso ieder zn ding
Waarom denk je dat het minder efficiënt is? (behalve gewoon tijd-efficiënt)
)?