- Waardering
- 36
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope, geen rechte! DankjeWat een training manEen simpele Ez-bar zou ik wel rekenen op 5kg, of was het een rechte?

Waarvoor dank

Jawel hoor...maar totaal vergeten en geen zin om daar mee bezig te zijnDat feel toen ik een 8 op de weegschaal zag
Hebben ze bij je gym geen weegschaal?

DankjeSterkte met het verlies
Lekkere (lange) training btw! Keep it up

Was dan ook een extreme week (hele week low carb op 1800 kcal omdat ik niet ging trainen).1.5 a 2kg droppen per week is best wel veel kerel. Misschien zelfs te veelJust saying
En brutale work out man

Was dan ook een extreme week (hele week low carb op 1800 kcal omdat ik niet ging trainen).
Dus hoop dat het nu wat gaat stagneren met dat ik m'n carbs wat verhoog.
Dankje, ik heb nu overal spierpijn![]()
Oh jawel, elke dag omega's genomen + BCAA

Haha
nou das ook een compliment 
wat zijn die omega's? En heeft dat echt nut, die bcaa? Altijd gedacht dat dit slechts marketing was.
bcaa is een eiwit tak. Heeft op zich om en rond je cardio (of tijdens) wel nut. Is gewoon om je spieren te beschermen.Ik slaag er nooit in te cutten en gespierd te blijven. Wellicht omdat ik, als ik cut, me zo zwak voel dat ik niet hard kan trainen. Binnen 3 weken ga ik ook eens proberen cutten.
Succes Sayer, dat gaat echt goed.
---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 10:51 ----------
wat zijn die omega's? En heeft dat echt nut, die bcaa? Altijd gedacht dat dit slechts marketing was.

1.5 a 2kg droppen per week is best wel veel kerel. Misschien zelfs te veelJust saying
En brutale work out man

Hij zat low carb hè, glycogeen zal wel leeg zijn getrokken.

Aha maar voor mijn vet at ik pindakaas en kaasAls je amper vet eet, krijg je natuurlijk ook geen omega 6 binnen![]()