XXL Nutrition

Sayer's log: getting big!

Wat een training man:D Een simpele Ez-bar zou ik wel rekenen op 5kg, of was het een rechte?

Mijn ez bar is 8,4 kilo.. Net gewogen

Ow nu is mijn ez toch zeker plusminus 7,5 :D Was er zo zeker van dat die 5,5 was

Sterkte met het verlies :(

Lekkere (lange) training btw! Keep it up

1.5 a 2kg droppen per week is best wel veel kerel. Misschien zelfs te veel ;) Just saying ;)

En brutale work out man

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.871
1.5 a 2kg droppen per week is best wel veel kerel. Misschien zelfs te veel ;) Just saying ;)

En brutale work out man
Was dan ook een extreme week (hele week low carb op 1800 kcal omdat ik niet ging trainen).
Dus hoop dat het nu wat gaat stagneren met dat ik m'n carbs wat verhoog.

Dankje, ik heb nu overal spierpijn :D

Was dan ook een extreme week (hele week low carb op 1800 kcal omdat ik niet ging trainen).
Dus hoop dat het nu wat gaat stagneren met dat ik m'n carbs wat verhoog.

Dankje, ik heb nu overal spierpijn :D

Geen omega 3 & BCAA dan?

Ik slaag er nooit in te cutten en gespierd te blijven. Wellicht omdat ik, als ik cut, me zo zwak voel dat ik niet hard kan trainen. Binnen 3 weken ga ik ook eens proberen cutten.
Succes Sayer, dat gaat echt goed.

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 10:51 ----------

Oh jawel, elke dag omega's genomen + BCAA
wat zijn die omega's? En heeft dat echt nut, die bcaa? Altijd gedacht dat dit slechts marketing was.

• #1.877
Ik slaag er nooit in te cutten en gespierd te blijven. Wellicht omdat ik, als ik cut, me zo zwak voel dat ik niet hard kan trainen. Binnen 3 weken ga ik ook eens proberen cutten.
Succes Sayer, dat gaat echt goed.

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 10:51 ----------

wat zijn die omega's? En heeft dat echt nut, die bcaa? Altijd gedacht dat dit slechts marketing was.
bcaa is een eiwit tak. Heeft op zich om en rond je cardio (of tijdens) wel nut. Is gewoon om je spieren te beschermen.

Omega's zijn vetten. Je hebt omega 3-6-9 (6 zit genoeg in onze voeding, 9 maken we zelf aan dacht ik? en omega 3 is visolie). Op zich is niet de hoeveelheid van deze 3 belangrijk maar de verhouding tussen de 3 :)

Bedankt man! Is m'n eerste goede cut ook, vorige cut heb ik enorm veel krachtverlies gehad. Ik eet nu rond m'n trainingen carbs en dat gaat echt goed!

• #1.880
Terug
Naar boven