AndroidHealthClinic

Schema programma testers gezocht

stuur mij 'm ook maar ;) probeer 'm graag uit

heb ook wel interesse mocht je nog testers zoeken

• Topic Starter Topic Starter
Zie URL in openingspost! Ik heb ook een nieuwe functie toegevoegd dat je stats kan bijhouden.

Ben benieuwd... kan ik meedoen? Thanks

:)

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit!

Even wat feedback:
- Kan geen maaltijd verwijderen/aanpassen
- Voor sommige producten (appel bijv.) is het handiger per stuk dan in gewicht te doen
- Er ontbreken nog heel veel producten (whey bijv.) Misschien is het een idee dat leden zelf producten aan een eigen library kunnen toevoegen (een global library zou ook cool zijn, maar dan krijg je het probleem dat er rotzooi of stats die niet kloppen in kunnen komen)
- Totaal van alle maaltijden bij elkaar optellen

Ziet er goed uit!

Even wat feedback:
- Kan geen maaltijd verwijderen/aanpassen
- Voor sommige producten (appel bijv.) is het handiger per stuk dan in gewicht te doen
- Er ontbreken nog heel veel producten (whey bijv.) Misschien is het een idee dat leden zelf producten aan een eigen library kunnen toevoegen (een global library zou ook cool zijn, maar dan krijg je het probleem dat er rotzooi of stats die niet kloppen in kunnen komen)
- Totaal van alle maaltijden bij elkaar optellen
1: Dat ga ik zsm toevoegen. Had het druk met school etc ;)
2: Jep die tip kreeg ik ook van wazzup, Moet er alleen veel code voor wijzigen dus dat ga ik pas in een later stadium misschien doen ;)
3: Ga ik ook toevoegen (iedereen kan zijn eigen producten toevoegen en ziet die alleen zelf)
4: Die totale zie je op dit moment niet omdat ik dat per ongeluk had verwijdert hehe, misschien fix ik die vanavond nog.

Thanks voor de feedback!

Ik heb zojuist een accountje aangemaakt!

Het idee achter de software zit echt goed waarvoor proficiat!

Persoonlijk vind ik het jammer dat alles in gr staat uitgedrukt.
Brood zou je bijvoorbeeld in sneetjes kunnen uitdrukken, drinken in cl, ...
Alsook is de database nog enorm klein maar dat is een kwestie van tijd.

Misschien wel een goed idee om de leden of enkele betrouwbare leden deze database te laten opvullen.
Let op! Het moet correct zijn dus er moet enige vorm van controle blijven door de beheerder.

Meest van deze punten wel als eens vermeld .. gewoon volhouden zou ik zo zeggen, echt top!

Laatst bewerkt:
Ik heb zojuist een accountje aangemaakt!

Het idee achter de software zit echt goed waarvoor proficiat!

Persoonlijk vind ik het jammer dat alles in gr staat uitgedrukt.
Brood zou je bijvoorbeeld in sneetjes kunnen uitdrukken, drinken in cl, ...
Alsook is de database nog enorm klein maar dat is een kwestie van tijd.

Misschien wel een goed idee om de leden of enkele betrouwbare leden deze database te laten opvullen.
Let op! Het moet correct zijn dus er moet enige vorm van controle blijven door de beheerder.

Meest van deze punten wel als eens vermeld .. gewoon volhouden zou ik zo zeggen, echt top!

Bedankt voor je reactie! Ik wou even zeggen dat drinken in ml wordt weergegeven.

En iedereen kan later zijn eigen producten toevoegen, wanneer er bijvoorbeeld 10 mensen whey met dezelfde waardes toevoegt kan ik het misschien in de centrale database toevoegen.

UPDATE: Je kan nu eigen producten toevoegen! NAIS!

joost het is voor de pc toch?

Ja het is een webapp

Edit: nvm

Idd bij dingen zoals eieren/appels per stuk doen. Verder kloppen de waardes goed en ziet het er goed uit :D

---------- Post toegevoegd Fri 30 Mar 2012 om 19:57 ----------

En brood. Dit vind ik wel een vereiste, ik ga geen boterhammen wegen :p

Maar als je een ei als voorbeeld neemt:
M (middel) 53-63 gram
L (groot) 63-73 gram
XL (extra groot) 73 gram en meer.

Of moet ik dan de gulden middenweg nemen ;) Nee maar zonder dollen, het gaat er inkomen maar voorlopig nog niet!

Zet het erin of gebruik 60 gram. Heb al vaak eieren gewogen en veel zijn er net iets meer dan 60 gram.

Jammer, wil best reclame voor je progje maken maar dit soort fouten mogen er niet in voorkomen :)

Mag het op veiligheid worden getest?

Terug
Naar boven