AndroidHealthClinic

Schema programma testers gezocht

Goed bezig ga zo door!

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
UPDATE: Je kan nu maaltijden verwijderen en wijzigen! NAIS!
Wanneer tijd wijzigt moet de maaltijd alleen nog op goede plek gezet worden.

Mag ik het ook testen :p?

Persistent XSS (Proof of Concept: [Link niet meer beschikbaar])

JmJrx.png

QNI6y.png

Full Path Disclosure

Vw1QR.png

Hey thanks voor je feedback BlaRock, de eerste is een domme van mijn kant uiteraard. De tweede is omdat het nog een beta is, maar heb dat ook maar meteen opgelost voor jullie ;)

(heb jou shit ff gewijzigd btw ;) )

Can I join the club?

Zie startpost.

graag ook pm

Persistent XSS (Proof of Concept: [Link niet meer beschikbaar])

JmJrx.png
Full Path Disclosure

Vw1QR.png

Is mijn post nu aangepast en de pics verwijderd?

Hey thanks voor je feedback BlaRock, de eerste is een domme van mijn kant uiteraard. De tweede is omdat het nog een beta is, maar heb dat ook maar meteen opgelost voor jullie ;)

(heb jou shit ff gewijzigd btw ;) )

Beter. Javascript/html wordt nog wel uitgevoerd als het live wordt geupdate na het toevoegen van een schema/maaltijd, verder is het oke.

Kan je er mij ook 1 sturen?
Alvast bedankt

Ik wil het ook uittesten!

Ik wil ook, gebruik nu af en toe mynetdairy, ook wel handig om even snel te checken

Is mijn post nu aangepast en de pics verwijderd?

Beter. Javascript/html wordt nog wel uitgevoerd als het live wordt geupdate na het toevoegen van een schema/maaltijd, verder is het oke.
Tjah, wanneer je nu f12 drukt en naar console gaat en alert("hoi") doet krijg je ook een melding ;) Dat heeft niks met de website te maken. Maar ik heb het toch maar even gefixed ;)

kan je jezelf nog aanmelden?

Tjah, wanneer je nu f12 drukt en naar console gaat en alert("hoi") doet krijg je ook een melding ;) Dat heeft niks met de website te maken. Maar ik heb het toch maar even gefixed ;)

Die geupdate javascript/html werd wel degelijk door de website zelf uitgevoerd hoor. :)

@peerebaum: zie openingspost x1000

BlaRock: Denk dat we niet over hetzelfde praten, maar goed maakt niet uit het is toch al opgelost.

Handig zeg, zo op het eerste oog. Vooral ook dat je het kan delen.

---------- Post toegevoegd Tue 3 Apr 2012 om 15:41 ----------

Er staat alleen geen appel in, beetje jammer. :D Maar handmatig toevoegen gaat ook prima.

Daarnaast fijne schaalverdeling en dat slepen werkt goed.

Appel staat er wel in alleen zoekt de functie nu door een heel woord en haalt de eerste 15 resultaten op. Wanneer jij appel zoekt dan krijg je 15 andere resultaten wat het woord appel zoals appeltaart etc. Wanneer je dus appel zoekt kan je het beste appel[spatie] intoetsen dan staan daar verschillende soorten appelen ;)

En thanks voor de complimenten ;)

Zijn er verder nog gewenste features? Bijvoorbeeld doel van schema of de onderhoud van de persoon in kwestie etcetera. Ik hoor graag alles en niets is tegek!

Terug
Naar boven