Fitness Seller

Schema programma testers gezocht

Ik heb ook wel interesse. En kan je ook met wildcards zoeken. Of heb je daar geen string voor gemaakt?

• Topic Starter Topic Starter
Hey ron, Wat bedoel je met wildcards? Ik zou zeggen maak even een account aan en dan kan je kijken hoe het zoeken nu werkt ;) Zie start post voor de url. groetjes!

Hey ron, Wat bedoel je met wildcards? Ik zou zeggen maak even een account aan en dan kan je kijken hoe het zoeken nu werkt ;) Zie start post voor de url. groetjes!

Ik bedoel kan je zoeken mbv "jokers". Bij de vraag van iemand hier die op term "appel" zoekt krijgt ze alles behalve die appel. Wel appel+ (appeltaart, appelmoes). Het gebruik van wildcards verbreed de zoek acties. Dan is appel namelijk appel of appel+spatie. En Appel$ (waarbij $ een wildcard is), krijg je appel+ dus appeltaart appelmoes. Maar alles behalve appel. Kan je me nog volgen.

Ik ga zeker even een account aanmaken. Succes met je programma.

Ron

Ja ik zou het kunnen implementeren maar ik denk dat de functionaliteit een beetje overbodig is, ik zal de query optimaliseren zodat wat je zoekt ook bovenaan staat ;). (heb meteen even gezorgd dat eigen producten altijd bovenaan staan)

Het nieuwe domein waar je de website kan bereiken is bodyapp[PUNT]net

Terug
Naar boven