Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hey ron, Wat bedoel je met wildcards? Ik zou zeggen maak even een account aan en dan kan je kijken hoe het zoeken nu werkt Zie start post voor de url. groetjes!
Hey ron, Wat bedoel je met wildcards? Ik zou zeggen maak even een account aan en dan kan je kijken hoe het zoeken nu werkt Zie start post voor de url. groetjes!
Ik bedoel kan je zoeken mbv "jokers". Bij de vraag van iemand hier die op term "appel" zoekt krijgt ze alles behalve die appel. Wel appel+ (appeltaart, appelmoes). Het gebruik van wildcards verbreed de zoek acties. Dan is appel namelijk appel of appel+spatie. En Appel$ (waarbij $ een wildcard is), krijg je appel+ dus appeltaart appelmoes. Maar alles behalve appel. Kan je me nog volgen.
Ik ga zeker even een account aanmaken. Succes met je programma.
Ja ik zou het kunnen implementeren maar ik denk dat de functionaliteit een beetje overbodig is, ik zal de query optimaliseren zodat wat je zoekt ook bovenaan staat . (heb meteen even gezorgd dat eigen producten altijd bovenaan staan)