MuscleMeat

SebastiaanG's: Give me the iron and I'll go to the MAX!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Mooi traject!
 
Hey, ook een log :D

Leuk filmpje, maar wel even die ass tot de grond ;)

Verder goeie progressie :rocker:

Normaal gaat ie wel tot de grond ja, daarom telde ik deze ook niet als een PR, heb em daarna wel gehaald met ass to the grass.


Mooi traject!

Thx! Die ga ik wel vaker fietsen denk ik, is een lekker stukje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
CARDIO
~18km in 60 minuten.

fietsroute.jpg


Flink stuk gefietst, ondanks dat het hondeweer was was het wel erg lekker. Halverwege een pitstop gemaakt bij m'n sportschool, wat gedronken en binnen 5 minuten weer weg. Het waaide flink maar dat vond ik wel oke. Flinke rechte stukken gefietst, maar ook even door het dorp om lekker interval te fietsen en sprintjes te trekken. Ook dit stuk was lekker te fietsen, vooral de stukken door de polder zijn fijn omdat je dan even alleen bent.
 
En dan zeker die rustige muziek van je op:P

Net stuk weer kerel, maar niet echt doorgefietst he haha
 
En dan zeker die rustige muziek van je op:P

Net stuk weer kerel, maar niet echt doorgefietst he haha


hehehe :shut: muziek viel wel mee, gewoon linkin park op half volume :) en ja, doorfietsen.... ben geen wielrenner XD al een jaar niks aan me conditie gedaan hahah :P
 
Laatst bewerkt:
Cardio
Treadmill

22 Minuten

Stepper
18 Minuten

Ook nog wel wat kracht gedaan, voornamelijk schouders, nog een nieuwe oefening gevonden, Bent Over Barbell Front Raise, en die voelde ubergoed, dus die blijft erin. Na m'n schouders nog even m'n biceps flink opgepompt met een supersetje. Vanavond ff flink vreten bij de mac, en dan zijn we weer helemaal klaar voor 10 weken keihard rag-actie :D
 
Wat een cardio zeg.. Nu gaan knallen met die 5x5!!! :cool:
 
Mooie deadlift!
 
Het is al een tijdje wat stil in m'n log, afgelopen week wat cardio logjes, maar niet echt iets spectaculairs. Komt omdat ik even een rustweekje heb, ik doe het ook niet graag, maar soms is het even nodig. M'n vorige schema motiveerde voor geen ruk, had echt veel zin om 4x per week te gaan trainen, maar op de een of andere manier viel het toch erg tegen. Waarom weet ik niet precies. Heb wel de nodige gains gemaakt, zowel op bodyweight, als op lifts, maar toch kon het schema me niet optimaal motiveren. Daarbij, de laatse 2 weken op m'n stage waren erg druk. Geen excuus natuurlijk, maar wel vervelend soms. Gelukkig is de uitkomst daar, een nieuw schema, en niets minder dan het befaamde Stronglifts 5x5 schema! Kijk er deze hele week al naar uit, en morgen mag ik eindelijk weer beginnen! YEAH! 3x per week squatten, hehe veel beter word het niet ;) 5x5 geeft mij altijd genoeg ritme, en daarom ga ik gewoon weer proberen netjes te eten, goed te rusten ( lukt wel goed nu, het is altijd lekker donker en koud, dan slaap ik goed ). Afgelopen week flink lopen bunkeren, heb alles gedaan wat niet mocht, en het voelde goed, ( vrijdag: 10.000 kcals naar binnen gewerkt, lang leven cheaten bij de mac ) maar nu is het echt tijd om weer goed en netjes te gaan. Motivatie is erg hoog, heb een aantal bodybuilding en powerlifting films gekeken, werkt altijd erg goed als je ff geen zin hebt! Maargoed, genoeg geouwehoer, stats!!

Stats SebastiaanG:

Lengte: 185cm
Gewicht: 89kg
BF: 13-14%

Bench Press: 75kg ( 5 reps )
Squat: 130KG
Deadlift: 130KG

5x5 Beginner Strength Training Program I

Dag A:
Squat 5x5
Bench Press 5x5
Deadlift 1x5
Pull-Ups 3x5

Dag B:
Squat 5x5
Overhead Press 5x5
Barbell Rows 5x5
Dips / Chin-Ups 3x5

Wat hoop ik te bereiken, ik hoop op een total van 375, maar ideaal zou een total van 400+ zijn. Dat zal niet makkelijk worden, omdat m'n total nu op maar 335k hangt. M'n andere doel was, 90k bodyweight voor het eind van het jaar, maar ik heb zo het gevoel dat ik daar wel aan ga komen ;) Op donderdag blijf ik cardio doen ( denk ik ) om m'n spijsvertering goed op gang te houden. Zal voorderest ook geen verschrikkelijke hardcore cardio zijn, gewoon een uurtje rustig lopen/fietsen/crosstrainer/stepper.

Aan iedereen die me logje bijhoud, keep up the good work, en laat horen wat je van m'n trainingen vind!
 
succes met je goals 10000kcals nice! :D
 
Squat
5x5x90k

Bench Press
5x5x60k

Barbell Row

1x5x50k
4x5x60k

Dips
3x5xBW


Squats gingen maar moeizaam, maargoed dat was te verwachten na 2 weken weinig tot niet trainen en alle zooi die ik heb zitten eten. Verwacht dat het woensdag al weer een stuk makkelijker gaat. Bench Press ging eigenlijk wel aardig, ook niet supersterk, maar ook niet echt slecht, voelde goed, en denk dat ie wel weer omhoog kan ( hoger gedaan dan op het schema stond 55 > 60k ) Barbell Row ging helemaal nergens over, 50k ging veeeel te makkelijk, dus daarna 60 erop, en dat ging ook nog soepel, vermoed redelijk wat vooruitgang op deze oefening! Dips gingen wel aardig, tijd geleden dat ik Bodyweight dips deed, dus was wel even wennen. Hoop dat ik morgen flinke spierpijn heb ;)
 
En het is weer begonnen, succes met het behalen van je doelen kerel. Maar ik heb der wel vertrouwen in. Hoe beviel dag 1 van het 5x5 schema?
 
Nou, het beviel behoorlijk goed! Had direct na de training alweer zin in woensdag ( hehe old-skool feeling ). Ook lekker is dat je deze traingen in een uurtje kan doen, even lekker knallen en op tijd weer thuis om nog wat te eten. Motivatie zit er weer dik in :D
 
Lekker hoor, maar 10,000kcal ? damn, hoeveel big mac's zijn dat ?
 
Veel, heel veel ;)
 
Ik hoop niet dat het alleen Big Mac's zijn geweest die 10k :P want 1 BM = 500kcal dus dan zou je er 20 op moeten hebben:P
 
Het was m'n totaal van die dag he ;) zowiezo al 4000+kcals van m'n normale eten, nog eens 4000 bij de mac, en savonds nog bier en bitterballen zitten eten... ;)
 
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GEIL GEIL GEIL verdomme ik ben zo geil, en ik heb zo te hard gereden AAAAAAAHHHHHH :P damn I love testosteron XD

dus...

Squat
5x5x92.5k

Seated Military Press
4x5x40k
1x5x45k

Deadlift

1x5x100k

Pull-Ups
2x5xBW-15
1x5xBW-10

Barbell Holds

Time=Randomx2x90k
Time=Randomx1x70k

Echt heerlijk getraind! Niets op aan te merken!! :D
 
Leuk zo'n heerlijke training :D
 
Whahahaha die spoiler:roflol:

Nette training kerel!!!

Ik ga hem waarschijnlijk over 3 weken starten de 5x5;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven