- Waardering
- 1.269
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Military press ging easy, maar ik voel 1 van m'n lats bij de beweging naar beneden een beetje pijn doen, hebk al langer last van, en alleen bij deze oefeningen, heel vreemd... Deadlift ging echt uber, eerste attempt gleed de bar uit m'n handen, 2de attempt ging alles lekker en ging de lift nog redelijk makkelijk ook, m'n vorige deadlift PR heb ik 2 weken geleden gehaald en stond op 130.
Slapen gaat de laatste tijd ook wel lekker ( eindelijk ), ben een andere routine gaan volgen voor het naar bed gaan, werkt goed en ik slaap lekker door de laatste tijd. Pak bijna elke nacht 7 uurtjes met 1 keer wakker worden. Gaat helemaal lekker dus 
Lekkere meevaller
De rest ging allemaal lekker ook, bij de Pull Ups was ik wel verrot... Leuke fout, dat wel 
Bench ging verbazingwekkend makkelijk, echt alle reps zo na elkaar eruit gegooid. Barbell Row is nog steeds een beetje te licht, maar begint nu wel lekker te komen. Goeie training weer!