AndroidHealthClinic

SebastiaanG's: Give me the iron and I'll go to the MAX! (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Die military press is toch gewoon overhead press ?

En voor je pull-ups, is dat 'met' extra gewicht ?
 
Die military press is toch gewoon overhead press ?

En voor je pull-ups, is dat 'met' extra gewicht ?


Military en overhead zijn volgens mij dezelfde presses, maar dat weet ik niet zeker. Bij de pull ups staat BW-(min)15/10 ;) Dus Bodyweight min 10/15k. ( Ik ben nogal slecht in pull/chin ups )
 
ik ben ook slecht in de pull/chin ups, maar ik vind het beter passen om met volle gewicht te doen..
 
zou het ook wel zijn, maar dan haal ik nog amper reps...
 
zou het ook wel zijn, maar dan haal ik nog amper reps...


Gij kon het wel toch? Ik krijg er ook nog een paar reps uit;) maar niet brede pull up:(.... Des Al niet te min, gewoon door gaan zo dan kom je vanzelf op je bw pull ups. Doe je ze breed btw?
 
jep, breder dan schouders.

Zojuist nog even een cardio training gedaan, 350kcals verbrand in 30 minuten. Voor de rest niets noemenswaardigs ( moest werken dus vandaar ;) )
 
Leuk zo'n beetje afwisseling :D
 
Squat
5x5x95k

Bench Press
1x5x60k
1x5x65k
1x5x67.5k
1x5x70k
1x5x67.5k

Barbell Row
2x5x60k
3x5x65k

Dips
3x5xBW

Echt weird, ik heb van 6 tot 6 gewerkt, de hele dag ontzettend druk en in de weer geweest, thuis voelde ik me echt dood. Ik stap in de auto, 5 minuten later kom ik aan bij de gym en zit weer propvol energie en knal er een dikke training uit ( Bench is al tijden niet meer zo lekker gegaan! ) Echt super dit, nu lekker slapen! :D
 
Squat
5x5x97.5k

Seated Military Press
5x5x35k

Deadlift
1x5x90k

Chin Ups

1x5xBW-10k
2x5xBW


Training was echt k*t, zo goed als het vrijdag ging, zo hard zoog het vandaag... Bij m'n eerste rep squat begon m'n neus te bloeden en daar liep ik vervolgens een half uur mee, wel doorgesquat overigens. Squats voelde zwaar aan en khad er moeite mee... Enigste verklaring die ik heb is dat ik zondag erg weinig heb gegeten ( 2000kcals max ) dus gooi ik er morgen even een flinke refeed dag in met heel wat eiwitten en koolhydraten zodat ik woensdag weer kan vlammen. Voelde me vanochten ook moe, en niet zo opgewekt als normaal. Dus, morgen flink wat extra's naar binnen werken, en goed slapen, woensdag moet er gebenchd worden, en ik wil vlammen!! Nog tips??
 
Squat
5x5x97.5k

Seated Military Press
5x5x35k

Deadlift
1x5x90k

Chin Ups
1x5xBW-10k
2x5xBW


Training was echt k*t, zo goed als het vrijdag ging, zo hard zoog het vandaag... Bij m'n eerste rep squat begon m'n neus te bloeden en daar liep ik vervolgens een half uur mee, wel doorgesquat overigens. Squats voelde zwaar aan en khad er moeite mee... Enigste verklaring die ik heb is dat ik zondag erg weinig heb gegeten ( 2000kcals max ) dus gooi ik er morgen even een flinke refeed dag in met heel wat eiwitten en koolhydraten zodat ik woensdag weer kan vlammen. Voelde me vanochten ook moe, en niet zo opgewekt als normaal. Dus, morgen flink wat extra's naar binnen werken, en goed slapen, woensdag moet er gebenchd worden, en ik wil vlammen!! Nog tips??



Balen man, maar ik denk dat je squat ook iets te hoog heb ingezet.

Maar goed, nu vreten en woensdag vlammen!
 
denk niet datk te hoog heb ingezet, heb al een tijdje rond de 110/115 op reps gezeten met squatten, maar anders kan ik altijd nog ff een weekje of 2 stallen.
 
zo, dat refeed dagje is me er 1 zeg :P zit echt al de hele dag continu te eten :P amper aan werken toe gekomen ^^
 
Sterke squat man!

Balen man, maar ik denk dat je squat ook iets te hoog heb ingezet.

Maar goed, nu vreten en woensdag vlammen!

+1 Je moet niet vergeten dat je nu 5 setjes van 5 doet met dat gewicht en dat hakt er dan behoorlijk in.
 
5000kcals gehad gister ongeveer, voor vanavond staat er op de planinng, 90-95-100-100-100 squat.
 
Squat
5x5x97.5k

Seated Military Press
5x5x35k

Deadlift
1x5x90k

Chin Ups

1x5xBW-10k
2x5xBW


Training was echt k*t, zo goed als het vrijdag ging, zo hard zoog het vandaag... Bij m'n eerste rep squat begon m'n neus te bloeden en daar liep ik vervolgens een half uur mee, wel doorgesquat overigens. Squats voelde zwaar aan en khad er moeite mee... Enigste verklaring die ik heb is dat ik zondag erg weinig heb gegeten ( 2000kcals max ) dus gooi ik er morgen even een flinke refeed dag in met heel wat eiwitten en koolhydraten zodat ik woensdag weer kan vlammen. Voelde me vanochten ook moe, en niet zo opgewekt als normaal. Dus, morgen flink wat extra's naar binnen werken, en goed slapen, woensdag moet er gebenchd worden, en ik wil vlammen!! Nog tips??

Inderdaad eten kan helpen.
Maar laat je niet afrekenen door een slechte dag. Heeft iedereen wel eens.

Als het blijft duren misschien even terug gaan in gewicht en dan extra hard terug omhoog.
 
5000kcals gehad gister ongeveer, voor vanavond staat er op de planinng, 90-95-100-100-100 squat.


Goed gegeten weer dus. Over die planning, HOUD JE AAN JE SCHEMA:P 1 gewicht dus. En ik ga vanavond ook weet trainen btw;)
 
bitch, oke 5x5x100 vanaaf
 
I gave you the iron bitch:P

True ;)

Squat
5x5x100k

Bench Press
5x5x60k

Barbell Row
5x5x55k

Dips
1x7xBW
2x5xBW

Squats gingen ongeveer zo: ROAAAAAAAAAAAAAAAARRRR, done. Alle reps achter elkaar zonder stops. Genoeg power dus. Wel weird, dat ik op dagen dat ik veel werk nog zo goed presteer. Vanochtend om 5 uur al opgestaan om te gaan werken, thuis gekomen en nog ff liggen slapen voor het eten, en dan zo lekker trainen. Anywayz, Bench ging lekker, had wel zwaarder gekund, maar dit is het schema he. Barbell Row ging helemaal nergens over, ik had die 25 reps nog in 1 setje kunnen doen ook :P Lekker getraind weer!
En nu is het tijd voor testverhogende activiteiten xD
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven