XXL Nutrition

SebastiaanG's: Give me the iron and I'll go to the MAX! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Wat kane zegt, squat is echt jou ding bro:cool:
 
Squat
3x5x115k
1x4x115k
1x5x115k

Seated Military Press

5x5x45k

Deadlift

1x5x115k

Chin Ups

3x5xBW-10k

Zo, had voor de training echt het idee dat het ging sucken! Maar toch een superlekkere training gehad :D Deadlift was echt piece-o-cake ;) Squats miste ik net die ene rep, weet ook niet waarom...
 
Jou log lezen is altijd zo lekker kort:P 5 oefeningen maar haha!

Maar ziet er zeker goed uit ouwe! Deadlift gaat gestaagd maar zeker goed door zo:thumbs:
 
Bench Press
5x5x70k
1x5x80k PR!

Barbell Row
5x5x65k

Dips
3x5xBW

YEAH! Bench Press PR! Is al weer een tijd geleden, maar eindelijk gaat ie nu lekker, over het plateu van 60k heen :D Geen Squats vanwege te weinig tijd... :(
 
leukd at je je bench doorbroken hebt!
 
Dikke progressie op je bench man:cool:
 
keep up the good work :thumbs:
 
Thx guys! :D Heb nu al weer zin in morgen, eindelijk weer squatten! :D
 
Squat
3x5x122.5k
1x3x122.5k
1x5x100k

Seated Military Press
5x5x47.5k

Deadlift
1x5x120k

Pull-Ups

3x5xBW-10

Hehe, squat was echt wel extreem vandaag, had zo'n pleurisdag op me werk gehad, en ik had alle agressie en frustratie hiervoor opgekropt :D Voor de rest wel lekker getraind, nog een attempt op de 150k deadlift gedaan, maar niet gelukt, maandag nieuwe poging!
 
BOOM in your face... heerlijke squat sessie
 
Vanavond alleen borst, rug en biceps trainen, moet morgen op me werk heel veel m'n benen en onderrug gebruiken, dus weer geen squats... Ik baal er wel van, deze hele week is 1 grote chaos... Zit overduidelijk geen ritme in en dat merk ik goed... Teveel maaltijden overgeslagen en door pijn in m'n rug niet voluit getraind. Na vandaag zitten er 5 weken 5x5 op, nog 5 weken te gaan voor m'n 400total... Kan natuurlijk niet ontkennen dat er geen vooruitgang in zit, maar op het moment vind ik het nog te weinig. Volgende week iets qua calorieën compenseren, 4-500 per dag extra. 10k deloaden op de Squat en dan vlammen maar, m'n doel is nog steeds 1x160k fullsquat op of voor 1 januari! Voor de rest heb ik weinig meer te zeuren ;) Vanavond word er gewoon lekker geknald met borst, ik doe Bench Press, Incline Dumbbell Press en Flyes. Hopelijk word het een goeie pomp :D
 
Pijn in je rug?
 
Ja, rechterkant, aan de Erector zegmaar. Het is alleen heel vreemd, voordat ik woensdag ging squatten had ik het ook al, maar tijdens het squatten absoluut geen last van gehad. Maar gister tijdens m'n werk stootte ik m'n rug, niet eens zo hard, en toen ging ik zowat door de grond van de pijn... Beetje vreemd dus, denk toch dat er iets in die regio is geïrriteerd..
 
Ja, rechterkant, aan de Erector zegmaar. Het is alleen heel vreemd, voordat ik woensdag ging squatten had ik het ook al, maar tijdens het squatten absoluut geen last van gehad. Maar gister tijdens m'n werk stootte ik m'n rug, niet eens zo hard, en toen ging ik zowat door de grond van de pijn... Beetje vreemd dus, denk toch dat er iets in die regio is geïrriteerd..


Is misschien wel enigszins te begrijpen dat het allemaal wat op spanning staat, je gaat hard de laatste tijd! Denk aan je lichaam he!
 
Klopt ja, even een weekje "back down" om het ietwat ruimte te geven. 1 stap terug, 2 stappen vooruit!
 
Bench Press
5x5x72.5k

Barbell Row
5x5x67.5k

Dips
3x5xBW

Dumbbell Curls
1x5x16k
1x5x14k
3x5x12k


Bench ging weer lekker, geen squat, maar dat word morgen op m'n werk ruimschoots goed gemaakt. Aankomend weekend proberen lekker te resetten om weer in m'n ritme te komen!
 
sterke dumbbell curls keep it up!
 
Zojuist een uurtje cardio gedaan buiten op de fiets. Lekker weer ervoor, flinke wind maar wel droog. Benen voelen lekker aan nu, lekker warm en goed vol.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven