Fitness Seller

SebastiaanG's: Give me the iron and I'll go to the MAX!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Squat
3x5x110k

Seated Military Press
3x5x50k

Deadlift
1x5x125k
1x1x150k PR!

Chin-Ups
2x5xBW
1x5xBW-10k

Gister m'n training iets ingekort en wat sneller dan normaal gedaan, moest de avond/nacht nog werken dus had niet al te veel tijd. Wel weer een Deadlift PR eruit geperst, m'n grip was wel om te janken, maar met elke vezel in m'n handen die barbell omklemd! Squats iets minder zwaar dan normaal om m'n onderrug even wat rust te geven.
( en dan wel een deadlift PR? Goeie logica sebas.... )
Seated Military Press heb ik volgens mij ook nog nooit zo zwaar gedaan...:) En eindelijk weer is spierpijn! Lekker! :D
 
Laatst bewerkt:
gratz met je pr! dl owns van jouw!
 
Squat
5x5x112.5k

Bench Press
5x5x75k

Barbell Row
5x5x70k

Dips

3x5xBW

Bicep Curls
1x5x16k
1x5x14k
2x5x12k
1x5x10k
 
Solide! Goede training kerel:thumbs:
 
zo ik heb een beetje door je log gekeken en ook je vorige log
je bent wel bizar vooruit gegaan in een jaartje tijd!
neem aan dat dit schema je bevalt? Ik zit erover te denken om na mijn 8weken ook zoon schema te doen met 2.5kg erbij elke week. Hoe lang blijf jij dit nog doen?
 
Ik ben nu 5 ( bijna 6 ) weken bezig met dit schema. Ik blijf het nog 4 weken doen. Schema bevalt echt ontzettend goed, gains zijn nog nooit uit gebleven bij een 5x5 schema bij mij. Ik zou hem ook sterk aanraden, het is echt een heel goed schema en je pakt er flinke gains mee!
 
Zojuist me abs helemaal kapot getraind :P Is weer is wat anders dan squatten ;)
 
Rof!!! hahah :P ook die aandemhaal dingen gedaan? Hoe is dat?!
 
Ab Vacuum is nog best wel zwaar, ik heb 5 reps van 20 seconde gedaan, na 10-15 seconde voel je je hele buik branden.
 
Thanks :) Gaat zeker goed, deze week ietsje terughoudend met de squat, gelukkig voelt alles weer prima, dus volgende week gaan we er weer keihard tegenaan.
 
Squat
4x5x100k
1x5x90k

Seated Military Press
5x5x52.5k

Deadlift
1x10x60k
1x5x105k
1x5x115k
1x5x125k
1x5x135k
1x1x145k
1x10x60k

Pull-Ups
2x5xBW-10
1x5xBW-15

Squats wat aan de lage kant, maar dat had de reden dat ik ff lekker wilde knallen met deadliften, is goed gelukt :D
 
Squat
1x10x60k
1x5x110k
3x5x125k

Bench Press
5x5x77.5k

Barbell Row
3x5x75k


Helaas vanwege tijdgebrek weer geen hele training kunnen doen, wel goed gebenchd, ging erg lekker, echt vet blij dat ik eindelijk door me barriere ben! :D Squats waren wel goed zwaar zeg! Ik stop pas als m'n knieen niet meer zijn dan bloed, m'n pezen niet meer dan zinloze touwtjes, en m'n quads gigantisch!!!! :wl:
 
Laatst bewerkt:
Nice progres op je bench:cool:
 
Jij blijft gaan, gaat super goed man:thumbs: dit is wel andere koek dan vroegah in de gym!!
 
Vandaag echt schaamtelijk slecht getraind, ik log niet want ik schaam me diep....
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven