I make no apologies
For the past
I had to live
Through it all to get
Where I am
**** it all
If you don't like what I am
Then don't you
Look at me
Who ever made
You a god
Who ever gave
You the right
To criticize
Take another slice
I take no bullshit
In the past
I took it all
Never again
Shut it up
Put it out
If you can't handle this shit
Then don't you
Stick around
What I became is stronger
What I have made
You cannot criticize
Zo, dat was hem dan. Ik heb zeker meer dan een maand lang lopen kloten nu, het is weer leuk geweest. Elke keer weer met honger lopen, roken, drinken, fastfood... Het is genieten, maar je schiet er zo weinig mee op he! Daarom is het weer tijd om goed strict te gaan, 8x per dag eten, 5x per week trainen, goed slapen, cardio (

) en natuurlijk stoppen met roken en alcohol!!
Om mezelf een beetje te motiveren nog wat spulletjes aangeschaft zoals m'n eigen belt, wat supps ( Multivitamine, LipoTrex en Omega-3 Caps ) en een nieuwe zwembroek voor de cardio
Om mezelf maar eens goed aan het werk te zetten dacht ik aan een 5-day split, vooral gericht op m'n upperbody want die kan echt nog wel wat gebruiken, lowerbody hobbelt er toch altijd wel lekker achteraan dus daar hoeft niet zoveel aandacht naartoe. Voor de rest niet echt gericht op een specifiek doel voor m'n UB, zolang het maar overall massa is!
En natuurlijk niet te vergeten de voeding, het is een hoop werk maar het hoort er natuurlijk net zo goed bij. Gisteravond heb ik alvast de helft voor aankomende week klaargemaakt.. Voedingsschema zit in de bijlage!
Zal de komende 10 weken dus flink wat gaan loggen, hou me in de gaten want dit word echt een knaller!
P.s. En natuurlijk bedankt voor iedereen die me logje leest!!