AndroidHealthClinic

SebastiaanG's: Give me the iron and I'll go to the MAX!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Goede training, uiteraard jammer v.d. voeding.

Voeding komt goed, komende tijd word het weer uberstrict, geen gecheat, geen geslack of maaltijden overslaan, maar 200% er voor gaan!

hoe breed pak jij je benches?

Flyes zijn in verhouding niet zo zwaar , niet?

Bench op elleboogbreedte zegmaar.. Wel flink breed in ieder geval. Flyes zijn idd niet zo zwaar, heb ze nooit echt gedaan dus dat is iets wat achter loopt...

edit

flyes waren Inclined, vergeten erbij te zetten...

die zijn helemaal lekker :D

SebastiaanG's begin van een stevige periode! Morgen komt er een verhaaltje, maar nu alvast een preview ;)

Foto0362.jpg

Foto0361.jpg

wooooooooooooow...dedicated bro!

thanks man, het word de komende tijd gewoon weer ff alles of niks! Ben niet tot hier gekomen door altijd maar aan te klote, dus ik kan verder komen als ik de touwtjes weer even strak zet!

Wat voor een schema gaje volgen?

Die bench press gaat echt goed Sebas!
Keep it up ;)

Haha succes Sebas.

666 posts net :p

I make no apologies
For the past
I had to live
Through it all to get
Where I am
**** it all

If you don't like what I am
Then don't you
Look at me
Who ever made
You a god
Who ever gave
You the right
To criticize
Take another slice

I take no bullshit
In the past
I took it all
Never again
Shut it up
Put it out
If you can't handle this shit
Then don't you
Stick around
What I became is stronger
What I have made
You cannot criticize

Zo, dat was hem dan. Ik heb zeker meer dan een maand lang lopen kloten nu, het is weer leuk geweest. Elke keer weer met honger lopen, roken, drinken, fastfood... Het is genieten, maar je schiet er zo weinig mee op he! Daarom is het weer tijd om goed strict te gaan, 8x per dag eten, 5x per week trainen, goed slapen, cardio ( :eek: ) en natuurlijk stoppen met roken en alcohol!!

Om mezelf een beetje te motiveren nog wat spulletjes aangeschaft zoals m'n eigen belt, wat supps ( Multivitamine, LipoTrex en Omega-3 Caps ) en een nieuwe zwembroek voor de cardio ;)

P1040115Small.jpg

P1040114Small.jpg
P1040113Small.jpg

Om mezelf maar eens goed aan het werk te zetten dacht ik aan een 5-day split, vooral gericht op m'n upperbody want die kan echt nog wel wat gebruiken, lowerbody hobbelt er toch altijd wel lekker achteraan dus daar hoeft niet zoveel aandacht naartoe. Voor de rest niet echt gericht op een specifiek doel voor m'n UB, zolang het maar overall massa is!
DBBWorkout.jpg

En natuurlijk niet te vergeten de voeding, het is een hoop werk maar het hoort er natuurlijk net zo goed bij. Gisteravond heb ik alvast de helft voor aankomende week klaargemaakt.. Voedingsschema zit in de bijlage!

Zal de komende 10 weken dus flink wat gaan loggen, hou me in de gaten want dit word echt een knaller! :P

P.s. En natuurlijk bedankt voor iedereen die me logje leest!!

Bijlagen

Hey bro, goed bezig man deze laatste pagina van je log doet me goed, ****ing hardcore!
Talk the talk, walk the walk....knallen nou!

Over je schema;

Zit je niet met je herstel van je biceps op je rugdag.
Met rug pak je veel biceps mee, en de dag ervoor heb je biceps gepakt dus dan moeten ze eigenlijk herstellen....

Succes.

Je kan ook 4 dagen trainen:
Ma: Borst/Bicep
Di: Benen/Kuiten
Woe: Rust
Do: Schouders/Tricep/Buik
Vrij: Rug/Traps

5 dagen komt wel goed, heb veel rust die periode, en anders kan ik altijd nog beslissen om naar 4 dagen te gaan...

Zo, gisteravond vroeg naar bed gegaan en zowaar de hele nacht nog geslapen ook! Vandaag vroeg eruit voor werk, lekker zwaar ontbeten en daarna al me maaltijden gegeten in de pauze, wat echt precies past! Havermout is nog steeds ranzig en bij de eerste slokken moest ik al weer kokhalzen, maargoed hardcore is hardcore en gewoon alles naar binnen gegoten! Wel een ideale vervanger voor rijst want je hebt het snel binnen! Voel me echt energiek nu!

netjes kerel! Dan ben ik toch een stuk minder hardcore :D

Ziet er allemaal goed uit man, jij moet wel groeien!

Succes kerel.

Goed dat je weer terug bent op het rechte trainings pad kerel, nu er weer vol uit voor gaan!

netjes kerel! Dan ben ik toch een stuk minder hardcore :D

ghehehe :P hardcore michel ;)

Ziet er allemaal goed uit man, jij moet wel groeien!

Succes kerel.

Zal wel goed komen ja! Flink vreten weer iig!

Goed dat je weer terug bent op het rechte trainings pad kerel, nu er weer vol uit voor gaan!

Knallen als nooit tevore was de boodschap van de preek afgelopen zondag toch? ;)

Front Squat
20x20
10x60
10x70
6x80
6x80
12x60

Leg Curl
10x35
10x45
10x50
20x30

Dumbbell Press
10x18
10x20
8x22
8x22

Side Raises
10x7
10x8
10x6

Deze week nog niet het trainingsschema omdat dat nogal beroerd uitkomt ivm persoonlijke omstandigheden, maar wel alvast goed opwarmen ;) Bunkeren ging vandaag echt lekker! Heb m'n bakjes alweer uit de vriezer gevist, morgen herhaling ;)

Laatst bewerkt:
deftig volume op de FS !

Wtf @ dat eten, sups, schema, .. :D Serieus hardcore idd!

Net FS-volume idd, ik gok dat je morgen stijf bent in je reet, quads en hams. Veel plezier! :D

Whoow wat eenVOlume! Die FRONT SQUAT :O Zeer netjes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven