Fitness Seller

Simsalabim’s 17 jaar oud trainingslog

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Vandaag chest day,
Trainen in het weekend vind ik altijd wat minder omdat de sportschool zo vroeg sluit:/

CHEST DAY
Incline flys 2x20
Incline bench 70kg 3x10
Wide grip bench press 3x8
Cable dip 4x10
Dips 2x8
Single hand crossover 3x10
Underhand chest press 3x8
Pull ups 3x8

Je draait wel veel volume zo. Ik zie dat je elke training doet waar je op dat moment zin in hebt? Ik denk dat je met programmering/planning sneller resultaat gaat boeken.
 
Godver, ik word er uit gesquat door elke minderjarige op dit forum.
Goede shape man!
 
Je draait wel veel volume zo. Ik zie dat je elke training doet waar je op dat moment zin in hebt? Ik denk dat je met programmering/planning sneller resultaat gaat boeken.
Nee ik heb gewoon een programma in excel gemaakt van 12 weken zit nu in de 7de week
 
Vandaag had ik een heerlijke leg day. Ik ben bezig om mn oefeningen naar 10-12 reps te werken voor het grootste deel van mn training. Vind kracht trainen niet zo interessant meer nadat ik niet bij de powerlift wedstrijd mee mocht doen waar ik me voor in wou schrijven:/. Dus weg van de 3-6 reps en omhoog ermee 8+.

Dit was de legday van vandaag:

Bench 60kg 1x20 reps
Squat 140kg 3x10
Front squat 90kg 2x10
Single leg leg extension, per been 4x12
Laying cable hamstring curls 3x10
Standing hamstring curls 4x8
Calve raises 3x30

Lekker hoge reps en laag tempo. Ongeveer 30-40 seconden per set hou ik meestal aan nu
 
Waarom mocht je niet meedoen?
Overigens wel bijzonder dat je slechts een halve minuut nodig hebt na 10x140 om er vervolgens weer 10 te doen.
 
Waarom mocht je niet meedoen?
Overigens wel bijzonder dat je slechts een halve minuut nodig hebt na 10x140 om er vervolgens weer 10 te doen.
Met laag tempo bedoel ik de snelheid van de reps dus de tijd dat een set duurt, niet de rust die tussen de sets genomen word:).
 
Waarom mocht je niet meedoen?
Mensen die bij een vereniging zaten mochten zich een week van te voren in schrijven, ik zat alleen bij de KNKF. Je kon je op dag x om 7 uur in de ochtend inschrijven, toen zat de wedstrijd al helemaal gevuld...70 man allemaal bij een vereniging. Dat ik niet mee MOCHT doen was misschien beetje verkeerd verwoord. Maar ben gewoon genaaid voor mijn gevoel, meteen ook weer uitgeschreven bij de KNKF, want als ik geen kans krijg om me in te schrijven waarvoor betaal ik dan jaarlijks geld.
 
Mensen die bij een vereniging zaten mochten zich een week van te voren in schrijven, ik zat alleen bij de KNKF. Je kon je op dag x om 7 uur in de ochtend inschrijven, toen zat de wedstrijd al helemaal gevuld...70 man allemaal bij een vereniging. Dat ik niet mee MOCHT doen was misschien beetje verkeerd verwoord. Maar ben gewoon genaaid voor mijn gevoel, meteen ook weer uitgeschreven bij de KNKF, want als ik geen kans krijg om me in te schrijven waarvoor betaal ik dan jaarlijks geld.

Als de wedstrijd door de vereniging is opgezet is het een logisch verhaal dat leden die bij de vereniging zitten ( en daar ook contributie voor betalen ) voorrang krijgen op mensen die "alleen " lid zijn van de knkf
Je bent niet genaaid, je hebt gewoon domme pech gehad dat er 70 leden van de vereniging zich hebben ingeschreven voor deze wedstrijd

Overigens :
Dit was de legday van vandaag:

Bench 60kg 1x20 reps

Bench is geen benen toch ? :rolleyes:
Zal waarschijnlijk je Warming up geweest zijn
 
Als de wedstrijd door de vereniging is opgezet is het een logisch verhaal dat leden die bij de vereniging zitten ( en daar ook contributie voor betalen ) voorrang krijgen op mensen die "alleen " lid zijn van de knkf
Je bent niet genaaid, je hebt gewoon domme pech gehad dat er 70 leden van de vereniging zich hebben ingeschreven voor deze wedstrijd

Overigens :


Bench is geen benen toch ? :rolleyes:
Zal waarschijnlijk je Warming up geweest zijn
Nee het was geen wedstrijd van een vereniging was een wedstrijd van de knkf, er waren mensen van allemaal verschillende verenigingen ingeschreven. Ik had de knkf gemaild en die zeiden dat verenigingen door heel nederland 1 week voorrang krijgen om zich in te schrijven.


En dat van die bench press is een soort van feeder setje want had de dag ervoor chest
 
Is ze nog steeds 10 jaar jonger dan mijn moeder, maar als het ‘82 zou zijn was het zeker mogelijk...
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven