XXL Nutrition

Simsalabim’s 17 jaar oud trainingslog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wat is een feeder setje?

• Topic Starter Topic Starter
Het idee is dat je die spier die je de dag ervoor hebt getraind nog een keer met een kleine pomp aan te pakken met een licht gewicht en hoge reps. De theorie is dat je protein synthesis verlengt wordt. Je protein synthesis duurt ongv. 48 uur met het toppunt op 24 uur. Als je dan nog een keer licht de spier aanspreekt word dat dus verlengd wat er dus voor zorgt dat je een langere groei periode hebt. Kwam het tegen online dus dacht ik probeer het even een periode kijken hoeveel resultaat ik zie, eigenlijk moet het met 50 reps maar daar had ik geen tijd en zin voor gisteren. Again het is een theorie dus niet bewezen maar veel mensen online hebben er effect mee gehad vooral voor arm groei.

Oké mocht dat zo zijn dan zal het geen significant verschil maken.

Oké mocht dat zo zijn dan zal het geen significant verschil maken.
Ja ik dacht is het proberen waard, kan geen kwaad. Ik sta altijd open voor nieuwe dingen in mn training dus probeer nu veel verschillende dingen met de intentie om uit te vinden wat voor mijn lichaam het beste werkt.

Back day van vandaag

Bend over row 4x10
tbar row 3x10
pull ups 4x8
Rack pulls 5x8
single arm db row 3x12 super set met zo een close row handle lat pull down 3x8
single arm db row 2x12
rear delt raises 6x12
shrugs 3x10

toen ik de 6 kg dumbells voor mn rear delts nodig had waren 3 jochies bezig met alle dumbells vanf 2-12 kg. Een of andere rare shoulder superset dropset ofzo waren ze aan het doen met echt de slechtste vorm ooit. Het was niet eens een dropset ze begonnen bij 2 en werkten zonder pauze omhoog naar 12 of iets in die richting. Heb toen maar gewoon sneaky de 6 kg overgenomen van hun, duurde me te lang namelijk...

Voor de rest wel fijne backday

Ondanks dat ik hier en daar wat broscience lees ben je volgens mij erg serieus en gedreven.
17 jaar en goed fysiek, wie weet hebben we te maken met een 'talentje'!

Ik ga het volgen :thumb:

Niets mis mee, deed ik ook wel eens.
Laag beginnen, opwerken en weer terug. 1kg is dan op een gegeven moment zelfs te zwaar. Best lekker om eens te doen!

En wat een volume weer. Wat denk je daarmee te winnen? De eerste vier oefeningen zijn al ruim voldoende.

Ondanks dat ik hier en daar wat broscience lees ben je volgens mij erg serieus en gedreven.
17 jaar en goed fysiek, wie weet hebben we te maken met een 'talentje'!

Ik ga het volgen :thumb:
Dankjewel, tja broscience...ik probeer gewoon wat dingen die ik online lees of tegen kom en kijk hoe t voor me werkt. Maar ja idd broscience. Maar ik heb wel redelijk wat kennis van wetenschappelijke bewezen training methodes;) is niet dat ik alles uit mn duim zuig

O.K., ik heb niet je volledige weekschema bestudeerd, maar drie row variaties, 12 werksets totaal, is toch complete overkill?
Voor mijn gevoel niet, maar ik doe volgende back day meer lat pull down, dan zit er maar een row in. Ook zijn de reps en sets die dag lager dan gister. 4x3x8 een keer 2x10 dan 3x10 en voor facepulls 2x15

O.K., ik heb niet je volledige weekschema bestudeerd, maar drie row variaties, 12 werksets totaal, is toch complete overkill?
En hoe kom je op 12 werksets in totaal? Of dacht jij dat mn reps mn setjes waren??? Het is 3 keer 12 reps dus 3x12 als je 12x3 zou schrijven krijg je 12 keer 3 reps

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven