AndroidHealthClinic

Simsalabim’s 17 jaar oud trainingslog

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ja het is maybe overkill maar gewoon doen waar jij je lekker bij voelt.

Als ik zo je fysiek kijkt werkt het goed, Kijk wel uit met eventuele pijntjes.
Tot nu toe 2 blessures gehad. Een keer toen ik in oostenrijk op de berg ging wandelen, daarna zaten mn knieën vol met vocht en kon ik ze haast niet bewegen. Dat stond los van sport. En een keer stonden heel veel wervels scheef en had ik rug pijn maar dat bleek ook waarschijnlijk niet door sport te komen want mn heup staat van nature scheef waardoor mn wervels zich aan die scheefheid aanpassen. Verder nog niet echt fysieke klachten gehad gelukkig. Probeer dat ook zo te houden!
 
33 sets voor je rug en dan nog eens 1/2 x je rug per week erbij pakken is zware overkill.
Ipv dat iedereen zegt dat het overkill is, hoevaak zou ik het dan moeten doen volgens jou? Voor mij werkt dit op dit moment heb hier goed resultaat mee gezien, maar als het beter kan zeg het me
 
Heb nu in mn nieuwe weken van mn programma het aantal sets per week wat omlaag gedaan, kijken of het verschilmaakt
 
Ipv dat iedereen zegt dat het overkill is, hoevaak zou ik het dan moeten doen volgens jou? Voor mij werkt dit op dit moment heb hier goed resultaat mee gezien, maar als het beter kan zeg het me

Ik zou je hele routine omgooien. Ga gewoon werken met een bestaand schema. Eindeloos setjes knallen zit je tegen. Kijk eens naar Candito oid. 33 sets rug en dan vaker per week slaat nergens op. Waarom denk je te kunnen trainen als bodybuilders die aan de paar gram gear zitten plus de rest van de meuk? Jouw trainingen zorgen voor een te lang herstel wat zich uit in minder progressie.
 
Ik zou je hele routine omgooien. Ga gewoon werken met een bestaand schema. Eindeloos setjes knallen zit je tegen. Kijk eens naar Candito oid. 33 sets rug en dan vaker per week slaat nergens op. Waarom denk je te kunnen trainen als bodybuilders die aan de paar gram gear zitten plus de rest van de meuk? Jouw trainingen zorgen voor een te lang herstel wat zich uit in minder progressie.
Ja ik denk niet dat ik zo kan trainen, ik heb gezien dat dit voor mij werkt tot nu toe. Maar ik zal het wel aan gaan passen dan.
 
Ja ik denk niet dat ik zo kan trainen, ik heb gezien dat dit voor mij werkt tot nu toe. Maar ik zal het wel aan gaan passen dan.

Omdat je nog geen andere methodes hebt geprobeerd hou jij je nu vast aan hetgeen wat jou gebracht heeft waar jij nu staat.
Alleen op het gebied van blessures is dit al vragen om problemen. En wat denk je van je CNS? Je moet je eens afvragen welke meerwaarde dat zoveelste setje nou heeft...
Anyway, succes met trainen in welke vorm dan ook!
 
Omdat je nog geen andere methodes hebt geprobeerd hou jij je nu vast aan hetgeen wat jou gebracht heeft waar jij nu staat.
Alleen op het gebied van blessures is dit al vragen om problemen. En wat denk je van je CNS? Je moet je eens afvragen welke meerwaarde dat zoveelste setje nou heeft...
Anyway, succes met trainen in welke vorm dan ook!
Ik heb ook een tijdlang met 5x5 getraind en 10x10 german volume paar weekjes geprobeerd, en heb toen op 8 reps getraind en toen op 12. Heb gemerkt dat ik bij 10-12 reps meest groei zie. Dus heb dat nu tijdje aangehouden. Maar zal mn setjes wel minderen
 
heb je trouwens geen duidelijke foto van je shape? ben wel benieuwd... volgens mij ben je wel iemand met potentie
 
heb je trouwens geen duidelijke foto van je shape? ben wel benieuwd... volgens mij ben je wel iemand met potentie
Laatste foto die ik had gemaakt was de foto die bij mn chestday als spoiler zat
76F8B5C3-AE29-44D6-B397-8D61A7E6C59C.jpeg
695FF95B-9F0A-48E6-B8CB-9ED661AE5FA9.jpeg
45E48D9E-F516-44B4-AD20-6BF222E59698.jpeg
 
Al die fotos zijn zonder filter, maar ik zal wel even binnenkort even een goede foto van mn shape maken
 
Vandaag was een arm dag, maar zit ook 1 rug en 1 borst oefening in en wat schouders.

Arm day:

Lat pull down 3x15
Calve raises 3x50
Triceps cable overhead extension 3x12
Bench press paused en extra langzaam 90kg 3x10
Preacher machine curls 4x10
Triceps push down 3x12
Rope hammer curls 3x10
Shoulder raises 3x10
Rear delt raises 4x8
 
Vandaag een heeeeerlijke leg day gehad.


Leg day:

Squat 150kg 3x8
Lunges 80kg 8 stappen heen 8 stappen terug x 3
Single leg leg extension tenen naar binnen 3x10
Hamstring curl 3x8
Leg press 3x8
Calve raises 1x50
 
Maak eens een filmpje van je squat, wel benieuwd naar je uitvoering.
 
Maak eens een filmpje van je squat, wel benieuwd naar je uitvoering.
Volgende leg day is woensdag, als er een maat van me is zal ik wel even vragen of die kan filmen. Heb mn telefoon zelf nodig voor muziek namelijk
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven