XXL Nutrition

Simsalabim’s 17 jaar oud trainingslog

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Had heerlijke chest day vamdaag, heb vet gemeten na ongv 2 week cutten zit nu nog even 12% vergeleken met 13/14% ervoor.

goblet curl 14 12 12
Db curl dropset 20kg-6kg
Incline hammer strength chest press 8 8 8
Bench press 9 11 10
Incline bench smith 12 8 5 15
Front raise 18 13 12
 
Training uno:
Rear delt db raises 13 13 15 14
Calve raises 25 25 21
90 degree calve raise paused reps 12 12 12
Unileteral cable curl 18 18 16 15
Unileteral tricep push down 15 15 14 13



Training numero dos:

Jefferson squat 18 12 12
superset van leg extension 3 seconden essentric 3 seconden concentric 12 10 9
Met standing leg curl 12 12 10
Rope tricep extension 15 13 12
Horizontal leg press 13 12
Overhead db tricep extension 12 13 12
 
Gewichten/reps zijn heel erg aan het toenemen elke training en ik word ook zwaarder terwijl ik aan het cutten ben met een deficit van 600kcal. Maar vet % gaat wel omlaag en zie mezelf in de spiegel groter worden maar wel droger worden. Dus gaat lekker. Vraag me af hoe dit komt, maar ik heb er geen probleem mee is toch maar een korte cut die ongepland was. Misschien komt het omdat ik iets meer proteine eet, eet nu namelijk 15 eieren per dag ipv 8 wat toch voor echt redelijk wat extra proteine zorgt. Zit nu op iets van 260 proteine
 
Gewichten/reps zijn heel erg aan het toenemen elke training en ik word ook zwaarder terwijl ik aan het cutten ben met een deficit van 600kcal. Maar vet % gaat wel omlaag en zie mezelf in de spiegel groter worden maar wel droger worden. Dus gaat lekker. Vraag me af hoe dit komt, maar ik heb er geen probleem mee is toch maar een korte cut die ongepland was. Misschien komt het omdat ik iets meer proteine eet, eet nu namelijk 15 eieren per dag ipv 8 wat toch voor echt redelijk wat extra proteine zorgt. Zit nu op iets van 260 proteine
Gebruik je niet stiekem al aas ?
 
Toch geen 15 dooiers dan :D? Snap het wel, eiwitjes zijn makkelijk weg te werken + kost geen moeite. timer erop en ondertussen in de zetel ploffen :D .
Ben toch meer voorstander van vis/vlees omdat het toch iets ''vollediger'' is.
Langs de andere kant heb ik ook van de week 10 gekookte eieren klaargemaakt omdat ik te lui was om men vis te ontdooien.
 
Toch geen 15 dooiers dan :D? Snap het wel, eiwitjes zijn makkelijk weg te werken + kost geen moeite. timer erop en ondertussen in de zetel ploffen :D .
Ben toch meer voorstander van vis/vlees omdat het toch iets ''vollediger'' is.
Langs de andere kant heb ik ook van de week 10 gekookte eieren klaargemaakt omdat ik te lui was om men vis te ontdooien.
15 hele eieren en 7 witte. Maar ik eet ook gewoon 2-3x per dag vlees. En vlees vollediger dan ei?? Lijkt mij niet, hoe vind je dat vollediger, in welk opzicht?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven