Simsalabimmusclesforsewin
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2.503
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 14%
Zijn nu ongv 0.8 cm gegroeid sinds vorige maand dus best blij al
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
44lekker, en dat in de cut! ga het zelf ook doen, merk dat ze anders niet meer groeien
blijf hangen op 44 cm

de mijne zijn iets van 39.5 ofzoJij bent nog jong maat. Die 44 ga je wel ooit halen.
Zal wel ooit komen jaJij bent nog jong maat. Die 44 ga je wel ooit halen.
Gebruik je niet stiekem al aas ?Gewichten/reps zijn heel erg aan het toenemen elke training en ik word ook zwaarder terwijl ik aan het cutten ben met een deficit van 600kcal. Maar vet % gaat wel omlaag en zie mezelf in de spiegel groter worden maar wel droger worden. Dus gaat lekker. Vraag me af hoe dit komt, maar ik heb er geen probleem mee is toch maar een korte cut die ongepland was. Misschien komt het omdat ik iets meer proteine eet, eet nu namelijk 15 eieren per dag ipv 8 wat toch voor echt redelijk wat extra proteine zorgt. Zit nu op iets van 260 proteine
Nee haha, last time i checked niet. Maar dit verhaal klinkt wel erg suspicious realiseerde ik me ook toen ik het aan het typen was haha

Nee haha, last time i checked niet. Maar dit verhaal klinkt wel erg suspicious realiseerde ik me ook toen ik het aan het typen was
Heb je een vriendin?eet nu namelijk 15 eieren per dag ipv 8 wat toch voor echt redelijk wat extra proteine zorgt.

Ja haha, protein farts vallen mee tho
Maar je vindt niet dat je een beetje doorslaat met 15 eieren per dag?
Nee hoezo?Maar je vindt niet dat je een beetje doorslaat met 15 eieren per dag?
? Snap het wel, eiwitjes zijn makkelijk weg te werken + kost geen moeite. timer erop en ondertussen in de zetel ploffen
.15 hele eieren en 7 witte. Maar ik eet ook gewoon 2-3x per dag vlees. En vlees vollediger dan ei?? Lijkt mij niet, hoe vind je dat vollediger, in welk opzicht?Toch geen 15 dooiers dan? Snap het wel, eiwitjes zijn makkelijk weg te werken + kost geen moeite. timer erop en ondertussen in de zetel ploffen
.
Ben toch meer voorstander van vis/vlees omdat het toch iets ''vollediger'' is.
Langs de andere kant heb ik ook van de week 10 gekookte eieren klaargemaakt omdat ik te lui was om men vis te ontdooien.
Ik heb het over de eiwitten apart zonder dooier, met dooier is dit niet het geval natuurlijk15 hele eieren en 7 witte. Maar ik eet ook gewoon 2-3x per dag vlees. En vlees vollediger dan ei?? Lijkt mij niet, hoe vind je dat vollediger, in welk opzicht?
.Ja daar heb je gelijkIk heb het over de eiwitten apart zonder dooier, met dooier is dit niet het geval natuurlijk.