- Waardering
- 10.928
Dus je eet dagelijks 22 eieren waarvan 15 volledig en 7 alleen het wit?

Heb je je macro's wel eens uitgerekend?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus je eet dagelijks 22 eieren waarvan 15 volledig en 7 alleen het wit?

Ja weet mn macro’s niks mis meeDus je eet dagelijks 22 eieren waarvan 15 volledig en 7 alleen het wit?
Heb je je macro's wel eens uitgerekend?
Te hoog, je kan nooit te hoog zitten joh. Meer=meer. En of het onnodig is kan iedereen zelf bepalenTotaal onnodig en volstrekt gek om 15 eieren per dag te eten ..
Ook zit je veel te hoog in je eiwitten ..
je kan natuurlijk ook volledig doorslaan
Das gen kan je verder niet veel aan doen. Mijn benen lopen ook voor op de rest terwijl ik daar ooit het minst aandacht aan besteedde.Oh en bovendien, benen zijn natuurlijk niet in verhouding met upper body dus moet harder aan het bovenlichaam werken
Kan iets minder op benen focussen en meer op bovenlichaam toch. Doe nu bv nog maar 1x pw squat en de tweede legday is altijd samen met armen.Das gen kan je verder niet veel aan doen. Mijn benen lopen ook voor op de rest terwijl ik daar ooit het minst aandacht aan besteedde.
Ik zou gewoon full ham blijven gaan op benen. ik Vindt het sund als je het daardoor een beetje gaat verwaarlozen.Kan iets minder op benen focussen en meer op bovenlichaam toch. Doe nu bv nog maar 1x pw squat en de tweede legday is altijd samen met armen.
Noobie gainszwaarder worden tijdens cutten
fake natty
maar wel bruut fysiek bruur!
Nee geen idee hoe ik zwaarder word. Maar ben duidelijk droger aan het worden, ga nu wel weer continueren met bulkzwaarder worden tijdens cutten
fake natty
enk je dat het effectief zou zijn om meer abs te trainen want ze zijn best platzwaarder worden tijdens cutten
fake natty
Ik leg er altijd mijn lul tussen. Werkt goed!enk je dat het effectief zou zijn om meer abs te trainen want ze zijn best plat
ja zo heb ik mijn chest groter gekregen
Flinke knaap dus. Of was het niet iemand anders zijn willy ?
LolFlinke knaap dus. Of was het niet iemand anders zijn willy ?
Nee geen idee hoe ik zwaarder word. Maar ben duidelijk droger aan het worden, ga nu wel weer continueren met bulk