Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij cutten is heel de week netjes en 1 junkdag met wat 'rommel' en meer kcals juist goed. Bulk heb ik (nog) geen verstand van![]()
Ligt eraan of je en clean of dirty bulk wilt doen. Als je het 1x in de week doet zullen er geen schokkende gevolgen zijn hoorik doe het al geruime tijd
gelukkig, ik geniet toch echt wel van zon lekker kipfiletbroodje 
dat bij cutten heet carb refeed. verder weet ik er niets over![]()
Kort samengevat: als je de hele week netjes eet & traint (en daardoor kcal-tekort hebt), dan is het goed om 1 dag 'andere dingen' te eten. Niet alleen voor de motivatie, maar ook om je lijf even te laten 'schrikken' dat er ook nog "zooi" binnenkomt (chips, alcohol, friet, etc. etc.). Voor de verhoging van je metabolisme schijn je meerdere junkdagen nodig te hebben, dan volstaat 1 dag niet - maar dit is alleen nuttig bij een hardnekkig plateau (wanneer verlagen kcals niet helpt om verder af te vallen).
Sommige mensen zweren bij een 'clean refeed', ik heb liever een flink vette burger, een koekje, stukje chocolade, cappuccino etc.
haha 1 ding is belangrijk: eet alleen bij honger. Volproppen is niet goed. Niet DOOR blijven eten. Indien goed gaat: gewoon om de 2 - 3 uur eten zoals je gewend bent.zozo, je maakt mij ff blijhaha
Dus een dag niet nadenken over wat je eet is dus wel goed. Mooi!
Thanks voor je antwoord!
1 ding is belangrijk: eet alleen bij honger. Volproppen is niet goed. Niet DOOR blijven eten. Indien goed gaat: gewoon om de 2 - 3 uur eten zoals je gewend bent.
Ik heb fotos, geen meetlint. Idee?
Ik ben vorige week weer begonnen omdat ik een burnout heb, en daar nu van het herstellen ben. Maar ik weet zeker dat ik resultaat ga behalen :-)
Weet jij waar je met meetlint allemaal moet meten, op welke plekken zeg maar?
Foto's is altijd goed, meetlint erbij is zeker niet verkeerd!
Je meet in principe alles wat je belangrijk vindt, bijvoorbeeld:
taille (over navel), biceps, bovenbenen.
Jurek bezig met opleiding trollen?
OT : Dude Heel veel Suc6 met je nieuwe start. ik ga je zeker volgen.
mischien ga ik ook wel een log starten . maar dat laat ik je nog horen .![]()
en leg je Aims hoog. niet te hoog maar gewoon hoog.
want leg je ze laag. gaat je ongeweten pulsen naar je hasses sturen zodra je er bijna bent. en ga je onbewust denken van oh ik ben er toch bijna we gaan een stapje terug want we hebbe nog lang genoeg de tijd.
snappie?

Hoe gaat het nu eigenlijk met je simson? Hopelijk heb je daar geen last meer van!idd, symptoom van de burnout. Net als slecht slapen, malen in men hoofd etc. Wattan?