Fitness Seller

Simson trainings log

Bij cutten is heel de week netjes en 1 junkdag met wat 'rommel' en meer kcals juist goed. Bulk heb ik (nog) geen verstand van :o

Ligt eraan of je en clean of dirty bulk wilt doen. Als je het 1x in de week doet zullen er geen schokkende gevolgen zijn hoor;) ik doe het al geruime tijd

• Topic Starter Topic Starter
Bij cutten is heel de week netjes en 1 junkdag met wat 'rommel' en meer kcals juist goed. Bulk heb ik (nog) geen verstand van :o

Ow, dat wist ik niet. vertel es.

Ligt eraan of je en clean of dirty bulk wilt doen. Als je het 1x in de week doet zullen er geen schokkende gevolgen zijn hoor;) ik doe het al geruime tijd

:D gelukkig, ik geniet toch echt wel van zon lekker kipfiletbroodje :meal:

dat bij cutten heet carb refeed. verder weet ik er niets over :p

beetje drukke ochtend vandaag, kom er vanmiddag op terug!

Cardioday:rolleyes:

30 minuten lekker gejogd om de nodige vetvrbranding op gang te brengen. :D

Lekker in het zonnetje met men hond callorien verbrand. Morgenochtend volgende training.

Kort samengevat: als je de hele week netjes eet & traint (en daardoor kcal-tekort hebt), dan is het goed om 1 dag 'andere dingen' te eten. Niet alleen voor de motivatie, maar ook om je lijf even te laten 'schrikken' dat er ook nog "zooi" binnenkomt (chips, alcohol, friet, etc. etc.). Voor de verhoging van je metabolisme schijn je meerdere junkdagen nodig te hebben, dan volstaat 1 dag niet - maar dit is alleen nuttig bij een hardnekkig plateau (wanneer verlagen kcals niet helpt om verder af te vallen).
Sommige mensen zweren bij een 'clean refeed', ik heb liever een flink vette burger, een koekje, stukje chocolade, cappuccino etc.

Kort samengevat: als je de hele week netjes eet & traint (en daardoor kcal-tekort hebt), dan is het goed om 1 dag 'andere dingen' te eten. Niet alleen voor de motivatie, maar ook om je lijf even te laten 'schrikken' dat er ook nog "zooi" binnenkomt (chips, alcohol, friet, etc. etc.). Voor de verhoging van je metabolisme schijn je meerdere junkdagen nodig te hebben, dan volstaat 1 dag niet - maar dit is alleen nuttig bij een hardnekkig plateau (wanneer verlagen kcals niet helpt om verder af te vallen).
Sommige mensen zweren bij een 'clean refeed', ik heb liever een flink vette burger, een koekje, stukje chocolade, cappuccino etc.

zozo, je maakt mij ff blij :D haha

Dus een dag niet nadenken over wat je eet is dus wel goed. Mooi!

Thanks voor je antwoord!

zozo, je maakt mij ff blij :D haha

Dus een dag niet nadenken over wat je eet is dus wel goed. Mooi!

Thanks voor je antwoord!
1 ding is belangrijk: eet alleen bij honger. Volproppen is niet goed. Niet DOOR blijven eten. Indien goed gaat: gewoon om de 2 - 3 uur eten zoals je gewend bent.

1 ding is belangrijk: eet alleen bij honger. Volproppen is niet goed. Niet DOOR blijven eten. Indien goed gaat: gewoon om de 2 - 3 uur eten zoals je gewend bent.

ik eet nu idd als ik honger heb, ik heb nu eigenlijk de hele dag door honger. Behalve in de ochtend, dan vind ik het lastig om te eten. Ik doe het wel hoor. 50 gram brinta met Whey en banaan. En om 10 uur weer. Maar daarna gaat het eten er goed in.

Ik zit nu op 6 maatijden per dag, soms is 1 daarvan de rice en protein shake.

Klinkt alsof je het goed doet. Resultaat er ook naar? (meet je met meetlint?)

Ik heb fotos, geen meetlint. Idee?

Ik ben vorige week weer begonnen omdat ik een burnout heb, en daar nu van het herstellen ben. Maar ik weet zeker dat ik resultaat ga behalen :-)

Weet jij waar je met meetlint allemaal moet meten, op welke plekken zeg maar?

Ik heb fotos, geen meetlint. Idee?

Ik ben vorige week weer begonnen omdat ik een burnout heb, en daar nu van het herstellen ben. Maar ik weet zeker dat ik resultaat ga behalen :-)

Weet jij waar je met meetlint allemaal moet meten, op welke plekken zeg maar?

Foto's is altijd goed, meetlint erbij is zeker niet verkeerd!
Je meet in principe alles wat je belangrijk vindt, bijvoorbeeld:
taille (over navel), biceps, bovenbenen.

Jurek bezig met opleiding trollen?

OT : Dude Heel veel Suc6 met je nieuwe start. ik ga je zeker volgen.

mischien ga ik ook wel een log starten . maar dat laat ik je nog horen . ;)

en leg je Aims hoog. niet te hoog maar gewoon hoog.

want leg je ze laag. gaat je ongeweten pulsen naar je hasses sturen zodra je er bijna bent. en ga je onbewust denken van oh ik ben er toch bijna we gaan een stapje terug want we hebbe nog lang genoeg de tijd.

snappie?

Jurek bezig met opleiding trollen?

OT : Dude Heel veel Suc6 met je nieuwe start. ik ga je zeker volgen.

mischien ga ik ook wel een log starten . maar dat laat ik je nog horen . ;)

en leg je Aims hoog. niet te hoog maar gewoon hoog.

want leg je ze laag. gaat je ongeweten pulsen naar je hasses sturen zodra je er bijna bent. en ga je onbewust denken van oh ik ben er toch bijna we gaan een stapje terug want we hebbe nog lang genoeg de tijd.

snappie?

welkom, veel plezierrrr:D

Hey Simson, een enigszins persoonlijke vraag misschien, je mag me ook antwoorden via PM, maar jij had toch last van vermoeidheid ooit es zonder duidelijke oorzaak? Hoe is dat gegaan verder eigenlijk? Had het te maken met je burnout of was het iets anders?

idd, symptoom van de burnout. Net als slecht slapen, malen in men hoofd etc. Wattan?

Terug
Naar boven