MuscleMeat

Simson trainings log

hij is ook alleen 168cm dus met 72kg oogt beter op fotos

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag cardiodagje. 30 minuten joggen met de hond :D begin er langzaam aan van te genieten. Vond t altijd zo saai dat hardlopen.

Voel behoorlijk men gluten van gister, dan is een beetje joggen ook wel lekker! Men armspieren voel ik lichtjes. Nu 2 dagen rust, behalve als ik zin krijg in cardio. En dan maandag week 2 van rippetoe :-)

Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat men buikje juist groeit, ik ben wel wat meer gaan eten maar ook meer gaan trainen: KT/Cardio dus ik hoop over een maandje toch wel te merken dat die wat minder word.

Hoeveel kcal ben je boven onderhoud gaan eten?
En hardlopen is ook best lekker ;)

Ik ben 500 er boven gaan zitten.

Ik heb net weerk half uurtje cardio gehad. Lekker in t zonnetje :)

Meer en meer denk ik dat ik toch men buik er af wil. Kan ik daarna altijd op een normale manier cleanbulken, zodat het buikje binnen de perken blijft. of niet?

Dus het antwoord is dan dat ik wil cutten. Het tekort wil ik dan creeren door cardio.

Je kunt Intermitted Fasting (IF) proberen, ken iemand die er veel goede resultaten mee geboekt heeft (meer spiermassa + droger) en dat zonder een moment cardio.
Via www.leangains.com kan je in een interview lezen hoe en wat. Basis is:
- licht boven je onderhoud eten dus wat jij doet zit wel goed.
- vanaf het moment dat je gaat slapen 14-16uur lang niets eten, alleen drinken.
- in de overige 8 - 10 uur eet je de benodigde kcals waarvan het overgrote deel na je training.

die gozer zal wel een heel awesum gemuteerd ingewande systeem hebbe:p

Cardio is way overrated. Goede vriend van me zijn enige cardio was eens per week een potje zaalvoetbal, verder alleen krachttraining en voeding aanpassen. In enkele maanden 10kg kwijt geraakt en vrijwel alle krachtstats zijn omhoog gegaan en dat is iemand die aanleg heeft vet aan te zetten ;) (dit was overigens zonder IF)

Thank, ga het even lezen van de week!

Idd: als je dat buikje er af wilt hebben iig niet verder gaan bulken... ;)
Cardio is trouwens best lekker :D

Terug van weggeweest :-)

Vorige week kreeg ik de mogelijkheid een paar dagen een vakantiehuisje in te gaan, dat heb ik natuurlijk gedaan :D

Van trainen komt dan minder. Wel heb ik elke dag beetje gezwommen.

Dus mocht je me ff gemist hebben dan komt dat daar door. Heb ik nog wat gemist afgelopen week?

nog geen dates gemist ;)

groot gelijk dat je de kans pakt op een paar van dat soort dagen...

"paris" is de DBB sl*t. Wist je dat al?

hoop dat je een beetje genoten hebt van je vakantie(tje) en nu weer ertegenaan:p

Terug
Naar boven