MuscleMeat

Simson trainings log

• Topic Starter Topic Starter
Wanneer begint je week 2/3 van rippetoe?

Deze keer wel gewichten ? :D

Vandaag is geprobeerd hoe trainen in de ochtend bevalt. Moet zeggen dat het drukker is als in de middag, maar het squatrack is iig wel vrij :D

Squat 3x5x75 kg (had kracht over,dus die gaat naar 80)
BP 3x5x40 kg (wie weet hoe zwaar die stang ook al weer is? 10kg??)
Deadlift 1x5x95 (goede tip gehad van iemand daar, die zij dat ik smaller mocht staan, en mijn armen naast men benen hangen)

Vorig jaar deze tijd begon ik met het standaard cirquitrondje, toen liep ik met zon geplastificeerd schema rond :D Heb toch wel wat bijgeleerd het afgelopen jaar. Van duizend oefeningen naar 4 basisoefeningen :)

stang is rond 20kg

Olympische barbell was 20kg dacht ik, of 22,5kg. Die hadden we in mijn gym.

Thuis heb ik een barbell van 10kg... ga er eens mee op de weegschaal staan? :p

Btw, DL's beginnen al naar een mooi gewicht te gaan! Op welke gewichten ben je gestopt?

Olympische barbell was 20kg dacht ik, of 22,5kg. Die hadden we in mijn gym.

Thuis heb ik een barbell van 10kg... ga er eens mee op de weegschaal staan? :p

Btw, DL's beginnen al naar een mooi gewicht te gaan! Op welke gewichten ben je gestopt?

volgens mij kwam ik van:
Squat 105/110
Deadlift 115/120??
BP 65 kg
Bor 55/60

10 keer dips
10 keer chin ups

Vandaag is geprobeerd hoe trainen in de ochtend bevalt. Moet zeggen dat het drukker is als in de middag, maar het squatrack is iig wel vrij :D

Squat 3x5x75 kg (had kracht over,dus die gaat naar 80)
BP 3x5x40 kg (wie weet hoe zwaar die stang ook al weer is? 10kg??)
Deadlift 1x5x95 (goede tip gehad van iemand daar, die zij dat ik smaller mocht staan, en mijn armen naast men benen hangen)

Vorig jaar deze tijd begon ik met het standaard cirquitrondje, toen liep ik met zon geplastificeerd schema rond :D Heb toch wel wat bijgeleerd het afgelopen jaar. Van duizend oefeningen naar 4 basisoefeningen :)
Gaat lekker!

Gaat hier ook wel goed xD
Jij hebt ook nog nergens begin pics van je staan of wel?

netjes:D

Ik ben niet echt overtuigd,
Squat, benchpress, BOR, MP en DL, weinig variatie, weinig reps en setjes.
Train je maar 1x per week "ful"body of lees ik over de rest van je trainingen????
Het lijkt meer op een schema voor een loper dan een massa shema voor een krachtsporter.
Niet de bedoeling om jou af te breken maar ik zou je trainingsmethode toch wat aanpassen. :scratch:

(schiet me nu maar af wss)

Wist ni da je der zo goed bijstond jonge! :eek:

SS werkt echt! Moet ik misschien ook eens gaan volgen :p

Ik ben niet echt overtuigd,
Squat, benchpress, BOR, MP en DL, weinig variatie, weinig reps en setjes.
Train je maar 1x per week "ful"body of lees ik over de rest van je trainingen????
Het lijkt meer op een schema voor een loper dan een massa shema voor een krachtsporter.
Niet de bedoeling om jou af te breken maar ik zou je trainingsmethode toch wat aanpassen. :scratch:

(schiet me nu maar af wss)

hey! ja je hebt wel wat gemist, ik ben aan het herstellen van een burnout. verder volg ik starting strenght, das wel een bewezen krachtsport programma, google t maar es.

---------- Toegevoegd om 19:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------

Wist ni da je der zo goed bijstond jonge! :eek:

SS werkt echt! Moet ik misschien ook eens gaan volgen :p

had je die pics nog niet gezien ???

Bewijs voor de werking van Starting Strength is inderdaad overal te vinden.

Verder succes hier Simson!

Wanneer is de volgende training?

Terug
Naar boven