Fitness Seller

Sjorslog

Mooi weer! :D
en nice DL. gaat je vast lukken die hoger te krijgen als je hem naar voren haalt!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.082
Was just wondering, bij ons zie ik geen vrouwen zo gericht trainen en al helemaal kuiten niet.

Ik MOET, want ik heb bad genes op kuiten, bijna niet noemenswaardig.

mijn massa zit vooral bovenin :

---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 16:59 ----------

Mooi weer! :D
en nice DL. gaat je vast lukken die hoger te krijgen als je hem naar voren haalt!

Denk ik ook. Ik ben nu al moe voordat ik eraan begin, plus dat mijn poezelige handjes al versleten zijn voor ik bij de lift ben. Deed vandaag echt weer zeer.

• #2.085
Misschien doe je teveel werk? :dunno:

Ow en bij veel mensen groeien kuiten beter op high reps!

Ik train mijn kuiten harpep-approved, dus ik denk dat ik er niet meer aan kan doen dan wat ik al doe. Desodanks zijn ze 4cm groter dan toen ik begon in feb, dus er gebeurt wel iets ^_^
Feit is smalle kuiten natuurlijk lastig zijn om mee te beginnen; als je al dikke onderbenen hebt dan schiet het al snel in verhouding met een beetje trainen.

Als ik klaar ben met de cut en wat meer ga eten, zal het vast harder groeien. Het is natuurlijk een utopie om op een 600cal deficit monsterlijke kuiten te kweken :o

Ik train mijn kuiten harpep-approved, dus ik denk dat ik er niet meer aan kan doen dan wat ik al doe. Desodanks zijn ze 4cm groter dan toen ik begon in feb, dus er gebeurt wel iets ^_^
Feit is smalle kuiten natuurlijk lastig zijn om mee te beginnen; als je al dikke onderbenen hebt dan schiet het al snel in verhouding met een beetje trainen.

Als ik klaar ben met de cut en wat meer ga eten, zal het vast harder groeien. Het is natuurlijk een utopie om op een 600cal deficit monsterlijke kuiten te kweken :o

Ik zeg Synthol erin

images?q=tbn:ANd9GcQ-s9VWmqjcGRYMTW_E1WWggKuonOq_fAgTGdkybp-Z9u5KaATNTA.jpg

Sowieso utopie dat je als vrouwen monster kuiten kan kweken;)
Of je moet andere definitie van monster hebben;)

Voor iemand die zo intelligent is als jij Sjors is een degelijke foto maken toch nog net wat te complex, niet?

• #2.091
Sowieso utopie dat je als vrouwen monster kuiten kan kweken;)
Of je moet andere definitie van monster hebben;)

Nonsens. Lisa lacht om jouw kuiten.:rolleyes:

---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 17:24 ----------

Voor iemand die zo intelligent is als jij Sjors is een degelijke foto maken toch nog net wat te complex, niet?

Is gemaakt in terrasdeur :o

En ik heb nog steeds dezelfde foon. Als GetXXL even opschiet met uitzoeken welke foon ik moet hebben, dan is het fotoleed snel over.

Ik weet niet wat voor telefoon jij hanteert, maar zo'n beetje iedere telefoon geproduceerd na 2000 kan wel een scherpe foto maken.

Iemand die in 2013 geen scherpe foto kan maken is lead singer van de josti band of lult uit zijn nek. Maar back ot.

• #2.098
Ik weet niet wat voor telefoon jij hanteert, maar zo'n beetje iedere telefoon geproduceerd na 2000 kan wel een scherpe foto maken.

3gs; mijn vorige is in de plee gevallen remember?

Ik dacht dat het juist zo verfrissend zou zijn dat ie niet is geshopt of met een bouwlamp erboven is gemaakt. So much voor nostalgie.

3gs; mijn vorige is in de plee gevallen remember?

Ik dacht dat het juist zo verfrissend zou zijn dat ie niet is geshopt of met een bouwlamp erboven is gemaakt. So much voor nostalgie.

Nou met een 3gs kan je prima 4 megapixel pics maken. Maar als je nog niet confident genoeg bent over je fysiek mag je dat best zeggen hoor :p

Terug
Naar boven