XXL Nutrition

Sjorslog

Is wel handig voor haar, want waterbestendig. Was de Xperia Z overigens niet 'n Windows phone? Ik vergeet.
Ah Android, nee dan is het goed.

Nou Sjors we hebben je nieuwe telefoon gevonden. Waterbestendig, dus je kan zo vaak in de wc laten vallen als je wilt.

Is ook weer zo'n dildo van 14 cm zie ik.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.103
Nou met een 3gs kan je prima 4 megapixel pics maken. Maar als je nog niet confident genoeg bent over je fysiek mag je dat best zeggen hoor :p

Wut? :o

Je klaagde hiervoor ook al over de pixels en nu is ie ineens wel goed? Als jij een pixelfriendly foto uit dat toestel krijgt in dezelfde condities dan stort ik 100 kg whey in je tuin.

En verder kan je mijn pictureperfect glutes kussen, met je gezeik.

Nonsens. Lisa lacht om jouw kuiten.:rolleyes:

---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 17:24 ----------

Is gemaakt in terrasdeur :o

En ik heb nog steeds dezelfde foon. Als GetXXL even opschiet met uitzoeken welke foon ik moet hebben, dan is het fotoleed snel over.

Ik had het over naturals;)
Daar moet je aanleg voor hebben.

Wut? :o

Je klaagde hiervoor ook al over de pixels en nu is ie ineens wel goed? Als jij een pixelfriendly foto uit dat toestel krijgt in dezelfde condities dan stort ik 100 kg whey in je tuin.

En verder kan je mijn pictureperfect glutes kussen, met je gezeik.

Die Kai Green gay foto uit mijn galerij met dat masker op is gemaakt met een 3G. Wil je het adres waar je de whey heen kan sturen?

Dus je kan kort of lang lullen maar kom hier niet aan met gezever dat je geen goede foto kan maken met die 3GS telefoon van je, want Michael J. Fox kan nog scherpere foto's maken dan jij.

Het is gewoon gelul, klaar. Probeer er nou niet overheen te lullen. Je kan best een goede foto maken maar kiest er bewust voor het niet te doen. Perfect glutes? Pics or they don't exist.

• #2.107
Die Kai Green gay foto uit mijn galerij met dat masker op is gemaakt met een 3G. Wil je het adres waar je de whey heen kan sturen?

Dus je kan kort of lang lullen maar kom hier niet aan met gezever dat je geen goede foto kan maken met die 3GS telefoon van je, want Michael J. Fox kan nog scherpere foto's maken dan jij.

Het is gewoon gelul, klaar. Probeer er nou niet overheen te lullen. Je kan best een goede foto maken maar kiest er bewust voor het niet te doen. Perfect glutes? Pics or they don't exist.

Post intoxicatie tremor kan er ook best mee te maken hebben hoor.

Je ziet toch dat het in een terrasdeur is gemaakt, ontzettende debiel dat je er bent. Dat weerspiegelt.
Ik ben echt niet het type voor schmoesjes, vriend.

Glutes staan ergens op pagina 9; je had mijn log toch al gelezen? Oh nee, toch niet. Rob doe normaal. Of zoek een telefoon voor me uit, dan heb ik misschien nog iets aan je.

Haha die foto is bagger kwaliteit :roflol:

Van Sjors is nog beter, wetende dat het reflectie is op de deur

---------- Post added 7 May 2013 at 17:51 ----------

Post intoxicatie tremor kan er ook best mee te maken hebben hoor.

Je ziet toch dat het in een terrasdeur is gemaakt, ontzettende debiel dat je er bent. Dat weerspiegelt.
Ik ben echt niet het type voor schmoesjes, vriend.

Glutes staan ergens op pagina 9; je had mijn log toch al gelezen? Oh nee, toch niet. Rob doe normaal. Of zoek een telefoon voor me uit, dan heb ik misschien nog iets aan je.

Sony Xperia Z omdat zie paar posts hier boven

• #2.109
Xperia is te groot!
HTC One S moest ik hebben volgens mij. Is ie machine washable?

Misschien kan je een foto van je brievenbus maken dan zoeken de white knight nerds hier ook nog wel een nieuw appartementje voor je uit :roflol:

Xperia is te groot!

HTC=k*t

En als je een dikke negerlul kan handlen dan is die 14cm van de Sony Xperia Z sowieso geen probleem voor je. Ook zal je je telefoon door de grote sneller vinden als ie weer eens zoek is.

Xperia is te groot!
Ik heb een one S (ervoor een galaxy s) prima ding! Was niet voor de X gegaan wegens de grootte.

no homo
HTC=k*t

En als je een dikke negerlul kan handlen dan is die 14cm van de Sony Xperia Z sowieso geen probleem voor je. Ook zal je je telefoon door de grote sneller vinden als ie weer eens zoek is.
Bol is af man :roflol:

• #2.116
  • #2.117
Joehoe!

Preacher curl:

12 x 7
10 x 7
8 x 8

Db Incline curl (alternate)

12 x 9
10 x 9
8 x 10

Cable reversed curl (schijtoefening)

12 x 20
10 x 20
6 x 25
3 x 25

Skull crushers

12 x 12,5
10 x 15
8 x 15 ( 17.5 zit er ineens niet meer in :o )

Cable pushdown

12 x 30
10 x 35
8 x 35

Wrist curls

12 x 4
10 x 5
8 x 5 > moet maar eens omhoog

Daily cardio : 15 min > 13% helling @ 6 km/u

En dan zometeen nog even wat vasodilatatie confusen in Den Haag. Don't wait up ^_^

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #2.119
Hij kijkt semi-blij???

Ja, je hebt vasodilatatie verkeerd gespeld. EN WATS MET DEN HAAG?

Terug
Naar boven