Fitness Seller

Sjorslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.121
lol, niet eens gezien.

Den Haag is mijn geboortegrond. Waar magic happens.

Je wortel.

• #2.123
Correctie, de wortel van mijn schoonheid. Shubiedu wa' ta allah

• #2.124
Vandaag een rondje cardio, squats en benches. Voor mijn moedurr

il_fullxfull.450860992_1et1.jpg

Moederdag is zo overrated sjors, zelf ook een cadeau gehad?

• #2.126
Mijn moeder is nooit overrated geweest.

Ik heb geen kinderen, dus ook geen cadeautjes.

Moederdag is iets anders dan "je moeder"

Jawel, alleen er is toch ook geen "zoondag"? Jarig zijn is cadeautjes krijgen, de rest slaat nergens op.
Oo is dat nu /care.........
plus lekker commercieel :p

Ik geef me moeder morgen of later, wanneer het spontaan is iets :rolleyes:

• #2.131
Ik denk dat je me echt onderschat als je denkt dat ik me laat beoordelen :roflol:

door dinges,:o gtfo

11/10

Zo, ik heb je beoordeeld

Tom-Cruise-laughing.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
116046590_8c1c4c431d_z.jpg

Ik denk dat je me echt onderschat als je denkt dat ik me laat beoordelen :roflol:

door dinges,:o gtfo

Wat heeft dit met onderschatting te maken? Misschien overschat ik je zelfverzekerdheid eerder.
Je post hier ook weleens foto's mede om beoordeelt te worden lijkt me. Anders hoef je hier anderen geen foto's van jezelf te laten zien.

• #2.134
Wat heeft dit met onderschatting te maken? Misschien overschat ik je zelfverzekerdheid eerder.
Je post hier ook weleens foto's mede om beoordeelt te worden lijkt me. Anders hoef je hier anderen geen foto's van jezelf te laten zien.

Wat ik post is van mij. Ik heb geen enkele behoefte om aan een fotowedstrijd mee te doen, laat staan dat ik iets te bewijzen heb. Zeker niet op een plek waar (met alle respect) 98% van de kijkers niet helemaal jofel is.
Dat voelt een beetje als meedoen aan Hollands Next Top Model met de Jostiband en Sterretje in de jury.

Wat ik post is van mij. Ik heb geen enkele behoefte om aan een fotowedstrijd mee te doen, laat staan dat ik iets te bewijzen heb. Zeker niet op een plek waar (met alle respect) 98% van de kijkers niet helemaal jofel is.
Dat voelt een beetje als meedoen aan Hollands Next Top Model met de Jostiband en Sterretje in de jury.
Zo, ik zou NU echt eerst in de spiegel kijken :rolleyes:
ik zou dan ook maar stoppen met loggen ?! zet het op een kladblokje thuis ...

Laatst bewerkt:

Oh zit dat zo! Je post hier foto's voor jezelf om jezelf te beoordelen. Nu snap ik het! Vandaar ook deze log, voor jezelf! Dat anderen dit toevallig lezen en je foto's bekijken ach... :scratch:

Oh zit dat zo! Je post hier foto's voor jezelf om jezelf te beoordelen. Nu snap ik het! Vandaar ook deze log, voor jezelf! Dat anderen dit toevallig lezen en je foto's bekijken ach... :scratch:
Post hier wel 'n gedeelte van die resterende 2%. Soms.

• #2.138
:o

Wat?

OK! GetXXL al gepost.....ik nu ook......dat is dan de resterende 2% :p

:trollface:

Terug
Naar boven