Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moederdag is zo overrated sjors, zelf ook een cadeau gehad?
Mijn moeder is nooit overrated geweest.
Ik heb geen kinderen, dus ook geen cadeautjes.
Hou jij niet van je moeder?
Ik heb haar mega boeket opgestuurd.
Was net afgeleverd.
Hou jij niet van je moeder?
Ik heb haar mega boeket opgestuurd.
Was net afgeleverd.
Oo is dat nu /care.........Moederdag is iets anders dan "je moeder"
Jawel, alleen er is toch ook geen "zoondag"? Jarig zijn is cadeautjes krijgen, de rest slaat nergens op.

Ah wat toevallig, op moederdag. Wat attent, had ze zeker niet verwacht?
Is dit topic niks voor jou sjoske? http://forum.dutchbodybuilding.com/f75/wie-meedoen-fotowedstrijd-voor-dames-337918/
Jij schuwt de camera toch niet.

gtfoIk denk dat je me echt onderschat als je denkt dat ik me laat beoordelen
door dinges,gtfo
Ik denk dat je me echt onderschat als je denkt dat ik me laat beoordelen
door dinges,gtfo
Wat heeft dit met onderschatting te maken? Misschien overschat ik je zelfverzekerdheid eerder.
Je post hier ook weleens foto's mede om beoordeelt te worden lijkt me. Anders hoef je hier anderen geen foto's van jezelf te laten zien.
Zo, ik zou NU echt eerst in de spiegel kijkenWat ik post is van mij. Ik heb geen enkele behoefte om aan een fotowedstrijd mee te doen, laat staan dat ik iets te bewijzen heb. Zeker niet op een plek waar (met alle respect) 98% van de kijkers niet helemaal jofel is.
Dat voelt een beetje als meedoen aan Hollands Next Top Model met de Jostiband en Sterretje in de jury.

Wat ik post is van mij. Ik heb geen enkele behoefte om aan een fotowedstrijd mee te doen, laat staan dat ik iets te bewijzen heb. Zeker niet op een plek waar (met alle respect) 98% van de kijkers niet helemaal jofel is.
Dat voelt een beetje als meedoen aan Hollands Next Top Model met de Jostiband en Sterretje in de jury.

Post hier wel 'n gedeelte van die resterende 2%. Soms.Oh zit dat zo! Je post hier foto's voor jezelf om jezelf te beoordelen. Nu snap ik het! Vandaar ook deze log, voor jezelf! Dat anderen dit toevallig lezen en je foto's bekijken ach...![]()
OK! GetXXL al gepost.....ik nu ook......dat is dan de resterende 2%
![]()