AndroidHealthClinic

Sjorslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.142
Ik zie even de relatie niet tussen loggen en een fotowedstrijd.

Loggen doe je toch voor jezelf

Foto's plaatsen ook ja? Het is eigenlijk een soort poezie album voor jezelf dus?

---------- Post toegevoegd 13 May 2013 om 14:34 ----------

Ik zie even de relatie niet tussen loggen en een fotowedstrijd.

Het boeit niet of je daar wel of niet aan mee wil doen. Maar het is onzin dat je zegt totaal geen behoefte te hebben om beoordeelt te worden door anderen terwijl je op dit forum wel foto's van jezelf post.Zogenaamd alleen voor jezelf. Je argumentatie is klote, dat is het enige.

• #2.144
poesie album farmer's walk

186_Poezieplaatjes.jpg

doe mij maar een p*ssy album :cool:

• #2.146
Foto's plaatsen ook ja? Het is eigenlijk een soort poezie album voor jezelf dus?

---------- Post toegevoegd 13 May 2013 om 14:34 ----------

Het boeit niet of je daar wel of niet aan mee wil doen. Maar het is onzin dat je zegt totaal geen behoefte te hebben om beoordeelt te worden door anderen terwijl je op dit forum wel foto's van jezelf post.Zogenaamd alleen voor jezelf. Je argumentatie is klote, dat is het enige.

Nee, jouw interpretatie is klote.
Verder maak ik zelf wel uit wat ik wel of niet doe en met welke motivatie.

Log is gewoon klote !
Ninja EDIT........

• #2.151
Heeerlijke training.

Db BOR

1 x 5 x 12
5 x 5 x 14

Cable seated row

6 x 5 x 65

Deadlift

1 x 5 x 40
5 x 5 x 62.5

Straight arm pulldown

6 x 5 x 25

Lat pulldown ( plate loaded )

4 x 5 x 40
2 x 5 x 45

Db rear lateral raise

4 x 5 x 5
2 x 5 x 6

Daily core : 4 x 5 x 30 sec hold > single legged back bridges l+r

Daily cardio: 15 minuten 13% helling @ 6 km/u

Heeerlijke training.

Db BOR

1 x 5 x 12
5 x 5 x 14

Cable seated row

6 x 5 x 65

Deadlift

1 x 5 x 40
5 x 5 x 62.5

Straight arm pulldown

6 x 5 x 25

Lat pulldown ( plate loaded )

4 x 5 x 40
2 x 5 x 45

Db rear lateral raise

4 x 5 x 5
2 x 5 x 6

Daily core : 4 x 5 x 30 sec hold > single legged back bridges l+r

Daily cardio: 15 minuten 13% helling @ 6 km/u

Nice training. ! :p

Wat zit er trouwens verschil bij jou in sommige rug oefeningen. Als ik DB BOR vergelijk met seated cable dinges... zijn ook wel andere spieren die je aanspreekt maar lijkt mij wel aardig verschil. Volgens mij kun je met de BOR meer.

• #2.153
Klopt, al zijn rows bij mij altijd sterker geweest.
Ik denk dat het komt omdat ik bij aanvallen in mijn schouder veel pijn heb bij de bor, omdat de dumbbell aan mijn schouder trekt. Rows niet.
Die is dus een beetje achter gaan lopen, maar dat trekt wel bij, afgelopen maand is er 4 kg bijgekomen dus als dat doorzet komt het wel goed.

Ik overweeg nog om de db bor te verruilen voor bb bor om dat verschil sneller recht te trekken.

Ik denk dat het komt omdat ik bij aanvallen in mijn schouder veel pijn heb bij de bor, omdat de dumbbell aan mijn schouder trekt. Rows niet.
Die is dus een beetje achter gaan lopen, maar dat trekt wel bij, afgelopen maand is er 4 kg bijgekomen dus als dat doorzet komt het wel goed.

Ik overweeg nog om de db bor te verruilen voor bb bor om dat verschil sneller recht te trekken.

Zou inderdaad dan gewoon overstappen naar BB bor. Lijkt mij gemakkelijker ook en ook om het bij te trekken dan.

4 kg is zeker al wat met je klachten.

Ziet er goed uit!
Ik vind zelf BB BOR ook lekkerder dan DB. Krijg met DB snel last van mijn schouders.

Ik zeg doen!;)
Goed getraind Sjors, nu geen pijntjes en andere ongemakken meer?

• #2.157
Nee! ik voel me eigenlijk weer 25 :roflol:

• #2.159
Nou das een goed teken..i guess:rolleyes:
Ben je al bij je nieuwe baan begonnen?

Nee, begin eind mei ( na mijn verjaardag )
Enerzijds leuk, anderzijds heb ik moeite met het opgeven van de weelde die vrije tijd heet.
Hopelijk doet de regelmaat iets voor mijn trainingen en zelfbeheersing :rolleyes:

Terug
Naar boven