MuscleMeat

Sjorslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.381
Dank u wel allemaal; ik heb mijn zijdelts volgens mij nu in beweging gehad.

Als klap op de vuurpijl komt ook nog mijn nieuwe baas binnen wandelen; stelt zich voor, zegt : 'draai je eens om' en begint meteen in mijn rear delts te prikken. Vervolgens ook in mijn pecs.
Dat is dus niet goed he, zo krijg je dus gezeik. Die lopen zwaar achter; naar voren in je schema graag.
Vind je het gek dat je schouders en traps zo hard werken; jij doet alles daarmee omdat je zwakke rear delts hebt. Met de gewichten waar jij mee traint is dat behoorlijk kansloos. :o
Gaat ie weer prikken in mijn pecs, zegt ie: 'doet zeer he' ; alles is overbelast rond je schouder en monnikkapspier.
Volgens hem is dat dus ook het probleem bij mijn bench; veel teveel schouder werk. Je RA heeft er geen donder mee te maken :roflol:
Dat was dus Ron van Tergouw, ex bodybuilder en nu eigenaar van een keten fitnesscentra's in regio Utrecht.

Leuke vent verder hoor!
Als ik 3 maanden braaf aan mijn achterkant werk, dan wil hij me wel begeleiden :eyebrow:

En ik had een goed lijf zei hij :heart:
Ik hou dus nu al van 'm.

Anyway: training. Ging nergens over, want ik had weer zitten k*tten met eten vanochtend.

Preacher curl EZ bar

1 x 5 x 15
1 x 5 x 17.5
4 x 5 x 20

Db incline curl

1 x 10 x 9
3 x 10 x 10

Hammer curl

1 x 10 x 9
3 x 10 x 10

Cable curl

2 x 10 x 10
1 x 8 x 10
1 x 8 x 10

Skull crushers (ez)

1 x 10 x 10
1 x 10 x 12.5
2 x 10 x 15

Pushdown

1 x 10 x 25
1 x 10 x 30
2 x 10 x 35

Rear lateral raise (incline bench) > moest

1 x 12 x 3
1 x 10 x 4
1 x 8 x 4

Lateral raise

1 x 12 x 3
1 x 10 x 4
1 x 8 x 4

Upright row ez ( breder gepakt, voelde idd veel beter )

1 x 12 x 10
1 x 10 x 12.5
1 x 8 x 15

Naja, beter dan niets. Volgende week maar even beter mijn best doen ^_^

Wat een coherente gunshow!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hahhaha... leuke baas Sjors.
Maar wel top als iemand die er een verstand van heeft in RL met je mee kijkt.... werkt altijd nog beter dan i-net

Nou das een fijne binnenkomer, dan weet je dat ook weer;)
Vanaf volgende week weet jij dus wat je moet doen!:wl::wl::wl: de zweep erover bij jou:whip::p

Hij zocht gewoon excuus om in je pecs te prikken :o

• #2.386
Nee dat denk ik niet, het is immers geen jongetje, maar een 170 kg wegende beer met een baardje en blosjes op de wangen :P

Die hebben geen excuus nodig.

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 09:23 ----------

hahhaha... leuke baas Sjors.
Maar wel top als iemand die er een verstand van heeft in RL met je mee kijkt.... werkt altijd nog beter dan i-net

Precies!

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 09:24 ----------

Nou das een fijne binnenkomer, dan weet je dat ook weer;)
Vanaf volgende week weet jij dus wat je moet doen!:wl::wl::wl: de zweep erover bij jou:whip::p

Ik ga me voorbeeldig gedragen:rolleyes:

• #2.387
Extra rear delt werk; heb wat oefeningen erbij gepakt waarvan ik weet dat ik ze prettig vind.
Graag advies van de kijker thuis,

Maandag heb ik rug en ik heb nu:
db rear delt row
en lying lateral raise (incline) vooraan in mijn schema gezet.

Ik zou er eigenlijk op mijn armen-dag (rest zit vol) nog een oefening of 2 bij willen. Ook vooraan in het schema.

Dan opteer ik voor facepulls, gevolgd door Y-raises (incline)

Thoughts?

Ik zou het niet mijn delts bij mij armen erbij plakken..maar toch echt bij rug en of schouders...
Toch dan even je schema onder de loep nemen en daar gewoon de aandacht op focussen..
Maar weet je, t voornaamste is dat e gewoon geduld moet hebben..
Je gaat er nu al 2 oef extra bij pakken toch..dus patience lieve Sjors:P

• #2.389
Schouders zijn gesplit; dus mijn enige optie was verdelen. Ik wil ook niet mijn hele schema afbreken eigenlijk.

(IK HEB GEEN GEDULD!!)

Bij buik dan? Dan tief ik er daar wel een oefening uit. Anders gaat die training te lang duren.
Of moet ik front delt werk eruit laten voorlopig en 2 extra oefeningen op rug-dag zetten?

Ja.., bent over dumbbell raises, kin op de borst.

Bij Buik? Ligt er aan hoeveel rust je dan tussen de oef hebt..anders herstellen ze natuurlijk alsnog niet.

Schouders zijn gesplit; dus mijn enige optie was verdelen. Ik wil ook niet mijn hele schema afbreken eigenlijk.

(IK HEB GEEN GEDULD!!)

Bij buik dan? Dan tief ik er daar wel een oefening uit. Anders gaat die training te lang duren.
Of moet ik front delt werk eruit laten voorlopig en 2 extra oefeningen op rug-dag zetten?

jonge doe gewoon alles voor schouder op 1 dag

• #2.393
2v0ofm9.jpg

Leggers:

Full Squat

1 x 20 x 20 w.u

1 x 20 x 40
1 x 20 x 45
3 x 4 x 50

Leg press (small stance) SS romanian deadlift

1 x 10 x 80 : 1 x 10 x 50
1 x 10 x 85 : 1 x 10 x 55
1 x 10 x 95 : 1 x 10 x 60
1 x 10 x 100 : 1 x 10 x 65

Leg extension

1 x 12 x 45
1 x 10 x 50
1 x 8 x 55

Glute bridges

1 x 12 x 30
1 x 10 x 30
1 x 8 x 30

Single legged double benched hip thrust

1 x 12 x 20
1 x 10 x 20
1 x 8 x 20

Quadruple Hip Extension ( 10kg DB in knieholte ) L+r

1 x 12 x 10
1 x 10 x 10
1 x 8 x 10

Ik ga mijn heels vervloeken vanavond.

Laatst bewerkt:
Goed getraind Sjors.

Strong afbeelding van de partysquat op 'n beeldscherm. :o

das een flinke beentraining. Flink gewicht ook op je fs:) Maar zie geen kuiten :P

• #2.396
Nice sjors !

• #2.399
Oh joh..geen idee..ik weet niet elk schema uit mijn hoofd:) Maar das wel nice ja..

De mijne ook niet? Vind je me niet meer leuk? :(

Werkt idd beter voor mij, anders krijgen ze gewoon te weinig aandacht en ik ben helaas niet gezegend met een paar forse kuiten.

Ik ben blij dat ik de mijne weet..ik moet altijd even spieken;) n soms ben ik gewoon lui:P
Haha wees niet bang hoor, ik vind je nog steeds leuk:kiss:

Ja soms kan je het beter splitten om ze wat meer aandacht te geven;) Zou ik ook eens moeten doen:o

Terug
Naar boven