XXL Nutrition

Sjorslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.501
Is het een goeie keten voor de meet? (squat rack/cage, genoeg plaats, genoeg gewichten ...)

Anders kan jij misschien iets regelen? :dunno:

---------- Post toegevoegd 7 June 2013 om 09:54 ----------

Je vertrekt nu? Dan kon je ervoor toch perfect trainen? :o

Het is een prima faciliteit, maar gezien de presentielijst bedank ik voor de eer :rolleyes:

Ik maak lange dagen deze week a 14 uur; ik wil ook nog slapen en eten. Van een week niet trainen gaat er niemand dood.

heb je Skyblazer uit je log geschopt? :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

hoe kan je dat zien?

Het is een prima faciliteit, maar gezien de presentielijst bedank ik voor de eer :rolleyes:

Ik maak lange dagen deze week a 14 uur; ik wil ook nog slapen en eten. Van een week niet trainen gaat er niemand dood.

Baan toch wat drukker dan verwacht? Straks wel weer genoeg tijd om te trainen?

• #2.508
  • #2.509
Ik heb vreselijk gevochten tegen moeheid, de werkweek en slaapgebrek, maar in retrospect ben ik eigenlijk wel tevreden.

Setje of 12 deadlift begonnen; 70 niet meer aangetikt helaas maar 60/65 wel. Volgende week revanche.
Uit mijn hoofd 40 reps

Vervolgens Squat, last known good config was 1 x 5 op 50kg en zowaar heb ik er nu 8 sets van 50 kg uitgeramd. Helaas lukte het niet om 'm naar 55 te krijgen zonder dat de form lelijk was, dus het maar zo gelaten. Merk wel enorm verschil dankzij de tips en truuks van de helden van RPB. Mijn knie speelt nauwelijks een rol meer.

Tussendoor nog wat squatjes in roman chair, paar chins, wat rear delt werk, straight arm pulldowns a 30kg, dus dat is alweer 5 kg winst.

Bench alleen high reps gedaan.

Verder goed af gekeken bij de heren en eigenlijk weer een prima dag gehad.

Frenkpie is vreselijk sexy en buffer dan g-men. Dat wilde ik nog even kwijt.

:P

:roflol:

Dit is toch een training log ?!?

• #2.519
Trains:

Db BOR

1 x 8 x 14
3 x 8 x 16

Cable seated row

3 x 8 x 40
1 x 8 x 45