MuscleMeat

Sjorslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.461
Het dagje RPB was het meest zinnige wat ik in tijden heb gedaan. Wat een helden bij elkaar :heart:

Ik kan er een heel epistel over schrijven eigenlijk.
Checks op grote 3 gedaan en waar ik had verwacht heel veel commentaar te krijgen viel het eigenlijk wel mee.

Begonnen met squats; die waren wel ok. Moet meer focus op aanspannen rug en drukken vanuit hielen.
Deadlift was erg leerzaam, veel tips voor lift off gehad. Locken kon nog iets beter en ik ben glute-dominant. Meteen PR meegenomen ( 70kg )
BP was mijn grootste zorgenkindje, maar dat was ook met 1 gouden tip verholpen, benen iets naar achter en laten meewerken. Schouderprobs als sneeuw voor de zon verdwenen.

Ondertussen had ik al zoveel herhalingen op de 3 erop zitten dat ik al redelijk sterretjes zag, maar toen kon ik nog een reeks squatjes op roman chair en hyper's doen.
Ook even de yoke gevoeld > awesome ding is dat.

Inmiddels doet elke vezel in mijn lijf zeer, maar ik ben helemaal gelukkig met de dingen die ik heb opgestoken.
Nu is trainen weer leuk ^_^

Volgende week weer :P

Laatst bewerkt:
Fijn dat het heeft geholpen.

Maar ga je nu benchen met een arch??

Whaha, cool. Ben benieuwd hoe dit je training gaat beïnvloeden.

• #2.464

Yes, dat deed ik namelijk al en dat was prrrrrrrrima.

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 19:58 ----------

Whaha, cool. Ben benieuwd hoe dit je training gaat beïnvloeden.

Ik denk dat de gym de komende dagen wel even tegen zal vallen. Nu had ik al moeite met het braaf afwerken van de isolatie-oefeningen, die ik niet kan uitstaan, maar nu lijkt alles nog suffer :roflol:
Maar goed, ik ga proberen het vredig naast elkaar te laten bestaan.

Wat is een yolk

Ik denk dat de gym de komende dagen wel even tegen zal vallen. Nu had ik al moeite met het braaf afwerken van de isolatie-oefeningen, die ik niet kan uitstaan, maar nu lijkt alles nog suffer :roflol:
Maar goed, ik ga proberen het vredig naast elkaar te laten bestaan.

Kan je eindelijk eens van dat split schema afstappen.

• #2.467
goed bezig geweest, helden gaat een beetje ver he.....
je vergeet de TKEs en de prowler die je meteen op je knieeen deed.

• #2.469
:roflol:

Ik was bij de prowler in de war met de crawler. Ik wilde vroeger bij de seals snap je.

Zoals iedereen zou moeten doen, wil je schouderproblemen voorkomen.

Goed dat je eens wat nieuwe inzichten krijgt ;)
Eén zo'n training onder begeleiding werkt over het algemeen beter dan honderd goedbedoelde adviezen hier.

• #2.471
Zoals iedereen zou moeten doen, wil je schouderproblemen voorkomen.

Goed dat je eens wat nieuwe inzichten krijgt ;)
Eén zo'n training onder begeleiding werkt over het algemeen beter dan honderd goedbedoelde adviezen hier.

Absoluut waar. My attitude is gratitude <3

Het dagje RPB was het meest zinnige wat ik in tijden heb gedaan. Wat een helden bij elkaar :heart:

Ik kan er een heel epistel over schrijven eigenlijk.
Checks op grote 3 gedaan en waar ik had verwacht heel veel commentaar te krijgen viel het eigenlijk wel mee.

Begonnen met squats; die waren wel ok. Moet meer focus op aanspannen rug en drukken vanuit hielen.
Deadlift was erg leerzaam, veel tips voor lift off gehad. Locken kon nog iets beter en ik ben glute-dominant. Meteen PR meegenomen ( 70kg )
BP was mijn grootste zorgenkindje, maar dat was ook met 1 gouden tip verholpen, benen iets naar achter en laten meewerken. Schouderprobs als sneeuw voor de zon verdwenen.

Ondertussen had ik al zoveel herhalingen op de 3 erop zitten dat ik al redelijk sterretjes zag, maar toen kon ik nog een reeks squatjes op roman chair en hyper's doen.
Ook even de yoke gevoeld > awesome ding is dat.

Inmiddels doet elke vezel in mijn lijf zeer, maar ik ben helemaal gelukkig met de dingen die ik heb opgestoken.
Nu is trainen weer leuk ^_^

Volgende week weer :P

nog gangbang gedaan met die brede kerels?

Frenkpie IN!

Gaan de RPB boys je ook wat input geven nu?

leuk dat het je zo is bevallen Sjors;) Weer wat geleerd;)
Ik bank zelf ook met lichte arch, voelt goed.

nog gangbang gedaan met die brede kerels?

Ja hoor, typisch dbb...... Kom anders ook gezellig een keer trainen bij RPB in plaats van alleen een grote mond hebben.

Frenkpie IN!

Gaan de RPB boys je ook wat input geven nu?

Wij geven die input ook in het echt ipv alleen op een forum;)
Wanneer ben jij nu eens aanwezig Rob want ik zie dat je voldoende tijd hebt om op dbb te zitten.

Hoe ging de yoke? Ik vond dat toen echt gaaf te doen!
Super dat je bench nu beter gaat. Stijgende lijn met alles dus:)

---------- Post toegevoegd 2 June 2013 om 11:38 ----------

Hoe ging de yoke? Ik vond dat toen echt gaaf te doen!
Super dat je bench nu beter gaat. Stijgende lijn met alles dus:)

Terug
Naar boven