lola7815
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 53
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik begin je log steeds interessanter te vinden haha, je doel is dus echt sterker worden?
PL en gewichtheffen of 1 van 2? omdat je het ook over snatchen enz hebt..

Helder. Dat verklaart waarom ik voor het eerst een pijnlijke rug had na een zaterdagtraining ( de enige keer dat ik mijn kont neutraal hield )
Ik zal het nooit meer doen![]()
Het klopt ook precies dat ik veel meer kracht heb als ik dat stukje techniek negeer, maar ik weet dat het zeker in dit stadium volkomen onzinnig is om risico's te nemen voor babyweights![]()
Zoiets ja, het voelt ongemakkelijk en het kost me energie.
Uiteraard heeft de zwakke lift-off ermee te maken, zodra ik voorbij mijn schenen ben gaat het als een trein, mijn lock-out is ook altijd netjes en voelt als een soort ontlading.
Dat meer reps voor betere performance zorgen klopt ook precies, ze lachen ook altijd een beetje als ik aan set nr 12 begin en manen me te stoppen, maar ik kom geloof ik gewoon wat traag op gang. Pas na een aantal sets heb ik het idee dat ik lekker in mijn beweging zit, alleen ben ik dan natuurlijk ook redelijk uitgeput.
Heel frustrerend dus.
Aha, van de nood een deugd maken dus. Dat betekent dan wel dat ik veel sneller moet zijn ( vanuit start naar pull ? )

Misschien moet ik dat ook los oefenen dus; om meer snelheid van 'opspring' naar daadwerkelijke pull te krijgen.
Ik herken die behoefte trouwens echt goedik voel gewoon aan alles in mijn benen en kont dat ze rechtop willen staan, vervolgens sta ik nog een 10 seconden te k*tten en dan ben ik al een lading energie kwijt.
Aha, ik doe het nu dus steeds andersom. Ik zet eerst mijn handen in positie en ga dan mijn kont pas in beweging brengen.
Sta vervolgens nog een keer mijn lats aan te spannen en aan stomme dingen te denken en tegen de tijd dat ik een keer weg ben zijn we 20 seconden verder en zeuren mijn benen.
Ik zal zo eens even proberen jouw methode te volgen, daar is duidelijk winst te behalen. Thnx Pep :*

Vaak squatten kreeg ik wel minder last van mn knieën over het algemeen

Frequentie verhogen is vaak prima ja (zeker gezien de meeste bb'ers i.h.a. 1x p/w week squatten).Vaak squatten kreeg ik wel minder last van mn knieën over het algemeen