- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn bovenbenen staan op ontploffen, dus ik heb het vandaag rustig en UB gehouden. Weinig energie ook, maar dat komt omdat iemand mij niet laat slapen
Anyway:
Db shoulder press
1 x 8 x 8
1 x 8 x 9
3 x 8 x 10
Db side raise
1 x 8 x 5
1 x 8 x 7
3 x 8 x 8

Ik heb niet heel het log gevolgd, maar heb een vraag over bovenstaande.
Je doet met 10kg dumbells, een overhead press. En met 20% minder, doe jij side raises?
Ikzelf doe 30kg DB shoulder presses (8 reps), en met side raises (gestrekte armen, gecontroleerde beweging) kan ik amper 10kg aan. Ik denk niet dat ik 3x8x10kg kan doen met side raises.
80% van 30kg zou 24kg zijn, over jaren nog niet eens haalbaar.
Heb je hele korte armen en dus een kleine hefboom? Of heb je je armen erg ver gebogen, of gebruik je leg drive of upper body jerk? of ben je gewoon belachelijk sterk in je side delts?![]()
)Wat maakt t nu weer uit met welk gewicht je side raises doet...

Interesse? Informatie op doen? Valt dit echt zo ver buiten jouw wereldje dat je het frapant genoeg vind om een opmerking over een onschuldige vraag te maken?
Een forum is er niet alleen voor om de top 10% nuttige dingen te bespreken, triviale dingen kunnen toch ook gewoon in de groep gegooit worden? Ik vind 't best interessant om wat inzicht te vragen als een bepaalde oefening (in verhouding) ver boven andere oefeningen uit springt.
lol, how about telepathy. Ik reageer net in jouw log
Ik had eigenlijk vorige week al moeten deloaden, maar vergeten. Dus doe ik deze wk, met madcow![]()

Jazeker!
Helaas niet, ik had het leuk gevonden, maar mijn beest heeft zaterdag een wedstrijd in Zaandam en dat wil ik voor geen goud missen.
Veel plezier alvast, ik zie de pics wel verschijnen ^_^
, wel jammer though dat je er niet bij kan zijnjouw beest?? ik heb wat gemist denk ik, wel jammer though dat je er niet bij kan zijn