Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Echt totaal het tegenovergestelde. Ik vind m'n quads tegenvallen ivm m'n kuiten en train m'n biceps vaak niet omdat ze toch wel hard gaan, maar heb geen ader.
Welke pil gebruikte je en voor welke heb je nu gekozen?

Hoe train je kuiten? Snelle reps? Of houd je bovenin even vast?
Dat laatste werkt (voor mij) het beste

Koel. Ik heb 30mcg ethinydinges met 150 mcg levonorgestrel, dus dat moet goed gaan.Ik gebruikte Diane35, zo'n beetje de meest anti-androgene pil die er is![]()
Dat in acht nemend is het misschien nog wel verbazingwekkend dat er uberhaupt iets is gegroeid.
Slik nu Cilest; 35 microgram ethinylestradiol en 250 microgram norgestimaat. Norgestimaat is androgeen.

Clean & Press ( nav walgelijke form op powercleans zaterdag, maar even oefenen met iets makkelijkers )
1 x 10 x 20
1 x 5 x 25
1 x 5 x 25
1 x 2 x 30 en vervolgens een hele bizarre brand in mijn schouders, verzuring, alles.
Koel. Ik heb 30mcg ethinydinges met 150 mcg levonorgestrel, dus dat moet goed gaan.
Toch interessant om eens naar te kijken, zeker als je het jarenlang elke dag neemt
Krijg je nu niet meer puistjes enzo?

Koel. Ik heb 30mcg ethinydinges met 150 mcg levonorgestrel, dus dat moet goed gaan.
Toch interessant om eens naar te kijken, zeker als je het jarenlang elke dag neemt
Levonorgestrel is ook niet aan te raden. Bijgevoegd een studie waarin o.a. een handig tabelletje (pagina 3) staat van de relatieve affiniteit voor de 5 klassieke kernreceptoren van verschillende progestagenen (waaronder levonorgestrel). Dit is een goed model om affiniteit te meten. Wat je ziet is dat levonorgestrel relatief aan de standaard ligand voor de androgeen receptor (testosteron dus) 58% affiniteit vertoont. Dit is vrij veel. Je ziet ook trimgestone in dat tabelletje, waar slechts 2,4% voor staat. Norgestimaat ontbreekt in deze tabel, maar uit een andere studie weet ik dat deze ook (bijna) nihil affiniteit voor de AR vertoont. Komt er concreet op neer dat wanneer de progestageen aan de AR bindt deze bezet houdt en een echt androgeen blokkeert om te binden. Het progestageen activeert de AR niet.Koel. Ik heb 30mcg ethinydinges met 150 mcg levonorgestrel, dus dat moet goed gaan.