MuscleMeat

Sjorslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.901
Ik moet wel, ik ben niet gezegend op dat vlak.

os4xzt.jpg

baby-calves :(

Hmz, frappant. Loop je wel op hakken?

Ik heb toch ook het id dat kuiten echt ook een hoop genetics is maar trainen en wat extra nadruk op leggen kan nooit geen kwaad;) maar ik zie toch een mooie vorm hoor:p

• #2.904
Non-stop; ik ben de killer heels queen :D

Het is gewoon mijn bouw. Nu mijn quads groeien moet ik als een achterlijke mijn kuiten bijtrekken anders krijg je lelijke verhoudingen. Ze groeien gelukkig wel hoor, maar ontzettend langzaam.

nette training weer sjors!

en die kuiten hebben toch wel een mooi lijntje :kiss:

• #2.906
Dat is de beginpic ( van Maart ofzo ) , zal vanavond eens progressiepics maken van die laffe onderpootjes :rolleyes:

ik heb precies hetzelfde, totaal geen aanleg voor kuiten. maar het begint nu inderdaad ook langzaam te komen.
jammer dat ze zo verschrikkelijk langzaam groeien te opzichte van andere spiergroepen.

• #2.908
Ik heb hetzelfde met biceps, gaat zoooo langzaam. Nu heb ik natuurlijk wel mijn 1e 3 trainingsmaanden verpest met het slikken van een anti-androgene pil, maar ik train nu 2 maanden echt keihard en dan wil ik ook wel dat alles uitpuilt svp :roflol:
Ter illustratie :

2hyutk7.jpg

Zojuist genomen. Geen biceps te zien maar wel een ader erop. Zo stom :D

Echt totaal het tegenovergestelde. Ik vind m'n quads tegenvallen ivm m'n kuiten en train m'n biceps vaak niet omdat ze toch wel hard gaan, maar heb geen ader. :D

Welke pil gebruikte je en voor welke heb je nu gekozen?

• #2.910
Echt totaal het tegenovergestelde. Ik vind m'n quads tegenvallen ivm m'n kuiten en train m'n biceps vaak niet omdat ze toch wel hard gaan, maar heb geen ader. :D

Welke pil gebruikte je en voor welke heb je nu gekozen?

Ja bizar is dat, ik zie bij veel vrouwen hier dikke biceps voorbij komen. Ik moet ze echt aanpakken want anders gebeurt er geen reet. Mijn rug groeit als kool, quads ook, kont was altijd al sterk en schouders gaan gemiddeld.
Niks aan te doen, je wilt altijd wat je niet hebt :rolleyes:

Ik gebruikte Diane35, zo'n beetje de meest anti-androgene pil die er is :o
Dat in acht nemend is het misschien nog wel verbazingwekkend dat er uberhaupt iets is gegroeid.
Slik nu Cilest; 35 microgram ethinylestradiol en 250 microgram norgestimaat. Norgestimaat is androgeen.

Hoe train je kuiten? Snelle reps? Of houd je bovenin even vast?
Dat laatste werkt (voor mij) het beste

• #2.912
Hoe train je kuiten? Snelle reps? Of houd je bovenin even vast?
Dat laatste werkt (voor mij) het beste

Ik hou zowel onder als boven vast. Gastroc train ik zwaar ; soleus pak ik daarna op high reps
Aan mijn training ligt het niet hoor, ik heb er een hele studie van gemaakt :D
Ze groeien nu ook wel, maar het gaat tov andere delen gewoon langzamer. Voor mijn quads en hamstrings hoef ik geen reet te doen. Hamstrings train ik niet eens geisoleerd.

Ik gebruikte Diane35, zo'n beetje de meest anti-androgene pil die er is :o
Dat in acht nemend is het misschien nog wel verbazingwekkend dat er uberhaupt iets is gegroeid.
Slik nu Cilest; 35 microgram ethinylestradiol en 250 microgram norgestimaat. Norgestimaat is androgeen.
Koel. Ik heb 30mcg ethinydinges met 150 mcg levonorgestrel, dus dat moet goed gaan.
Toch interessant om eens naar te kijken, zeker als je het jarenlang elke dag neemt :o
Krijg je nu niet meer puistjes enzo?

Clean & Press ( nav walgelijke form op powercleans zaterdag, maar even oefenen met iets makkelijkers )

1 x 10 x 20
1 x 5 x 25
1 x 5 x 25
1 x 2 x 30 en vervolgens een hele bizarre brand in mijn schouders, verzuring, alles.

Veel oefenen met een bezemstok.

Koel. Ik heb 30mcg ethinydinges met 150 mcg levonorgestrel, dus dat moet goed gaan.
Toch interessant om eens naar te kijken, zeker als je het jarenlang elke dag neemt :o

dit inderdaad haha.. ik ben ook gelijk het doosje van m'n pil gaan zoeken in de badkamer en slik hetzelfde als AbFab. eigenlijk nooit over nagedacht dat het gevolgen voor je spiergroei zou kunnen hebben, of andere nare dingen als je eenmaal begint te googlen of de bijsluiter begint te lezen:eek:

• #2.916

In het begin wel, echt paar kleintjes, maar dat is volledig weg nu. Zeker omdat ik 'm doorslik en dus geen schommelingen meer heb.
Ik verzorg mijn huid met passie, dus dat zal ook wel schelen.

Er zit nog wel een hoop cum op de spiegel. :p

Levonorgestrel is ook niet aan te raden. Bijgevoegd een studie waarin o.a. een handig tabelletje (pagina 3) staat van de relatieve affiniteit voor de 5 klassieke kernreceptoren van verschillende progestagenen (waaronder levonorgestrel). Dit is een goed model om affiniteit te meten. Wat je ziet is dat levonorgestrel relatief aan de standaard ligand voor de androgeen receptor (testosteron dus) 58% affiniteit vertoont. Dit is vrij veel. Je ziet ook trimgestone in dat tabelletje, waar slechts 2,4% voor staat. Norgestimaat ontbreekt in deze tabel, maar uit een andere studie weet ik dat deze ook (bijna) nihil affiniteit voor de AR vertoont. Komt er concreet op neer dat wanneer de progestageen aan de AR bindt deze bezet houdt en een echt androgeen blokkeert om te binden. Het progestageen activeert de AR niet.

Nu moet je dit wel in perspectief plaatsen:
1. vrouwen maken sowieso al minder androgenen aan
2. zeer zeker wanneer er een anticonceptiepil wordt geslikt (onderdrukking van de HPG as door ethinylestradiol).

Verschillen zullen dus subtiel zijn, maar in mijn ogen de moeite waard als je probleemloos van pil kunt switchen.

Bijlagen

Terug
Naar boven