Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee; het is gewoon een stomme door adrenaline geinduceerde overbelasting geweest
Ik had nooit max farmers na een max yoke moeten doen, maar goed, monkey see monkey do
Mijn wervels zijn helemaal in orde en het is ook niets ernstigs voor zover ik weet, alleen zijn alle spieren verkrampt, opgezet en pijnlijk en voel ik het bij werkelijk elke beweging. Liften is ook onmogelijk. Ik moet dus gewoon geduld hebben denk ik. Vanavond gooi ik er wat spierverslappers in, dat moet de boel vast wel op weg helpen.

klote jho! hopelijk is het snel over. een goede massage wil ook wel eens helpen![]()
even 'gevoelloos' op een bepaalde pek in mijn rug, heel weird
het vergt wel doorzetting vermogen om zo door te bikkelen met je rug, respect!
het klonk alleen nogal serieus met spierverslappers enz, misschien niet het beste idee om alle spieren het eene moment allemaal samen te spannen en een paar uur later alles te ontspannen met medicijnen? just my point of view..
van een weekje geen rug trainen (of helemaal rust) verlies je niet zomaar spiermassa of kracht he.. (deloaden kan soms juist ook helpen met kracht toename). beter even luisteren naar je lichaam, voordat wat scheurt en je aan bed gekluisterd bent.
gezien je hardcore sit-ups verwacht ik ook minimaal op deze manier je inverted rows
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wat maakt t nu weer uit met welk gewicht je side raises doet...

Lekker dat je rug weer meewerkt!
Ik heb het zelfde probleem met squats, weliswaar niet front maar normale. Heb 2 blauwe plekken van dik 2-3cm op m'n schouders staan.