MuscleMeat

Sjorslog

Strong women hier! Nice:D

---------- Post toegevoegd 27 July 2013 om 20:10 ----------

Zie de yoke helemaal voor me. Heb m ook eens gelopen met zulke tussenstops. Maar opgeven ho maar. Heerlijk:p

6 PR's in 1 training! Dat zie je niet elke dag :D

Keep fighting the good fight! Nog even je rug de komende week wat minder (direct) belasten, dat is denk ik de snelste weg naar optima forma.

170kg Yoke is toch niet niets, ik heb nog nooit met een yoke gelopen dus ik denk niet dat ik het je meteen al na doe! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.983
Ik ga mijn best doen :rolleyes:

Thnx again, je belt is echt de beste accessoire die ik in tijden heb gekocht en dat waren er nogal wat :P

gaat dus weer lekker met je rug!
lekkere yoke en DL!

eerste training met belt? ik ben benieuwd, ik koop er volgende week 1.

• #2.985
Yep; gedeelte met en gedeelte zonder gedaan. Zeker voor stones was ie handig want dan kan ik dat onding tenminste op mijn belt zetten en daar vandaan pressen.
Als ik je een tip mag geven; die van Fortius is goud waard.

• #2.987
Klote nachttrainingen :mad:

Dumbell ( bent over ) row

8 x 20
8 x 22
8 x 22
8 x 24
6 x 24

Cable seated row

8 x 39
8 x 44
8 x 49
8 x 49

Lat pulldown

8 x 40
8 x 40
8 x 45
8 x 45
5 x 50

Straight arm pulldown

8 x 25
8 x 30
8 x 30
8 x 35

Back extensions

4 x 10 x bw + 20 kg plate

Ez bar curl

8 x 20
8 x 22.5
8 x 22.5
8 x 25
6 x 25

Db incline curl

8 x 10
8 x 10
8 x 12
7 x 12
5 x 12

Grip assistance ( dumbell hold )

2 x 28kg 1m. 43
2 x 34kg 54.8sec

Hanging knee raises

4 x 10

Hanging leg raises

4 x 10

Wat een c*nt oefeningen zijn dat.

• #2.988
Leggers:

Full oly frontsquat

15 x 20
10 x 25
10 x 30
8 x 35
8 x 40 PR?
8 x 40

VRAAG: Ik kan mijn handen onmogelijk gekruisd over mijn borst houden. Voelt niet tof, heb niet genoeg delts en ik word er wiebelig van. Ik doe het dus zo:

2aan0qt.jpg

Ik merk bij 40kg echter dat ik mijn vingers niet echt onder de bar moet klemmen, wil ik niet in hele grote problemen komen. :rolleyes: wat is het devies? alleen lichtjes met vingertoppen ondersteunen en gewoon door rechtop te blijven balans vd bar houden?

Full oly squat

8 x 30
8 x 40
8 x 45
8 x 50
8 x 52.5 PR

Romanian deadlift

8 x 50
8 x 60
8 x 65
8 x 70

Seated leg curl

12 x 35
10 x 40
8 x 45 ****ing kramp. K*t apparaat. Dismiss

Leg extension

15 x 35
12 x 40
10 x 45
8 x 50
8 x 60 damn PR, maar dat klinkt enorm lame op een iso.

Barbell step up ( bench )

4 x 10 x 40

Barbell glute bridge

4 x 10 x 40

~fin~

Ik deed ze altijd inderdaad crossed arms , maar als het niet zo goed voelt , waarom doe je ze dan precies?

Het is niet alsof de bar dan uit je handen zal glippen gezien je palmen nog naar boven toe gericht staan. Pas als je je ellebogen zou laten zakken zou dat kunnen. Denk dat je zo prima balans kunt houden. Strong duckface trouwens. :o

Vingers onder de bar paar keer proberen. Doet wel paar weken pijn maar op een geveven moment went dat wel

• #2.992
Het is niet alsof de bar dan uit je handen zal glippen gezien je palmen nog naar boven toe gericht staan. Pas als je je ellebogen zou laten zakken zou dat kunnen. Denk dat je zo prima balans kunt houden. Strong duckface trouwens. :o

HOU JE BEK

Ik was aan het uitademen ???

---------- Post toegevoegd 1 August 2013 om 00:24 ----------

Ik deed ze altijd inderdaad crossed arms , maar als het niet zo goed voelt , waarom doe je ze dan precies?

Begrijp je de vraag wel of moet ik 'm nog eens herhalen?

---------- Post toegevoegd 1 August 2013 om 00:27 ----------

Vingers onder de bar paar keer proberen. Doet wel paar weken pijn maar op een geveven moment went dat wel

Ik heb ze dus onder de bar, althans, 3 vingers..alleen een beetje ondersteunen. Ik twijfel alleen of ik ze moet verplaatsen of allemaal eronder moet doen. In principe kan het wel qua flexibiliteit, maar bij zwaarder gewicht gaat het wat knellen. Gewoon doorheen bijten dus of heb je een tip?

HOU JE BEK

Ik heb ze dus onder de bar, althans, 3 vingers..alleen een beetje ondersteunen. Ik twijfel alleen of ik ze moet verplaatsen of allemaal eronder moet doen. In principe kan het wel qua flexibiliteit, maar bij zwaarder gewicht gaat het wat knellen. Gewoon doorheen bijten dus of heb je een tip?

Umad?

Ik reageer niet eens inhoudelijk op je vraag.

Ik stel een vraag aan jou maar ik zie dat je dat niet kunt waarderen.

je hoeft niet je hele hand eronder, zolang je je ellebogen hoog kan houden is het zelfs mogelijk met je handen in de lucht :p

maar zo is beter dan armen gekruist, meer spanning op bovenrug.

HOU JE BEK

Doe zelf op t moment cross grip.

Daarvoor altijd zoveel mogelijk tegen strot aan (nu ook) maar dan alleen met de duim tegenhouden was ook genoeg

• #2.996
Umad?

Ik reageer niet eens inhoudelijk op je vraag.

Ik stel een vraag aan jou maar ik zie dat je dat niet kunt waarderen.

Ik stel hier de vragen ???

Daarbij is de vraag onzinnig in relatie tot mijn vraag. Als ik zeg dat ik ze gekruisd k*t vind en dus niet doe, dan is jouw vraag ' als het niet goed voelt, waarom doe je ze dan ' een hele rare.
Ben niet boos hoor :)

---------- Post toegevoegd 1 August 2013 om 00:38 ----------

je hoeft niet je hele hand eronder, zolang je je ellebogen hoog kan houden is het zelfs mogelijk met je handen in de lucht :p

maar zo is beter dan armen gekruist, meer spanning op bovenrug.

Dus toch. Thnx, dan hou ik alleen wijs en middelvinger eronder, dat voelt vooralsnog meest prettig.
Ik kan ze serieus niet eens met armen gekruist, echt geprobeerd maar het wil niet. Bar gaat wiebelen en mijn sleutelbeen is blauw. Nooit meer.
Dit zeurt alleen een beetje aan polsen, maar merk dat dat gevoel afneemt als ik mijn ellebogen goed omhoog houd. Is dus een techniek dingetje denk ik.

Ik stel hier de vragen ???

Daarbij is de vraag onzinnig in relatie tot mijn vraag. Als ik zeg dat ik ze gekruisd k*t vind en dus niet doe, dan is jouw vraag ' als het niet goed voelt, waarom doe je ze dan ' een hele rare.
Ben niet boos hoor :)

Ja beetje vreemd maar waar ik heen wou was dat je misschien de fronts deed voor focus op de quads maar er zijn studies die blijken dat ten opzichte van normale Squats weinig verschil is en je ze eruit kon kiepen als ze toch niet goed voelde , maar ik zag dat je meer PL/Strongman trainde wat ik niet in je openingspost las.

Succes anyway.

• #2.998
Doe zelf op t moment cross grip.

Daarvoor altijd zoveel mogelijk tegen strot aan (nu ook) maar dan alleen met de duim tegenhouden was ook genoeg

Helder, thnx. Waarom doe je nu cross eigenlijk?

---------- Post toegevoegd 1 August 2013 om 00:46 ----------

Ja beetje vreemd maar waar ik heen wou was dat je misschien de fronts deed voor focus op de quads maar er zijn studies die blijken dat ten opzichte van normale Squats weinig verschil is en je ze eruit kon kiepen als ze toch niet goed voelde , maar ik zag dat je meer PL/Strongman trainde wat ik niet in je openingspost las.

Succes anyway.

Zeg dat dan :rolleyes:

En ik ben het niet eens met het vetgedrukte, als je ergens niet goed in bent moet je er goed in worden.
Ik haat frontsquats, omdat ze moeilijk zijn. Dus moet ik ze doen.
Eruit kieperen zou wel heel sukkelig zijn. Dan kan ik net zo goed gaan skeeleren.

Je kan toch wel met je ene hand de andere schouder aantikken Sjors? Herhaal voor andere kant. ;)
Veel meer tegenhouden hoeft t niet te zijn als je je ellebogen hoog genoeg houdt.

Wel nette squat, i like!

Terug
Naar boven