MuscleMeat

Sjorslog

Gym voor jezelf dan? :P

Ahhh zo, volgende keer dus lekker hoger starten:D

Lekker bezig Mrs. Buda.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.063
Ja gym voor mezelf, dat heeft ook wel wat gelukkig.

• #3.066
Is het zeker. Dacht zelf lekker snel klaar te zijn, maar je gaat alleen maar langer trainen omdat je alle ruimte hebt en niemand je in de weg zit ^_^

Is het zeker. Dacht zelf lekker snel klaar te zijn, maar je gaat alleen maar langer trainen omdat je alle ruimte hebt en niemand je in de weg zit ^_^

Ik zal het gaan ondervinden. In ieder geval wel minder mensen om mee te praten:o:D

Kan het me zo voorstellen. :D ben zelf wat op zoek in de nieuwe gym en als het rustig is ga je toch wta proberen en daardoor extra pakken. Zal na de vakantie wel anders zijn hier! ;)
Maar wel lekker om de ruimte te hebben zo!

ben slimmer dan jullie samen ;D en ben ook benieuwd wie jullie dan zijn!

krachtstats zeggen niets in de grote boze wereld!

Ik ben tymboo, forumtroll en ik train niet. Eddine ken ik niet, maar heb wel gehoord dat ie 100 kilo kan squatten dus ik zou maar uitkijken.

Ik iemand zoals jullie die op een forum wat posts plaatst en zelf bepaalt wat ie daar in zet. Oww wacht, bijna zoals jullie, ik met eigen testproductie en niet uit een vial, minder sterk dus EN anoniem…
maar verder heb ik niks tegen jullie

Ja want iedereen die sterker is dan jij gebruikt.
Vond je post redelijk respectloos en kant noch wal raken, maar klinkt wel ontzettend tof natuurlijk om het zo even neer te kwakken.
Groetjes verder.

ooh wacht! wacht! wacht!

dan pak ik m'n popcorn erbij :popcorn:

:trollface:

opmerkingen zoals die ene die eddine weer ophaalde terwijl er al meer dan een pagina overheen was gelezen moet je niet te serieus nemen, net zoals die van net niet, aangezien het mij eigenlijk helemaal niet boeit of jullie kuren of niet, niet mijn probleem.
Beide opmerkingen waren eigenlijk respectloos, maar ik zou zoiets ook niet in het echt zeggen net zoals jij mij in het echt geen mong**l zou noemen, die aanleiding zou er dan namelijk niet zijn...
Die opmerking over de ass van sjors ging toch niet zo ver? Net zoals die vorige over haar front squat foto niet imo. Haar squat gaat vooruit dus kan je wel concluderen dat de gluteus maximus mee komt. Ook zal ze vast ooit wel eens een foto plaatsen en dan kun je het beoordelen :P

Verder lijkt ze me niet iemand die het echt iets boeit, aangezien ze er al overheen had gelezen ;)

Laatst bewerkt:
  • #3.077
Misschien kan je even je bek houden, dan kan ik mijn log posten.

Deze dag was niet mijn dag. Personeelsgezeik, reuma-aanval in zowel polsen als schouder en natuurlijk uitgerekend op de dag dat je moet benchen. Sta je ook nog eens moederziel alleen in de gym om 23.00 jezelf moed in te praten, hardop als een mong**l, dat je nog 1 setje moet en nog 1 oefening en nog 1 en dat je vooral niet naar huis moet om in foetushouding met een fles wodka in bed te gaan liggen.

Bench

8 x 20
5 x 30
5 x 35
5 x 37.5
5 x 40 en toen hadden mijn polsen geen zin meer

Flyes

2 x 8 x 7
3 x 8 x 8

MP

8 x 20
8 x 25
8 x 27.5
8 x 30

Side raise

8 x 7
8 x 8
8 x 8
8 x 9

Enige wat wel goed ging :o

Lying rear lateral raise

12 x 5
10 x 6
8 x 7
8 x 8

Db incline curl

2 x 8 x 10
2 x 8 x 12

Preacher curl (ez)

2 x 8 x 20
2 x 8 x 25

Reversed cable curl

2 x 8 x 20
2 x 8 x 25

Overhead tricep extension

2 x 8 x 15
2 x 8 x 20

Cable pushdown

2 x 8 x 30
3 x 8 x 35

Wrist curls

4 x 10 x 6

Morgen ben ik vast weer mijn vrolijke zelf :rolleyes:

Last van polsen bij benchen maar niet bij bv MP en wrist curls?

Sterke MP nog inderdaad!

Inmiddels wel in foetushouding en een fles wodka?

Terug
Naar boven