AndroidHealthClinic

Sjorslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.081
Last van polsen bij benchen maar niet bij bv MP en wrist curls?

Het doet gewoon continu zeer. Sommige oefeningen gaan echter makkelijker en andere weer moeilijker.
Sommige oefeningen moet ik zelfs staken dan, upright row en db press gingen bijvoorbeeld niet gisteren.
Wrist curls zijn geen enkel probleem zelfs :)

---------- Post added 8 August 2013 at 10:09 ----------

Sterke MP nog inderdaad!

Inmiddels wel in foetushouding en een fles wodka?

Geen druppel, te moe :)

Lekkere mp inderdaad!

Upright row mag je sowieso niet te smal nemen of té hoog doortrekken, wristkiller numero uno

• #3.085
Ik heb eigenlijk nooit last van mijn polsen met UR, mijn schouders vinden het een klote-oefening. En tijdens zo'n aanval zwellen mijn gewrichten op ( schouder meest, polsen minst ) en dan voelt het bij die row net alsof mijn pezen tegen elkaar schuren.

*ril*

Maar goed, ik mag niet klagen. Ik heb vrijwel alleen nog maar aanvallen bij hoge luchtvochtigheid en als ik niet op mijn voeding let. Het intensief trainen heeft echt wonderen gedaan, dus dat blijf ik dan maar gewoon doen ^_^

fijn dat het sporten dan juist helpt. klinkt namelijk allemaal enorm k*t.
ik hoor wel vaker om me heen dat in lichamelijke situatie's waarvan je zou verwachten dat (zware) KT juist slecht/pijnlijk zou zijn, het juist enorm helpt.

en een keer een k*t dag mag ook best eens, volgende keer gewoon weer knallen!

• #3.087
Laatste avonddienst *O*

Full oly frontsquat

8 x 20
8 x 25
8 x 27.5
8 x 30
8 x 35
8 x 40
6 x 40 laatste 2 reps waren butt ugly

Romanian deadlift

4 x 10 x 60

Leg press

50 x 100

Standing calf raise

15 x 120
12 x 120
10 x 120
8 x 120

Seated calf raise

4 x 20 x 80

Adductor

4 x 10 x 55

Abductor

4 x 10 x 60

Hanging leg raise

5 x 10

Weighted crunch ( 10kg plate )

4 x 10

Inverted situps

4 x 10

Nice.

nu alles weer goed met je spieren?
ik had vanavond zelfs last van m'n spieren met dat vochtige weer

• #3.089
Zie je! en ja schouder en polsen doen nog steeds zeer maar dit was vooral lb dus dan staat er weinig druk op. Alleen front squat is ff k*t omdat ik 'm met clean grip doe.

• #3.090
Zeer drukbezochte training @ RPB
Eindelijk met meisjes *O*

Heb helaas de helft niet onthouden en het was nogal rommelig, maar genoeg gedaan. Helaas farmers niet aan toe gekomen. Stones(45kg), cleans(40kg), weight for height(6 x 4.20), log (52kg) cleans (toch 3 keer gelukt :P ) en volgens mij nog iets maar ik heb geen idee wat. Oh ja, tig hamer op band-reps. Yoke overgeslagen want die laatste 170kg voel ik nog steeds. Wel even met 100 gelopen, maar dat is niet noemenswaardig.

Hoogtepunten:

De 280 tireflip van Sjalalalalalaamantha. Monsterlijk :heart:

Het verslaan van zowel Sjalalala als Sanne op weight for height. Ben ik tenminste ergens beter in :rolleyes:
En het zien lopen van Sanne met de yoke. Alsof ze boodschappen gaat doen.
Samantha op de stones, gaat nog heel goed worden denk ik.

Sterke meiden en ontzettend motiverend. Als het aan mij lag waren ze er elke week. Ik haat heel veel van jullie :heart:

Goed dat je toch die log gecleand kreeg uiteindelijk.:thumb:
Groeten van fatboy

• #3.092
Ik ga gewoon 2 x pw oefenen met dat ding. Ik moet en zal dat rotding ook pressen.

Oh en ik vind je prachtig zo Sven. Eindelijk buff ^_^

Laatst bewerkt:
Alleen je logcleans gezien maar goed gewerkt !

• #3.094
Leuk dat je er was Aron! Kom je nu vaker?

Zeer drukbezochte training @ RPB
Eindelijk met meisjes *O*

Heb helaas de helft niet onthouden en het was nogal rommelig, maar genoeg gedaan. Helaas farmers niet aan toe gekomen. Stones(45kg), cleans(40kg), weight for height(6 x 4.20), log (52kg) cleans (toch 3 keer gelukt :P ) en volgens mij nog iets maar ik heb geen idee wat. Oh ja, tig hamer op band-reps. Yoke overgeslagen want die laatste 170kg voel ik nog steeds. Wel even met 100 gelopen, maar dat is niet noemenswaardig.

Hoogtepunten:

De 280 tireflip van Sjalalalalalaamantha. Monsterlijk :heart:

Het verslaan van zowel Sjalalala als Sanne op weight for height. Ben ik tenminste ergens beter in :rolleyes:
En het zien lopen van Sanne met de yoke. Alsof ze boodschappen gaat doen.
Samantha op de stones, gaat nog heel goed worden denk ik.

Sterke meiden en ontzettend motiverend. Als het aan mij lag waren ze er elke week. Ik haat heel veel van jullie :heart:

Keer filmpje van deze sterke vrouw?

• #3.096
Keer filmpje van deze sterke vrouw?

Als je mij bedoelt, ik ben nog lang niet sterk. Ik ben wel een ontzettende miereneuker, dus filmpjes komen pas als ik meesterlijke prestaties neerzet.
Bij de 200kg yoke bijv, of de 150kg deadlift, de 85kg stone en bij de 1 minuut @ 2 x 85kg hercules

Eerder niet :D

( je kan me wel altijd live komen bewonderen @ RPB hoor :p lijkt me leuk! )

Als je mij bedoelt, ik ben nog lang niet sterk. Ik ben wel een ontzettende miereneuker, dus filmpjes komen pas als ik meesterlijke prestaties neerzet.
Bij de 200kg yoke bijv, of de 150kg deadlift, de 85kg stone en bij de 1 minuut @ 2 x 85kg hercules

Eerder niet :D

( je kan me wel altijd live komen bewonderen @ RPB hoor :p lijkt me leuk! )

Haha ja jou, is jouw log toch:P

Filmpje van jouw weight for height;) Benieuwd hoe dat gaat en tja je bent er de beste in:D

Wie weet in de toekomst, als ik weer mijn kracht gains heb opgedaan:cool:

• #3.098
Haha ja jou, is jouw log toch:P

Filmpje van jouw weight for height;) Benieuwd hoe dat gaat en tja je bent er de beste in:D

Wie weet in de toekomst, als ik weer mijn kracht gains heb opgedaan:cool:

Oh dat, ik zal V vragen het volgende week te filmen. Dat mag wel :p

Terug
Naar boven