MuscleMeat

Sjorslog

Nou nog schaafplekken van een afbrokkelende steen en je arm tatoeages zijn compleet :rolleyes:

Panter!

Hard voor gevochten, met trots dragen ;-)

Betekend dit dat ik vaker moet gaan komen om te flippen voor het leven?

Ik zag trouwens een filmpje waarbij ik aan jou moest denken. Hoewel hun vorm niet altijd om over naar huis te schrijven is ;)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.164
Damn right dat dit betekend dat je vaker moet komen.

Ze squatten lelijk trouwens en nog maar net tot par. Wel leuk dat ze make-up dragen tijdens het trainen, zoals je weet ben ik daar voor ^_^

Damn right dat dit betekend dat je vaker moet komen.

Ze squatten lelijk trouwens en nog maar net tot par. Wel leuk dat ze make-up dragen tijdens het trainen, zoals je weet ben ik daar voor ^_^

Het gaat om het idee dat we niet alleen zijn in dit universum natuurlijk. Make-up en trainen, no combo for me. I go to the gym to become pretty, not to be ;)
Ik kom wel een keer op woensdag denk ik. Zaterdagen zijn wel lastig vaak. Heb je die dingen al gewogen?

• #3.166
Het gaat om het idee dat we niet alleen zijn in dit universum natuurlijk. Make-up en trainen, no combo for me. I go to the gym to become pretty, not to be ;)
Ik kom wel een keer op woensdag denk ik. Zaterdagen zijn wel lastig vaak. Heb je die dingen al gewogen?

Staat in log; 150 en 200. 250 komt er aan. Dan hebben we de hele range in huis.

Al had ik bedacht dat ik gewoon plates in de ring van de band ga fl*kkeren om ze te verzwaren. Zeker de tractorband heeft plek zat om plates in te frotten.

was dat al je 2e tire die je gekregen had?:eek:

wel lekker getraind hoor, gewoon doorbikkelen naar die 250 :thumbup:

• #3.168
Ja, hij heeft er 2 meegebracht. Lief he?

Die 250 is ook geen probleem, de 280 is een probleem. Dus het doel is om 250 zo snel en vaak mogelijk te kunnen flippen, dan wordt de 280 vanzelf makkelijk.

Ja, hij heeft er 2 meegebracht. Lief he?

Die 250 is ook geen probleem, de 280 is een probleem. Dus het doel is om 250 zo snel en vaak mogelijk te kunnen flippen, dan wordt de 280 vanzelf makkelijk.

wat een luxe, als je 250 nu al haalt en op reps oefent dan zal 280 toch niet zo lang meer duren :dunno:

wat een luxe, als je 250 nu al haalt en op reps oefent dan zal 280 toch niet zo lang meer duren :dunno:

Elke band is anders, het formaat de gewichtsverdeling etc etc. Het kan best zijn dat een 280 band zwaarder kan aanvoelen dan een 320.

Strongwoman hier... (Waar is dat poppetje met duim)

• #3.173
Licht schouderwerk, wat butt en buik

Db shoulder press

8 x 9
8 x 10
8 x 10
8 x 12

Side raise

8 x 7
8 x 8
8 x 8
8 x 9, laatste reps met de lelijkste form ooit :o

Db rear lateral raise ( liggend )

8 x 6
8 x 7
8 x 7
8 x 8 , moet omhoog, ik ben daar echt sterker geworden.

Barbell Glute bridges

15 x 30
12 x 35
10 x 35
8 x 40

Barbell Hip thrusts ( double benched )

15 x 25
12 x 30
10 x 35 , toch iets te zwaar denk ik

Barbell step-ups ( bench )

15 x 30
12 x 35
10 x 35 , wilde verhogen, maar rug toch iets te gevoelig.

Side bends ( db )

10 x 20
10 x 22
10 x 24
10 x 24

Inverted sit ups

4 x 10

Hanging leg raise

4 x 10

Gorilla-chins

4 x 10

Barbell Press sit ups ( decline )

10 x 20
10 x 25
10 x 30

Goed voor mijn coïtusspek :cool:

flinke training nog vooral gezien de events van gisteren

• #3.175
Vind je? Ik vond 'm zelf wat lafjes. Wilde nog backsquats doen, maar onderrug zei 'hell nooo'

Mijn hoofd en lichaam hebben nog niet echt consensus over mijn trainingen geloof ik.

Vind je? Ik vond 'm zelf wat lafjes. Wilde nog backsquats doen, maar onderrug zei 'hell nooo'

Mijn hoofd en lichaam hebben nog niet echt consensus over mijn trainingen geloof ik.

in rust groei je he ;) en zulke training bestempel ik niet echt als rust of actief herstel :P

• #3.177
Ik weet het Aron, maar ik heb steeds het idee dat ik vanalles moet inhalen ofzo. Ik word hopelijk vanzelf wat relaxter naarmate ik wat langer train.

Ik weet het Aron, maar ik heb steeds het idee dat ik vanalles moet inhalen ofzo. Ik word hopelijk vanzelf wat relaxter naarmate ik wat langer train.

I know that feel, heb ook altijd het gevoel dat ik dagen te kort kom en alles graag dubbel wil doen

• #3.179
Ik heb geen fl**ker gedaan en toch voel ik me alsof ik door een truck ben overreden en daarna in mijn kont gedoet.

Stones (45kg)

5 x 1m.32 walk in the park
4 x 1m 44
2 x 1m50 en toen had ik een snee op mijn borst. Tyfusding

Log cleans

52kg, 5 pogingen, 5 cleans. easy
57kg, 4 pogingen, 2 cleans PR

Farmers

45kg, 2 runs van 25m
50kg, 1 x 25m
55kg, 4 runs vn 25m PR in reps, alleen mijn duim verdoet door te hard te drukken :o
60kg, 1 van 12m PR wel grip naar de klote.

Full olympic squats

10 x 20
8 x 30
8 x 40
8 x 50
8 x 55
8 x 60 PR

Full olympic Frontsquat ( eerst gecleaned )

8 x 30
8 x 45

Kont wilde niet meer

GHR

8 x bw
9 x bw

Kont wil echt niet meer. Echt.

Hammer hits

15
12
10
10

Meer oefenen met links, duidelijk zwakke kant, woensdag maar ff doen.

~fin~

Maar in de kont nken doet toch geen pijn?
Bij mij nooit...wait wut?

Krijg je je armen wel om die Stones?

Die farmers 60 kilo per arm?
Dat weeg je zelf ja:)

Terug
Naar boven