TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn right dat dit betekend dat je vaker moet komen.
Ze squatten lelijk trouwens en nog maar net tot par. Wel leuk dat ze make-up dragen tijdens het trainen, zoals je weet ben ik daar voor ^_^

Het gaat om het idee dat we niet alleen zijn in dit universum natuurlijk. Make-up en trainen, no combo for me. I go to the gym to become pretty, not to be
Ik kom wel een keer op woensdag denk ik. Zaterdagen zijn wel lastig vaak. Heb je die dingen al gewogen?

Ja, hij heeft er 2 meegebracht. Lief he?
Die 250 is ook geen probleem, de 280 is een probleem. Dus het doel is om 250 zo snel en vaak mogelijk te kunnen flippen, dan wordt de 280 vanzelf makkelijk.

wat een luxe, als je 250 nu al haalt en op reps oefent dan zal 280 toch niet zo lang meer duren![]()

Vind je? Ik vond 'm zelf wat lafjes. Wilde nog backsquats doen, maar onderrug zei 'hell nooo'
Mijn hoofd en lichaam hebben nog niet echt consensus over mijn trainingen geloof ik.
en zulke training bestempel ik niet echt als rust of actief herstel 
Ik weet het Aron, maar ik heb steeds het idee dat ik vanalles moet inhalen ofzo. Ik word hopelijk vanzelf wat relaxter naarmate ik wat langer train.