MuscleMeat

Sjorslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.381
Eerlijk, ik ben wel jaloers op je handen ja :o

---------- Post added 6 September 2013 at 00:59 ----------

The **** man, train jij alleen met de roze dumbbells :roflol:?

WAS HET WEL EEN TRUE NATURAL SJORS?

Nee, natuurlijk niet. Heb jij ooit een TRUE natural bodybuilder zoiets achterlijks zien doen?

Ik weet echt wel hoe ik een barbell vast moet houden hoor :roflol:

Als je de stang lager vast houdt, dus onder je eeltknobbels plaatst en meer gedragen door de vingers, dan heb je ook nog nauwelijks last van eelt.

Dat is volgens mij wat Mark R. ook probeert duidelijk te maken in het filmpje.

Volgende probleem wordt dan natuurlijk weer grip strength.
Zelf heb ik heel lang geprobeerd op deze manier de stang vast te pakken, maar het werkt alleen met beduidend submaximale belasting.

Met 'max effort' krijg ik mijn vingers gewoon niet sterk genoeg, dus val ik toch weer terug op de een hogere-hand-greep.

• #3.383
Als je de stang lager vast houdt, dus onder je eeltknobbels plaatst en meer gedragen door de vingers, dan heb je ook nog nauwelijks last van eelt.

Zelf heb ik heel lang geprobeerd op deze manier de stang vast te pakken, maar het werkt alleen met beduidend submaximale belasting.

Met 'max effort' krijg ik mijn vingers gewoon niet sterk genoeg, dus val ik toch weer terug op de een hogere-hand-greep.

Ik draai mijn hand goed om de bb, maar bij max belasting is dat vingertechnisch niet mogelijk. Bij zaken als farmers krijg je dat ook niet Mark-proof. Ik snap zijn punt, maar het is niet realistisch.

Moet ik mijn vinger gaan koelen trouwens? Hij blijft zwellen
123w6fs.jpg

• #3.385
Great, ik ben ook altijd te laat met dingen.

Ik draai mijn hand goed om de bb, maar bij max belasting is dat vingertechnisch niet mogelijk. Bij zaken als farmers krijg je dat ook niet Mark-proof. Ik snap zijn punt, maar het is niet realistisch.

123w6fs.jpg

Met koelen ben je nu wel wat laat denk ik :o
Het kan trouwens goed zijn dat ie gebroken is. Toen ik jong was ooit vinger tussen 2 bowlingballen gehad, zag er ook ong zo uit (iets dikker, maar deed pijn als een mofo). Vingertopje zwaar gebroken :(

btw
5min na mijn rug training

nog steeds jaloers? :trollface:

nfmg5d.jpg

Wtf, we zijn identical hand twins arnodsi!

---------- Post toegevoegd 6 September 2013 om 12:42 ----------

Ik wist wel dat arnodsi vrouwelijk was :roflol:

• #3.390
easy on the log spam bitches. Mijn training is weer een pagina gezakt.

Gewoon handschoenen aan doen zoals ik heb. Ik kan gewoon niet meer zonder trainen. Puur om de grip en mijn polsbandages strak te houden. Heb echt 0,0 eelt en ben verder ook nog een hele harder werker.

Eelt is gay

Sjors je had me een karma gestuurd waarvoor dank. Maar hoe werkt dat eigenlijk? Ik ben tamelijk zwakzinnig dus ik weet niet hoe je een karma stuurt.

Enerverende dag weer. Normaal train ik voor of na sluitingstijd, maar vandaag was ik semi-vrij dus tijdens spitsuur in eigen gym getraind. Naast mij in het squatrek een jongeman met een poging tot een 150kg squat en toen hij zakte zag ik 'm al gaan. Naast het squatrek staat een multi-station en was een meisje seated rows aan het doen. Dan is het snel beslissen :o
Meisje is heel gebleven.
Het gewicht kwam op mijn hand en omdat ik 150kg niet met 1 hand kan houden, kwam het volle gewicht nog net op mijn wijsvinger, die as we speak steeds blauwer en dikker wordt.

2ez67uo.jpg

Mijn training vervolgens met kaken op elkaar gedaan. Godsamme wat doet dat zeer :roflol:

Full oly squat

10 x 20
8 x 30
8 x 40
8 x 45
8 x 50
8 x 60
5 x 65

Full front squat

8 x 30
8 x 40
8 x 45
8 x 50
8 x 55

Bulgarian split squat

10 x 30
10 x 40
10 x 45
10 x 50 beetje wiebel

Leg press

50 x 100
35 x 100

Leg extension

15 x 40
12 x 50
10 x 55
8 x 65
5 x 70
5 x 75

Hanging kneeraises

41 zonder pauze

Helemaal leeg :)

Volgende keer hoop ik niet meer zo lang te moeten zoeken naar een training, stelletje k*tspammers

Vlug herstel met die vinger Sjors, respect dat je alsnog je training hebt afgewerkt

123w6fs.jpg

Je wijsvinger is langer dan je ringvinger:gay:

• #3.396
Thnx beardbrother!

@ Ripped DJ, onder de avatars zie je drie dingen: een groen bolletje, een weegschaaltje en een gevarendriehoek.
Het groene bolletje betekent dat je online bent, met het weegschaaltje geef je karma ( klikken ) en op dat gevarendriehoekje moet je klikken als je de user Ray of Tsn tegenkomt.

Thnx beardbrother!

@ Ripped DJ, onder de avatars zie je drie dingen: een groen bolletje, een weegschaaltje en een gevarendriehoek.
Het groene bolletje betekent dat je online bent, met het weegschaaltje geef je karma ( klikken ) en op dat gevarendriehoekje moet je klikken als je de user Ray of Tsn tegenkomt.

hahaha Tsn, je stalker inderdaad. Terminaal Seniele Necrofiel

haha als jij denkt dat tsn een afkorting is en dat het ook nog daar voor staat, no problem. Ik geil gewoon qua persoonlijkheid op wijven die denken dat ze dominant kunnen zijn :P die moet je namelijk breken tot niveau huisvrouw

en goed dat je t zegt sjors dat dat rapporteren mogelijk is, ik vond je comment iets te aanstootgevend om t niet te rapporteren..:rolleyes:

beardbrother mag je als vrouw trouwens niet gebruiken.... dat doen mannen naar elkaar die een baard hebben, of heb je dr 1 tussen de benen....:D?

Laatst bewerkt:

Probleem is dat de bar uit je vingers rolt en als je de bar zo laag hebt kunnen de meeste mensen hun duim niet meer goed om de wijsvinger klemmen.

Dit is imo wel waar je bij farmers enorme winst kan boeken. Gezien een farmerweight niet rolt uit je handen, komt het er uiteindelijk op neer wie de farmers het langste aan zijn vingers kan laten hangen. Bedoel de hand gaat hoe dan ook open naar verloop van tijd en dan word het verschil gemaakt in de vinger....Ergens denk ik ook dat grippers training op dit punt wel helpt voor de holding grip. Je vingers worden sterker ermee...

de plaats waar vrouwen meer eelt op hun handen hebben dan mannen

only on dbb

Terug
Naar boven