MuscleMeat

Sjorslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.661
Full squat is ATG neem ik aan?
Zo ja, sterk.

• #3.663
ATG is de bijnaam van de full squat.

Sterk valt wel mee, met mijn squat frequentie had ik eerlijk gezegd al gehoopt op de 100 te zitten. Ik heb daar al weer een tijd geen PR's meer op gehad.

ATG is de bijnaam van de full squat.

Sterk valt wel mee, met mijn squat frequentie had ik eerlijk gezegd al gehoopt op de 100 te zitten. Ik heb daar al weer een tijd geen PR's meer op gehad.
Squat PRs move in mysterious ways.

Ik kan je zeggen dat Noen een paar weken terug 100kg gesquat heeft (na een initiële fail). Dus als jij effectief ook ongeveer rond de 100kg zit (eventueel met de nodige motivatie), lijkt me dat wel een mooie competitieve situatie.

• #3.666
Squat PRs move in mysterious ways.

Ik kan je zeggen dat Noen een paar weken terug 100kg gesquat heeft (na een initiële fail). Dus als jij effectief ook ongeveer rond de 100kg zit (eventueel met de nodige motivatie), lijkt me dat wel een mooie competitieve situatie.

Op PL diepte red ik de 100 ook wel. Maar full vind ik gewoon zwaarder.

Daarbij heb ik een loszittende knie, dus ik kan helaas niet zoveel risico's nemen anders zit ik no time weer in een rolstoel. Dat maakt dat mijn hoofd sneller blokkeert dan mijn lichaam. Ik weet ook nog niet echt wat ik daarmee moet.

Maar ik blijf gewoon doordrammen, het komt wanneer het komt.

• #3.667
Laatste training tot maandag, alleen mijn deads en squats

Full front squat ( clean grip )

8 x 20
5 x 30
5 x 35
5 x 40
5 x 45
5 x 47.5

Kon merken dat ik die alweer even niet had gedaan.

Deadlift (wide grip )

5 x 40
5 x 50
5 x 60
5 x 70
5 x 70

Nooit eerder gedaan, dat was even wennen.

Grip assistance ( Db hold )

24kg 1m50
28kg 1m31
32kg 1m15

Handen nog niet helemaal genezen en gebroken vinger speelt hier ook wel weer op. Desondanks niet ontevreden.

Kortste training ooit dit volgens mij. En dan nu 4 dagen worst & bier ^_^

Waarvoor is die wide grip goed? (srs vraag)

• #3.670
Waarvoor is die wide grip goed? (srs vraag)

Nou, ik heb dus een lift-off probleem met mijn deads. Op advies van Ziyed doe ik nu wekelijks

1 x conv
1 x wide grip
1 x paused ( op de plaats waar dat bij mij zinnig is )
1 x deficit

De wide grip is volgens mij ook gewoon een soort deficit, want door die wijde stand moet ik dieper zakken in startpositie.

Wat eet je op een dag?

Wide grip is ook een goede bouwer voor upperback.

• #3.673

Nou mijn dieet bestond laatste 3.5 week uit vlees, eieren, pasta en 1 liter Ben & Jerry's per dag :cool:
Ik wilde namelijk wat aankomen.
Dat is uiteraard gelukt en nu ga ik weer terug naar mijn oude gewoonten van vlees, sardines, eieren, roomboter, kaas, noten en groenten.

Nu hopen dat die paar extra kg blijft zitten.

Nou mijn dieet bestond laatste 3.5 week uit vlees, eieren, pasta en 1 liter Ben & Jerry's per dag :cool:
Ik wilde namelijk wat aankomen.
Dat is uiteraard gelukt en nu ga ik weer terug naar mijn oude gewoonten van vlees, sardines, eieren, roomboter, kaas, noten en groenten.

Nu hopen dat die paar extra kg blijft zitten.

Dat ligt er aan hoever je daarmee in kcals zakt he ;)

• #3.675
Dat ligt er aan hoever je daarmee in kcals zakt he ;)

Nou de bedoeling was het ongeveer op onderhoud te houden en dan vanaf nu te checken of dat steeds voldoende is. Ik wil precies op dit gewicht blijven.
Kg's eraan plakken gaat altijd wel snel, toch 5 kg in 4weken. :cool:
Kg's eraf gaat echter net zo rap, dus ik moet er zeg maar wel tegenop blijven eten.

Vetten omhoog werkt overigens wel lekker voor mij, qua stamina. Zal wel iets hormonaals zijn.

Nou de bedoeling was het ongeveer op onderhoud te houden en dan vanaf nu te checken of dat steeds voldoende is. Ik wil precies op dit gewicht blijven.
Kg's eraan plakken gaat altijd wel snel, toch 5 kg in 4weken. :cool:
Kg's eraf gaat echter net zo rap, dus ik moet er zeg maar wel tegenop blijven eten.

Vetten omhoog werkt overigens wel lekker voor mij, qua stamina. Zal wel iets hormonaals zijn.
Mooi om te weten dat je de boel onder controle hebt toch.

Ik heb persoonlijk ook liever mijn vetten wat hoger, blaas altijd enorm op van carbs en kan prima zwaar trainen op weinig kh.

• #3.677
Ik heb een episch weekend achter de rug. Zoveel gelachen dat mijn abs er zeer van doen. Ook ben ik een groot fan geworden van karaokebars :cool:
Trainen geen seconde gemist en ik had toch wel wat moeite om er vandaag iets zinnigs uit krijgen, maar vooruit;

MP

8 x 20
5 x 25
5 x 30
5 x 35
5 x 35

Side raises

8 x 6
8 x 7
8 x 8
8 x 8

Rear delt raise (plates)

15 x 5
12 x 7.5
10 x 7.5

Full squat

8 x 30
5 x 40
5 x 50
5 x 60
5 x 65 krakende knie en natuurlijk sleevs niet bij me.

Deficit deadlift

8 x 30
5 x 40
5 x 50
5 x 60
5 x 70

Inverted sit ups

5x 10

Weighted crunch ( bench + plates )

2 x 10 x 5
2 x 10 x 10

Hanging kneeraises

5 x 10

Morgen weer mijn best doen ^_^

• #3.678
Rug

Chin ups

6
4
3

Ik merk het extra gewicht wel zeg :D

Cable seated row

8 x 30
8 x 40
8 x 50
8 x 55
8 x 55

One arm db bor

8 x 22
8 x 24
8 x 26
8 x 26
5 x 28 grip weg op links door k*tvinger

Straight arm pulldown

8 x 20
8 x 25
8 x 30
8 x 35

Deadlift paused

5 x 50
5 x 60
5 x 70
5 x 80
5 x 80

Ik loop een beetje met mijn ziel onder mijn arm. Loop tegen het punt aan dat mijn knie gewoon niet meer mee gaat werken. Ik kan er ofwel voor kiezen om de boel uit te stellen en daarmee ook groei op training, of ik laat de reconstructieve operatie doen.
Ik moet nieuwe knie en kruisbanden en ik heb een ortho gevonden die in staat is om 'm weer zo goed als nieuw te maken. Ben dan alleen sowieso enkele weken eruit en heb pas na 9 maanden de ' zo goed als nieuw' status.
9 maanden is lang.
Maar niet opereren en risico lopen dat ik 'm nog verder sloop is ook niet slim.

Wat zouden jullie doen?

Zou toch voor de operatie gaan (makkelijk gezegd als het over iemand anders gaat)
Dat kun je over +/- 1 jaar weer gewoon lekker knallen!
Lijkt me beter dan aanmodderen en uitstellen...
Succes met je keuze.

Rug

Chin ups

6
4
3

Ik merk het extra gewicht wel zeg :D

Cable seated row

8 x 30
8 x 40
8 x 50
8 x 55
8 x 55

One arm db bor

8 x 22
8 x 24
8 x 26
8 x 26
5 x 28 grip weg op links door k*tvinger

Straight arm pulldown

8 x 20
8 x 25
8 x 30
8 x 35

Deadlift paused

5 x 50
5 x 60
5 x 70
5 x 80
5 x 80

Ik loop een beetje met mijn ziel onder mijn arm. Loop tegen het punt aan dat mijn knie gewoon niet meer mee gaat werken. Ik kan er ofwel voor kiezen om de boel uit te stellen en daarmee ook groei op training, of ik laat de reconstructieve operatie doen.
Ik moet nieuwe knie en kruisbanden en ik heb een ortho gevonden die in staat is om 'm weer zo goed als nieuw te maken. Ben dan alleen sowieso enkele weken eruit en heb pas na 9 maanden de ' zo goed als nieuw' status.
9 maanden is lang.
Maar niet opereren en risico lopen dat ik 'm nog verder sloop is ook niet slim.

Wat zouden jullie doen?

Dit zijn vragen die jij jezelf moet stellen, wij kunnen namelijk niet in je hoofd kruipen en bekijken wat jij belangrijk vindt. Daarnaast heb jij waarschijnlijk al een keuze gemaakt (of een lichtelijk voorkeur).
Dit soort keuzes moet je nooit door anderen laten beantwoorden, het is jouw lichaam en ik heb er de volste vertrouwen in, dat jij wijs genoeg bent om de juiste keuze zelf te maken.

Terug
Naar boven