XXL Nutrition

Sjorslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.741
Ik snap niet hoe bb mannen dat kunnen, zo'n bulk en dan ook nog 'schoon'. Ik vind het op de slordige manier al een opgave.

Ik snap niet hoe bb mannen dat kunnen, zo'n bulk en dan ook nog 'schoon'. Ik vind het op de slordige manier al een opgave.
Ik moet zeggen dat ik het ook best een opgave vind hoor...
Maar op zich is het wel een relaxt idee dat je zeg maar met "normaal" eten weer terug kan gaan lijkt me.

Wish me luck. Ga binnenkort aan die hel beginnen. Al zal het nooit erger als de afgelopen 3 maanden cut zijn.

Je bent wel erg veel aangekomen trouwens, normaal krijg ik hier een klap voor terug als ik dit tegen iemand van het vrouwelijke geslacht zeg. En proficiat met je nichie !

Wajooo zoveel aangekomen? Hoeveel weeg je nu dan Sjors?

Gefeliciteerd met je nichtje Sjors!
And...I hate to ruin your party maar die verloren tiet ga je niet meer terugkrijgen, zelfs als je weer aankomt lijkt t toch anders iykwim;)

• #3.746
Wajooo zoveel aangekomen? Hoeveel weeg je nu dan Sjors?

Die k*t weegschaal van V geeft 66.6 aan vanochtend. Ik mag hopen dat ik in 3 dagen niet al 3 kg kwijt ben geraakt anders word ik echt giftig :o

---------- Post added 25 October 2013 at 11:34 ----------

Wish me luck. Ga binnenkort aan die hel beginnen. Al zal het nooit erger als de afgelopen 3 maanden cut zijn.

Je bent wel erg veel aangekomen trouwens, normaal krijg ik hier een klap voor terug als ik dit tegen iemand van het vrouwelijke geslacht zeg. En proficiat met je nichie !

Hehe, ik beschouw het als een compliment :cool:

Sterkte met de bulk. Ik vind het serieus afgrijselijk.

Waarom zo snel dan? Heb ook nog wel eens gebulkt en richtte me dan op een 0.5 kg per week. Ben er ook niet mooier op geworden, maar qua eten was het goed te doen. ;)

Wat voor een bulk heb jij gehouden dan? Zo heel veel extra hoef je er toch niet voor eten lijkt mij. Van al het schoon wat meer, went vanzelf. 5.8kg is inderdaad wel veel.

Haha weegschalen, zo onbetrouwbaar als wat. Kunnen zo paar kg verschillen. Zal sowieso veel vocht zijn wat je ook aan bent gekomen en wat er ook wel snel weer af gaat.

En wat is je next doel?

• #3.749
Wat voor een bulk heb jij gehouden dan? Zo heel veel extra hoef je er toch niet voor eten lijkt mij. Van al het schoon wat meer, went vanzelf. 5.8kg is inderdaad wel veel.

Haha weegschalen, zo onbetrouwbaar als wat. Kunnen zo paar kg verschillen. Zal sowieso veel vocht zijn wat je ook aan bent gekomen en wat er ook wel snel weer af gaat.

En wat is je next doel?

Ik zat rond de 4k aan cals per dag, een strikt dieet van speklappen, noten, pasta en bekers B&J.
Ga dat schoon echt nooit redden; dan is 2k al pittig. Ik vind eten namelijk alleen leuk als ik dronken ben :roflol:
Maar goed, was leuk geprobeerd.

Volgende doel is mijn knie repareren en normaal doen.

Ik zat rond de 4k aan cals per dag, een strikt dieet van speklappen, noten, pasta en bekers B&J.
Ga dat schoon echt nooit redden; dan is 2k al pittig. Ik vind eten namelijk alleen leuk als ik dronken ben :roflol:
Maar goed, was leuk geprobeerd.

Volgende doel is mijn knie repareren en normaal doen.

Haha en heb je er wat extra massa mee gewonnen of valt het tegen? :p
Zoveel ben jij toch ook niet nodig met schoon eten? Maag went vanzelf joh.

Al op de planning staan wanneer je voor je knie heen moet?

Dus 69,6?

Wat heb je eigenlijk aan die knie? ischias?

• #3.753
Haha en heb je er wat extra massa mee gewonnen of valt het tegen? :p
Zoveel ben jij toch ook niet nodig met schoon eten? Maag went vanzelf joh.

Al op de planning staan wanneer je voor je knie heen moet?

Volgens V wel, maar ik zie het niet.

Ik sta op de wachtlijst he; de chirurg die ik wil zit vol tot medio december. Even volhouden nog.

---------- Post added 25 October 2013 at 15:08 ----------

69.8 :cool:

---------- Post added 25 October 2013 at 15:09 ----------

Wat heb je eigenlijk aan die knie? ischias?

Staat in log; ooit knie-en kruisbanden gescheurd en knieschijf verbrijzeld. Dat is toen gerepareerd maar niet zo goed, dus alles zit weer los.
Ik sta in de wacht voor een reconstructieve operatie ( volledig nieuwe banden )

meestal zien anderen het ook sneller. Maar gewoon accepteren dan:P

Nog even doorbijten, al zolang mee gelopen. Dat stukkie is ook nog wel te overbruggen.

• #3.755
Ik heb een shitload aan begeleidingen vandaag waar alleen maar compounds bij zitten; dus volume laag gehouden.

Full front squat

8 x 30

5 x 35
5 x 40
5 x 45
5 x 50
5 x 55 PR?

OHP

8 x 20

5 x 25
5 x 30
5 x 35
5 x 37.5
1 x 40 zo lelijk als de nacht
5 x 37.5 ik zit echt al meer dan 3 maanden op dit gewicht en het wil niet omhoog, tips anyone?

Bench

8 x 20

5 x 30
5 x 35
5 x 40
5 x 45 met spot
3 x 40

Niet onaardig; 5 kg van max vandaan en geen last van pec. Ik beschouw 'm als genezen ^_^

Db fly

8 x 6
8 x 7
8 x 8
8 x 8

Wat voor me soms al eens lukt zijn speed-dubbeltjes doen bij ohp, echt explosief die barbell door het plafond gooien. En niet constant tegen de max aan trainen. Ohp is wel een moeilijke om snel op te progressen, bij mij ook hoor.

Congrats met die herstelde pec! Goed nieuws.

• #3.757
Ik zal het eens proberen, dank je :)

Zware doubles/triples.

Hoe is de techniek op de ohp?

Probeer eens de barbell te laten eindigen boven je oren. Dus zodra het langs je hoofd komt, naar achter duwen en hoofd naar voren.

Verder al je reps onderin pauzeren lijkt te helpen om "starting strength" te creeëren.

• #3.760
Hoe is de techniek op de ohp?

Probeer eens de barbell te laten eindigen boven je oren. Dus zodra het langs je hoofd komt, naar achter duwen en hoofd naar voren.

Verder al je reps onderin pauzeren lijkt te helpen om "starting strength" te creeëren.

Je bedoelt de beweging van een loglift? en eindigen boven oren? dus op het zwaarste punt stoppen?

Terug
Naar boven