- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Wat voor werk heb jij dat je het tussendoor kan doen?
Schoonmaakster bij Basic Fit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat voor werk heb jij dat je het tussendoor kan doen?
Dodelijk vandaag; experimentele trap sessie

Had jij geen trap-train fobie? Iets met oversized traps.

Jep, ze gaat voor de Oost-Europese kogelstootster-look (dit zijn niet mijn woorden vriend).
Dodelijk vandaag; experimentele trap sessie
Cocentric hack machine hiss shrugs
14 x
12 x
10x
Smith machine behind the back shrug
20 x 5
15 x 10
12 x 15
10 x 15
Reverse old school shrug
15 x
12x
10x
Reverse bb shrug
Gewicht vergeten, 4 sets
Neck harness band raises (thera )
15
12
10
Barbell shrug to the front
4 x 10 x 70
3 x 10 x 35 ( alleen top v beweging )
Sweet mother of jesus wat een pijn![]()
mijn traps waren nogal pijnlijk; balen.
dus geen rpb.Sjors, wat hield die Reverse oldscool en reverse bb shrug in? Heb je je handen dan anders dan normaal of wat? Vandaag ook 's highish volume op traps gedaan, wat branden.

He die oldschool kende ik niet, cool, ga ik volgende week doen. Achter me doe ik 'm ook wel vaak alleen maak ik dan gewoon de standaard shrug beweging, scheelt wel 1 en ander in gewicht iddGa volgende week jouw manier eens proberen, thanks!

Ja maar je lage trap loopt door tot het overgaat in de horizontale/transverse vezels. Je lage trap zelf kan toch niet je schouderbladen omhoog trekkenJe weet dat ie doorloopt tot tussen je schouderbladen? Ben jij wel true natural of zit je maar wat te doen[

Enige mate van naar elkaar toe trekken lijkt me nu ook niet te gebeuren wanneer je scouderbladen omhoog gaan.Je moet 'm echt helemaal omhoog trekken:
je maakt geen shrug beweging, maar je ellebogen buigen en bewegen richting je nek en dan squeeze je die shit.
Je moet ook echt naar voren hangen in de Smith, met een losse bb wordt dat lastiger en is de beweging ook niet te doen met veel gewicht.
dus geen standaard reverse shrug.

Ja maar je lage trap loopt door tot het overgaat in de horizontale/transverse vezels. Je lage trap zelf kan toch niet je schouderbladen omhoog trekkenEnige mate van naar elkaar toe trekken lijkt me nu ook niet te gebeuren wanneer je scouderbladen omhoog gaan.
Of in true natural taal: IK GELOOF NIET DAT ER SIGNIFICANTE RETRACTIE VAN ASCENDANE VEZELS PLAATSVINDT BIJ EEN DERGELIJKE BEWEGINGSUITSLAG, WEL GELOOF IK DAT DIT HET GEVAL IS VOOR DE TRANSVERSE VEZELS, DAARNAAST ZORGEN DE DESCENDANE VEZELS VOOR DE ELEVATIE, EN KUNNEN DE ASCENDANE VEZELS ALLEEN VOOR DEPRESSIE ZORGEN.

Toch alweer ruim een half jaar pijnvrij geweest en dat is nooit voorgekomen.