XXL Nutrition

Sjorslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.962
:roflol:

Als ik stop met roken (soon) ben ik echt een raket denk ik.

---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

Wat bedoel je met deadlift paused?

Ik bedoel, gewicht hoort dood op grond te liggen voordat je volgende rep doet ja.

Of wacht jij 3 sec ofzo?

Alle spanning eraf?

Is een assistentie oefening; pauseer je de lift op plekken waar dat voor jouw lift nodig is. Boven de knie, of onderin. Goed voor je core ook.

Ik bedoel er dus niks mee, het is een bestaande oefening.

Toffe training. Lijkt me best wat hebben, van die events als farmer walks enzo.

• #3.965
Hahaha. Dat hield ik mezelf ook altijd voor. Eigenlijk is je conditie juist veel beter dan die van een niet-roker.

Dat voelt ook zo tbh. Ik heb nooit hoeven opgeven tov een niet -roker, daarom ook nooit reden gezien te stoppen eigenlijk, maar goed. Het is misschien leeftijdtechnisch wel een goed idee :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 10:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:59 ----------

Toffe training. Lijkt me best wat hebben, van die events als farmer walks enzo.

Is het ook. Kom gewoon een keer trainen!

• #3.968
Enige moed moeten verzamelen om mijn training te doen, lijf voelt alsof het is overgereden door een leopard en vervolgens van 10 hoog is gegooid.

Rehab in de kelder:

Full squat lichtgewicht

10 x 20 kon nergens mijn bar kwijt, traps en delts deden zo'n zeer :o
8 x 25
8 x 25
8 x 30
8 x 30

Bulgarian split squat

10 x 20 L+R
8 x 25 L+R
8 x 25 L+R
8 x 30 L+R
8 x 30 L+R

walking lunges geskipped

Barbell step ups

10 x 20 L+R
10 x 25 L+R
10 x 30 L+R
10 x 30 L+R

Hip thrusts

10 x 20
10 x 25
10 x 30
10 x 40

Lying legraise against bands bench

10 x violet
10 x violet
10 x red
10 x red

Toen nog wat sets met de captain of crush grippers. Trainer sluiten gaat nu makkelijk met zowel rechts als links. Nr 2 kom ik tot de helft. Volgens V was dat een big deal, dus natuurlijk meteen een weddenschap afgesloten. Als ik ze kan sluiten voor het einde van 2014 moet hij een kitchenaid voor mij kopen ^_^

• #3.969
Intake bij dr van der Hoeven gehad. Op onchristelijk tijdstip godsamme. Helaas ook slechter nieuws dan ik gehoopt had.
Ik kwam daar voor een intake tbv een reconstructie van de eerder geopereerde voorste kruisbanden. Gesprek gehad, rontgen gemaakt, evaluatie gedaan, vervolgens gaat ie aan mijn been sjorren en roept wat cijfers naar de andere chirurg die voor de show was aangesloten.
De enige cijfers waren +3, wat wrs de afwijkingen weergeeft. Verder kreeg ik nog mee dat hij het had over multi-ligamentaire bandletsel, mediaal collateraal bandletsel en posterolaterale hoek.
Waar het op neerkomt is dat mijn binnenband volledig verwoest is en vrijwel niks meer doet. Achterste en voorste kruisbanden zijn ook toedeledokie.

Hij vond het wel een beetje vreemd dat ik trainde. Vond het zelfs vreemd dat ik liep, maar ik ben dan ook een uniek sneeuwvlokje. Die nu best de lul is, want de operatie wordt toch iets complexer.
Ik moet de 17e terug voor een MRI, operatieplanning en overleg. Dat overleg houd in dat ze gaan bespreken hoe ze het gaan aanpakken en of het in 1 keer of 2 keer moet. Dan is de andere chirurg en de fysio er ook bij.
Er was wel goed nieuws; spieren en pezen duidelijk in perfecte conditie dus er zat volgens hem ' genoeg bruikbaars ' tussen :o

Wedstrijd kan ik wel vergeten dit jaar. Sucks.

---------- Toegevoegd om 15:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------

Afreageertrain ^_^

Deficit Deadlift

8 x 40
7 x 50
6 x 60
5 x 70
5 x 80

speed deadlift

5 x 40
5 x 40
5 x 50
5 x 50

against bands

5 x 50 v
5 x 50 v
5 x 40 r
5 x 40 r

DB bent over row L+R

8 x 22
8 x 24
8 x 26
8 x 26
8 x 28

Pendlay row

8 x 25
8 x 30
8 x 40
5 x 45
5 x 55
5 x 60 driedubbele PR

Rear delt raise

15 x 5
12 x 5
10 x 7.5
8 x 7.5

Behind the back shrug ellebogen op

8 x 20
8 x 20
8 x 25
8 x 27.5
8 x 30

~fin~

Wat een klotenieuws zeg.:(

Wel een lekkere training afgewerkt.

Sjit das ne dikken **** meid! Als ik er iets van snap is dat ze met al je squat gains iets misschien gaan fabriceren aan je knieen?

Je komt er wel terug bovenop, daar ben je een te grote doorzetter voor!

• #3.972
Thnx all :)

Sjors hoe voer jij je GHR uit? Heb je daar een machine voor in jouw gym?

Das balen dat alles aan gort is zo te horen. Maar goed dat je lekker zwaar hebt getraind dat ze wat "bruikbaars" hebben. Maar dat zal wel enige tijd duren en dat is echt balen.
Training ziet er goed uit. Zat vast een boel frustratie achter...

• #3.976
Sjors hoe voer jij je GHR uit? Heb je daar een machine voor in jouw gym?

Yep, zowel bij RPB als in mijn gym. Heb je dat niet, dan adviseer ik de ghr met iemand die je voeten vasthoud, of op de lat pulldown. Ga op je knietjes achterstevoren zitten en laat jezelf zakken.
Als je dat nog niet durft of niet genoeg kracht in je hams hebt kun je de stang van de machine gebruiken om jezelf te laten zakken.

Met die grippers, van de trainer naar de 2 is toch best een grote stap. Warm zelf altijd eerst op met T, 1 , 1.5 en dan de 2 proberen te sluiten.

Je krijgt 2 dan op de helft. 1 en 1,5 wel dicht want dan heb ik een paar gasten slecht nieuws te vertellen.

Yep, zowel bij RPB als in mijn gym. Heb je dat niet, dan adviseer ik de ghr met iemand die je voeten vasthoud, of op de lat pulldown. Ga op je knietjes achterstevoren zitten en laat jezelf zakken.
Als je dat nog niet durft of niet genoeg kracht in je hams hebt kun je de stang van de machine gebruiken om jezelf te laten zakken.

Hamstrings zijn juist OP :roflol: maar ik heb een srs lazy butt waardoor ik dus een APT heb. Moet mijn butt flink gaan stärken om 't allemaal een beetje recht te trekken.

Zal het eens proberen op de lat pd machine bedankt :).

• #3.979
Met die grippers, van de trainer naar de 2 is toch best een grote stap. Warm zelf altijd eerst op met T, 1 , 1.5 en dan de 2 proberen te sluiten.

Je krijgt 2 dan op de helft. 1 en 1,5 wel dicht want dan heb ik een paar gasten slecht nieuws te vertellen.

V heeft alleen een T en 2, dus kan niet anders :p
Opwarmen lijkt me niet handig, dan ben je al een flink deel van je knijpkracht kwijt?

• #3.980
LB

Full frontsquat

8 x 20
8 x 25
8 x 30
8 x 35
8 x 40

RDL tenen op

10 x 30
10 x 40