MuscleMeat

Sjorslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.001
Je kunt toch ook wat extra push/pull oef voor de armen pakken?
of heb je dan niet hetzelfde gevoel in de armen?

Not really. Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat ik behoorlijk hypermobiel ben en echt van die typische lange aanhechtingspunten heb. Ik moet echt debiele dingen doen om er een pomp in te krijgen, of uberhaupt gevoel :o

Dat heeft zo zijn voordelen ( hercules hold bijv :p ) , maar er vorm in krijgen is echt een crime. Ik zie mensen naar db's kijken en uitpuilende bicepticles krijgen. Ik doe meer dan genoeg armwerk en krijg alleen dikke triceps.

Beste mevrouw G.

Ik heb laatst GHR geprobeerd maar voelde alsof ik mijn hamstrings overstretchde. Voelde mn glutes ook niet werken. Is dis bad sign?

Btw respect dat je ze kan ik kan t alleen met een opdruk xd

• #4.003
Beste mevrouw G.

Ik heb laatst GHR geprobeerd maar voelde alsof ik mijn hamstrings overstretchde. Voelde mn glutes ook niet werken. Is dis bad sign?

Btw respect dat je ze kan ik kan t alleen met een opdruk xd

Wat versta jij onder overstretchen?
Ik voel mijn glutes ook niet hoor, alleen mijn hamstrings eigenlijk. Doet pijn, maar dat hoort.
Heel soms een kramp in mijn kuit maar dat is het wel zo'n beetje?

Ja doet pain maar das nieuw voor me. Soort van kramp gevoel die ik soms ook in kuiten heb als ik calf raises doe. Maar thx for response :).

• #4.005
Dan doe je het goed :)

---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

RPB, waar de gevoelstemperatuur ongeveer -10 was :o

Full squat

10 x 20
8 x 30
8 x 30
8 x 35
8 x 40
8 x 40
8 x 50

Full front squat

10 x 20
8 x 30
8 x 30
8 x 40
en toen waren mijn polsen ineens gevoelloos

Romanian deadlift

8 x 40
8 x 40
8 x 60
8 x 60
8 x 60
8 x 60

Barbell glute bridges

12 x 40
12 x 40
12 x 40
15 x 40

Hip thrusts

10 x bw
3 x 10 x 30

Calf raise

70 x 50
40 x 50
30 x 80

Single legged calf raise L+R

45 x 50
30 x 50

Leg press

50 x 50

GHR

4 x 8

Weighted hyper EZ bar in nek 17.5 kg

3 x 6

godver wat zwaar :o

en wat hanging kneeraises.

• #4.006
V was zo aardig om de helft van de homegym vanuit de berging naar boven te sjouwen ^_^

woonkamertrains:

Deadlift

5 x 45
5 x 50
5 x 65
5 x 75
5 x 85

Sumo deadlift

5 x 45
5 x 65
5 x 75
5 x 75
5 x 85

powercleans

5 x 25
5 x 30
5 x 35
5 x 40
3 x 45 PR met dank aan V die met een simpele techniek wijziging het allemaal een stuk makkelijker maakte :o
helaas teveel sets al gehad dus de 50 ging niet meer netjes, morgen maar doen.

wat MP's 25/35

Concentration curls

2 x 8 x 7
2 x 8 x 9.5

Side raises

4 x 8 x 7

Straks nog wat stretchen en foamrollen.

In ieder geval wel een aangenamere temperatuur he! ;)

Sterke training! Zo zie je maar wat techniek kan doen! op naar die 50 kg morgen!

no training like subzero training!

• #4.009
no training like subzero training!

hehe; sorry voor de anti-vries nog. Volgende keer pis ik wel over mijn handen om ze te ontdooien.:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

In ieder geval wel een aangenamere temperatuur he! ;)

Sterke training! Zo zie je maar wat techniek kan doen! op naar die 50 kg morgen!

Ik heb nu een uur staan janken dat het te warm was :o terrasdeur ook steeds open gezet.

Vrouwen..echt.

hehe; sorry voor de anti-vries nog. Volgende keer pis ik wel over mijn handen om ze te ontdooien.:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

Ik heb nu een uur staan janken dat het te warm was :o terrasdeur ook steeds open gezet.

Vrouwen..echt.

Kun je dat dan filmen aub?

• #4.012
Beetje rare dag vandaag; dus ook rare training ^_^
Is weer een woonkamer training geworden

Floor press

5 x 25
5 x 30
5 x 35
5 x 40
5 x 45

Shoulder press

3 x 8 x 7
2 x 8 x 9.5

MP

5 x 25
5 x 30
5 x 35
5 x 40
nog wat zwak na de powercleans gisteren, beetje balen

Clean squat

8 x 25
8 x 35
8 x 40
8 x 45
20 x 25

foamrol + stretch

Maar iig wel weer een mooie "rare" training! :)

• #4.014
Ik ben aan het deloaden, dus de trainingen zijn niet logwaardig. Komende maand alleen wat rpb trainingen die de moeite van het schrijven waard zijn.

Mijn schema blijft hetzelfde, maar nog meer volume en een halvering van het gewicht.
Vandaag alleen powercleans, hangcleans, snatches en MP gedaan; 45-40-30

Sinds ik de MP ben gaan visualiseren als een vertical benchpress gaat ie heerlijk, mooie start naar een flinke periode van overhead-focus ^_^
Ik begin eindelijk de natuurlijke kracht van mijn pecs te waarderen, hehe
Verder nog proberen om deze maand een training met Z mee te pakken en wellicht ook bij T te buurten. 17e de MRI en volgende maand allemaal spannende dingen.

Wordt vervolgd :)

Blijf me verbazen over je MP.

Visualiseren wil inderdaad helpen om een oefening goed en sterk eruit te knallen.
Nice die MP!

Succes met je deload!

45 kg MP is deload? :eek:

Misschien moet ik er ook maar s zo over denken. Of ga je er ook bij achterover hangen? :D

Vrouwen..echt.
Dat is gewoon de overgang Sjors. :P

---------- Toegevoegd om 08:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:58 ----------

Ik ben aan het deloaden, dus de trainingen zijn niet logwaardig. Komende maand alleen wat rpb trainingen die de moeite van het schrijven waard zijn.

Mijn schema blijft hetzelfde, maar nog meer volume en een halvering van het gewicht.

Sinds ik de MP ben gaan visualiseren als een vertical benchpress gaat ie heerlijk, mooie start naar een flinke periode van overhead-focus ^_^
Verder nog proberen om deze maand een training met Z mee te pakken en wellicht ook bij T te buurten. 17e de MRI en volgende maand allemaal spannende dingen.

Een brute overhead press is ook veel indrukwekkender dan een zware bench press.

Misschien heb ik het gemist, maar waarom ga je het volume omhoog doen en het gewicht omlaag?

• #4.020
Misschien heb ik het gemist, maar waarom ga je het volume omhoog doen en het gewicht omlaag?

Nee, ik hou het volume hoog zoals ik altijd train, alleen het gewicht omlaag. Dan train ik maar eens per week voluit.
Op mijn leeftijd werkt dat heel goed zo nu en dan om blessures voor te zijn. Ik doe het eens in de 4/5 maanden en het voelt altijd prettig. Deload dus.

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------

Verder lezen jullie verkeerd; de gewichten zijn genoemd samen met de volgorde van oefeningen ;)
MP dus gewoon met 30kg.

Terug
Naar boven