Ashbringer45
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mwouah... dat is gewoon eigenwijs zijn toch?Random training en niet helemaal deload. Altijd als ik mezelf voorneem om slimmer te trainen ga ik dingen zitten doen om mezelf iets te bewijzen.
Doodvermoeiend ben ik.![]()
Zijn we dat allemaal niet een beetje? 
Niet helemaal. Ik heb vooral veel tijd verspild met het ruziemaken over kleurnuances. IK HAAT WINKELEN

Niet helemaal. Ik heb vooral veel tijd verspild met het ruziemaken over kleurnuances. IK HAAT WINKELEN
Ben ik gelukkig niet de enigste daarin... hier nog een die winkelen haat.Niet helemaal. Ik heb vooral veel tijd verspild met het ruziemaken over kleurnuances. IK HAAT WINKELEN

Ik denk dat jij niet helemaal weet welke latijnse uitdrukking je gebruikt, want er zit geen enkele tegenstrijdigheid in de gebruikte woorden. Laat staan in hetgeen je 'bold' hebt gemaakt.
Ik vind het niet erg dat je stom bent Hoody, maar wil je dat voortaan lekker in je eigen log doen?

volll
midden in een verhuizing en veeel stress op werk. Mag de pret niet drukken overigens.