Fitness Seller

Sjorslog

Sterkte met je knie.
En wtf een week niet lopen?, dus je kan gewoon iemand gaan inhuren om je boodschappen,afwas, etc etc te doen... ( of familielid of vriend natuurlijk )
Lijkt me mooi k*t...
En dat jaar niet volop belasten komt er ook nog bij...

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.042
Ik denk dat ik wel op de goede verzorging van mijn vriend kan rekenen. Godzijdank is dan de ergste verhuistoestand voorbij.
Kijk daar dus ook het meest tegenop, een week niet mogen lopen of staan, geholpen moeten worden met alles. Godsamme zeg. Bah.

Damn dit zijn heel lelijke berichten

Echt klote

Potverdomme zeg
Enorm klote

Klote berichten hier!
Sterkte ermee;)

• #4.046
Echt he.

En dit is mijn brace :

2j4sjdc.jpg

Alleen robocop draagt zoiets. Geen idee hoe ik dat onder een broek ga krijgen.

Voor je het weet is die week niet staan/lopen voorbij en 8 weken vliegen ook zo om joh.
Ondertussen gewoon een pressmachine worden en samen met Brandon Lilly revalideren: http://www.youtube.com/watch?v=I_TRd3qh6d4

Damn, ik hoop dat het allemaal sneller verloopt dan de verwachting

Wel getraind, maar te verdomde druk geweest om te loggen :( midden in een verhuizing en veeel stress op werk. Mag de pret niet drukken overigens.

Vandaag de MRI gehad in Naarden. Bijzonder slecht nieuws en het vermoeden van de orthop wel bevestigd. Ze konden mijn voorste kruisband niet vinden. Ik dacht dat hij een geintje maakte. Mijn band is er gewoon niet meer. Weg. Foetsie. Net als mijn binnenband. Opgegeten door mijn eigen lichaam :/
De oude operatie ging als volgt: kruisband gescheurd; hebben ze aan elkaar genaaid. Is los gegaan, blijkbaar dacht mijn lijf: fok die zooi, alles zit los > opruimen!

IK WIST NIET EENS DAT DAT KON!!!

Mijn achterste kruisband had op de MRI recht moeten lopen; die zag eruit als een kronkelworm en is dus ook volledig nutteloos.
Ze wilden de operatie met spoed inplannen zelfs ??

Ik moet alleen verhuizen, ik moet een personeelslid vervangen, ik kan niet weg tot eind maart.
Operatie wordt dus 1e week van april gepland. Ik mag een week niet lopen of staan, dan 8 weken krukken en dan belasten voor dagelijkse activiteit. Trainen op volle kracht mag over een jaar weer.
Ben er best een beetje stuk van. Een jaar is lang man :(

Er gaat een stuk uit mijn knieschijf gebruikt worden, een hamstring en een donor ( er moeten 3 banden vervangen worden ). Vrij complexe operatie, maar resultaat kan afhankelijk van de staat van mijn kraakbeen echt heel goed lukken.
In het ergste geval moet ik naar BB overstappen :o

Ik ga mezelf nu even verdrinken in een spaanse rosado.
Potverdomme zeg ??? Stay safe!

Dat jaar ga jij je nooit aanhouden joh, na 3 maanden ben jij alweer eigenwijs aan het squatten op vol vermogen :roflol:

Gelukkig toch nog een lichtpuntje:
In het ergste geval moet ik naar BB overstappen :o
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

I know that feeling.

Ik ben anderhalf jaar 'out' geweest en daar bedoel ik mee niet goed kunnen trainen na een operatie. Bij mij kwam dit door slechte begeleiding na de operatie. Beter gezegd geen begeleiding. Ik had een hele goede chirurg maar omdat hij m'n verleden kende ivm powerliften dacht hij dat dmv mijn training te hervatten alles goed kwam.

Niet dus. Jaar verloren en toen contact genomen met een sportkine in de buurt. 3 maanden later was ik volledig hersteld en geen pijnen meer. Zo zie je maar..

Ik raad je aan om een goede SPORTkinesist te zoeken die je wil begeleiden na je operatie. Ik heb tijdens mijn hersteltrainingen verschillende jongens gezien (voetballers) die aan het herstellen waren van afgescheurde kruisbanden.
6 maanden later waren deze jongens terug wedstrijden aan het doen. Maar die trainingen bij de kine waren wel heavy.

Succes meid. :thumbs:

Klote Sjors... Maar als het goed is kom je er beter uit. Anders zit je misschien over een paar jaar als een oud vrouwtje in je rolstoel uit het raam te kijken. Of overdrijf ik nu? ;)

Vervelend om te horen. Sterkte ermee in ieder geval!

Beterschap en sterkte!!!

• #4.055
Klote Sjors... Maar als het goed is kom je er beter uit. Anders zit je misschien over een paar jaar als een oud vrouwtje in je rolstoel uit het raam te kijken. Of overdrijf ik nu? ;)

Nou, het is meer dat als ik er niets aan zou doen, ik een freak accident tijdens het trainen zou kunnen krijgen of de knie dusdanig kan verwoesten dat ik 'm niet meer kan laten maken.
Nu begrijp ik ook beter waarom ik mijn enkel brak aan dat been, paar jaar terug ( gewoon zomaar!! ) Ortho zegt dat die knie niets meer bij elkaar houd en dat mijn enkel dus een deel van de lading heeft overgenomen en daar is ie niet voor gemaakt. Ik had mazzel met sterke quads en kuiten.

Ik heb het gewoon enorm onderschat, simpelweg omdat ik er gewoon mee heb getraind. Had ik dit geweten dan had ik wrs niet zo enthousiast gedaan. Maar goed, ik ga gewoon vertrouwen op de kunde van de orthopeed. Hij is de beste van de beste, dus hij zal er vast iets geniaals op vinden.

---------- Toegevoegd om 10:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:38 ----------

I know that feeling.

Ik ben anderhalf jaar 'out' geweest en daar bedoel ik mee niet goed kunnen trainen na een operatie. Bij mij kwam dit door slechte begeleiding na de operatie. Beter gezegd geen begeleiding. Ik had een hele goede chirurg maar omdat hij m'n verleden kende ivm powerliften dacht hij dat dmv mijn training te hervatten alles goed kwam.

Niet dus. Jaar verloren en toen contact genomen met een sportkine in de buurt. 3 maanden later was ik volledig hersteld en geen pijnen meer. Zo zie je maar..

Ik raad je aan om een goede SPORTkinesist te zoeken die je wil begeleiden na je operatie. Ik heb tijdens mijn hersteltrainingen verschillende jongens gezien (voetballers) die aan het herstellen waren van afgescheurde kruisbanden.
6 maanden later waren deze jongens terug wedstrijden aan het doen. Maar die trainingen bij de kine waren wel heavy.

Succes meid. :thumbs:

De bewegingskliniek waar ik me laat opereren begeleid voornamelijk topsporters, dus dat komt wel goed. De fysiotherapeuten zijn ook in-house en worden vanaf dag 1 bij het proces betrokken. Sterker nog, die waren zelfs al bij de eerste intake. Dat geeft wel een gerust gevoel.

Naar nieuws Sjors!

Sterkte en hopelijk gaat je herstel sneller dan verwacht!

Balen...

Wel beter dat je duidelijkheid hebt.

Echt klote Sjors.
Hoop toch op het allerbeste en snelste herstel.

je kruisband is weg ? wtf ???

Terug
Naar boven