tommetje1993
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 362
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor je het weet is die week niet staan/lopen voorbij en 8 weken vliegen ook zo om joh.
Ondertussen gewoon een pressmachine worden en samen met Brandon Lilly revalideren: http://www.youtube.com/watch?v=I_TRd3qh6d4

Potverdomme zegWel getraind, maar te verdomde druk geweest om te loggenmidden in een verhuizing en veeel stress op werk. Mag de pret niet drukken overigens.
Vandaag de MRI gehad in Naarden. Bijzonder slecht nieuws en het vermoeden van de orthop wel bevestigd. Ze konden mijn voorste kruisband niet vinden. Ik dacht dat hij een geintje maakte. Mijn band is er gewoon niet meer. Weg. Foetsie. Net als mijn binnenband. Opgegeten door mijn eigen lichaam :/
De oude operatie ging als volgt: kruisband gescheurd; hebben ze aan elkaar genaaid. Is los gegaan, blijkbaar dacht mijn lijf: fok die zooi, alles zit los > opruimen!
IK WIST NIET EENS DAT DAT KON!!!
Mijn achterste kruisband had op de MRI recht moeten lopen; die zag eruit als een kronkelworm en is dus ook volledig nutteloos.
Ze wilden de operatie met spoed inplannen zelfs ??
Ik moet alleen verhuizen, ik moet een personeelslid vervangen, ik kan niet weg tot eind maart.
Operatie wordt dus 1e week van april gepland. Ik mag een week niet lopen of staan, dan 8 weken krukken en dan belasten voor dagelijkse activiteit. Trainen op volle kracht mag over een jaar weer.
Ben er best een beetje stuk van. Een jaar is lang man
Er gaat een stuk uit mijn knieschijf gebruikt worden, een hamstring en een donor ( er moeten 3 banden vervangen worden ). Vrij complexe operatie, maar resultaat kan afhankelijk van de staat van mijn kraakbeen echt heel goed lukken.
In het ergste geval moet ik naar BB overstappen![]()
Ik ga mezelf nu even verdrinken in een spaanse rosado.
Stay safe! 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Klote Sjors... Maar als het goed is kom je er beter uit. Anders zit je misschien over een paar jaar als een oud vrouwtje in je rolstoel uit het raam te kijken. Of overdrijf ik nu?![]()
I know that feeling.
Ik ben anderhalf jaar 'out' geweest en daar bedoel ik mee niet goed kunnen trainen na een operatie. Bij mij kwam dit door slechte begeleiding na de operatie. Beter gezegd geen begeleiding. Ik had een hele goede chirurg maar omdat hij m'n verleden kende ivm powerliften dacht hij dat dmv mijn training te hervatten alles goed kwam.
Niet dus. Jaar verloren en toen contact genomen met een sportkine in de buurt. 3 maanden later was ik volledig hersteld en geen pijnen meer. Zo zie je maar..
Ik raad je aan om een goede SPORTkinesist te zoeken die je wil begeleiden na je operatie. Ik heb tijdens mijn hersteltrainingen verschillende jongens gezien (voetballers) die aan het herstellen waren van afgescheurde kruisbanden.
6 maanden later waren deze jongens terug wedstrijden aan het doen. Maar die trainingen bij de kine waren wel heavy.
Succes meid.![]()
De kruisbanden waren op