- Waardering
- 811
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha Bergmankliniek Heb er 3 weken geleden ook gelegen. Is idd erg fijne kliniek. Succes met je herstel
Voor het eerst dat ik een operatie echt helemaal prima vind. Ik ga nooit meer naar een regulier ziekenhuis 
Hier hebben ze alles op voorraad! Niks is op! Ultra coherent gebeuren.
Morgen mag ik naar huis. BETER KOM JE LANGS komende tijd. Neem je G ook mee.
Ik zal ook wat deca-durabolin meenemen voor de extra snelle herstels!
Fijn he? Hotelkamer voor jezelf, onwijs leuke zusters en hilarische anesthesistenVoor het eerst dat ik een operatie echt helemaal prima vind. Ik ga nooit meer naar een regulier ziekenhuis
Wat had jij?

Klopt heb er aantal leuke zusters gezienFijn he? Hotelkamer voor jezelf, onwijs leuke zusters en hilarische anesthesistenVoor het eerst dat ik een operatie echt helemaal prima vind. Ik ga nooit meer naar een regulier ziekenhuis
Wat had jij?
! Ikzelf heb het niet op prikken, maar van het infuus voelde ik ook helemaal niks waar ik erg blij mee was. Voelde me goed op me gemak daar. ik had een tuberositas tibiae verplaatsing(5mm) + schroeffixatie ofzo omdat hij nu al 4 keer uit de kom is gegaan met andere sporten. De orthopeed door wie ik ben geholpen is van der Hart.Klopt heb er aantal leuke zusters gezien! Ikzelf heb het niet op prikken, maar van het infuus voelde ik ook helemaal niks waar ik erg blij mee was. Voelde me goed op me gemak daar. ik had een tuberositas tibiae verplaatsing(5mm) + schroeffixatie ofzo omdat hij nu al 4 keer uit de kom is gegaan met andere sporten. De orthopeed door wie ik ben geholpen is van der Hart.

Haha ja bij mij zag 't er ook ongeveer zo uit die nietjes zoals de onderste, maar het heelt wel mooi gelukkig. Mij werd Van der Hart of van der Hoeven aangeraden. Ik was na 5 dagen gestopt met de pijnstillers en nam minder dan dat op het schema stond, omdat de pijn erg meeviel.Klinkt lekker.
Ik had Drs van der Hoeven en heb een akb en vkb reconstructie gehad incl nieuwe mediale band. Topvent.
Al heeft ie me behoorlijk toegetakeld
![]()
Het valt enorm tegen qua pijn, maar gelukkig ging mijn liefste vannacht met bloedspoed naar de hap voor een voorraadje Tramadol en nu gaat het weer een beetje
Vanochtend ook eindelijk een klein beetje mijn quads aan kunnen spannen, dat is winst.
Haha ja bij mij zag 't er ook ongeveer zo uit die nietjes zoals de onderste, maar het heelt wel mooi gelukkig. Mij werd Van der Hart of van der Hoeven aangeraden. Ik was na 5 dagen gestopt met de pijnstillers en nam minder dan dat op het schema stond, omdat de pijn erg meeviel.
ECHT!!
@ Natty: Volgens mijn zojuist ontvangen protocol als volgt:
week 1-2 brace en in bed
week 3-6 brace en oefeningen + krukken
week 7-12 brace oefeningen en milde belasting
week 13-18 brace afbouwen
week 19-24 Start plyometrie en biodextest
week 25-52 start sportspecifiek herstel en in wk 52 hopelijk start sport buiten de fysiopraktijk, al ga ik er vanuit dat ik heus wel sneller kan.
---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------
Bedankt allemaal en vooral Nattyhehe
Super dat je zo goed op schema ligt. Pijn al wel minder als poosje terug?