MuscleMeat

Sjorslog

Haha Bergmankliniek Heb er 3 weken geleden ook gelegen. Is idd erg fijne kliniek. Succes met je herstel

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.102
Haha Bergmankliniek Heb er 3 weken geleden ook gelegen. Is idd erg fijne kliniek. Succes met je herstel

Fijn he? Hotelkamer voor jezelf, onwijs leuke zusters en hilarische anesthesisten :heart: Voor het eerst dat ik een operatie echt helemaal prima vind. Ik ga nooit meer naar een regulier ziekenhuis :o
Wat had jij?

Ha hey, waren ze op voorraad :D?

Ik zal ook wat deca-durabolin meenemen voor de extra snelle herstels!

• #4.107
Ik zal ook wat deca-durabolin meenemen voor de extra snelle herstels!

:roflol:

Tja dat herstel is natuurlijk persoonlijk, verschilt per persoon. Ieder lichaam is anders.

fff42edcbf301998b19edb45b38e024be37bf7b6_full.jpg

Fijn he? Hotelkamer voor jezelf, onwijs leuke zusters en hilarische anesthesisten :heart: Voor het eerst dat ik een operatie echt helemaal prima vind. Ik ga nooit meer naar een regulier ziekenhuis :o
Wat had jij?

Klinkt best gezellig :D

Succes met je herstel! Ben je toch wel een jaartje zoet mee. Het is geen wedstrijd he ;)

Ewa kolshi mlie7h?

Sterkte met het herstel :)

Sterkte sjors! :)

Wat had jij?
Klopt heb er aantal leuke zusters gezien:)! Ikzelf heb het niet op prikken, maar van het infuus voelde ik ook helemaal niks waar ik erg blij mee was. Voelde me goed op me gemak daar. ik had een tuberositas tibiae verplaatsing(5mm) + schroeffixatie ofzo omdat hij nu al 4 keer uit de kom is gegaan met andere sporten. De orthopeed door wie ik ben geholpen is van der Hart.

Gaat het weer een beetje?

• #4.113
Klopt heb er aantal leuke zusters gezien:)! Ikzelf heb het niet op prikken, maar van het infuus voelde ik ook helemaal niks waar ik erg blij mee was. Voelde me goed op me gemak daar. ik had een tuberositas tibiae verplaatsing(5mm) + schroeffixatie ofzo omdat hij nu al 4 keer uit de kom is gegaan met andere sporten. De orthopeed door wie ik ben geholpen is van der Hart.

Klinkt lekker.
Ik had Drs van der Hoeven en heb een akb en vkb reconstructie gehad incl nieuwe mediale band. Topvent.
Al heeft ie me behoorlijk toegetakeld

2w3zsz4.jpg

Het valt enorm tegen qua pijn, maar gelukkig ging mijn liefste vannacht met bloedspoed naar de hap voor een voorraadje Tramadol en nu gaat het weer een beetje :o
Vanochtend ook eindelijk een klein beetje mijn quads aan kunnen spannen, dat is winst.

Klinkt lekker.
Ik had Drs van der Hoeven en heb een akb en vkb reconstructie gehad incl nieuwe mediale band. Topvent.
Al heeft ie me behoorlijk toegetakeld

2w3zsz4.jpg

Het valt enorm tegen qua pijn, maar gelukkig ging mijn liefste vannacht met bloedspoed naar de hap voor een voorraadje Tramadol en nu gaat het weer een beetje :o
Vanochtend ook eindelijk een klein beetje mijn quads aan kunnen spannen, dat is winst.
Haha ja bij mij zag 't er ook ongeveer zo uit die nietjes zoals de onderste, maar het heelt wel mooi gelukkig. Mij werd Van der Hart of van der Hoeven aangeraden. Ik was na 5 dagen gestopt met de pijnstillers en nam minder dan dat op het schema stond, omdat de pijn erg meeviel.

• #4.115
Haha ja bij mij zag 't er ook ongeveer zo uit die nietjes zoals de onderste, maar het heelt wel mooi gelukkig. Mij werd Van der Hart of van der Hoeven aangeraden. Ik was na 5 dagen gestopt met de pijnstillers en nam minder dan dat op het schema stond, omdat de pijn erg meeviel.

Oh heerlijk. Hier valt de pijn juist tegen, maar daar was ik voor gewaarschuwd, het blijft een ingrijpende en complexe operatie.
Gelukkig nu extra tramadol gekregen, dus ik kan iets meer nu.

Mijn training bestaat deze dagen uit het flexen van mijn voet en pogingen tot het aanspannen van mijn linkerquads :o
Verder veel deltwerk in bed, van de week maar eens proberen ook armen te doen door op rand van bed te zitten.

:roflol:

ECHT!!

@ Natty: Volgens mijn zojuist ontvangen protocol als volgt:

week 1-2 brace en in bed
week 3-6 brace en oefeningen + krukken
week 7-12 brace oefeningen en milde belasting
week 13-18 brace afbouwen
week 19-24 Start plyometrie en biodextest
week 25-52 start sportspecifiek herstel en in wk 52 hopelijk start sport buiten de fysiopraktijk, al ga ik er vanuit dat ik heus wel sneller kan.

---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

Bedankt allemaal en vooral Natty ;) hehe

Dat zijn nogal wat weken. Tijd zal leren hoop voor je dat het ook soepel mag verlopen en je sneller klaar bent dan de gegeven planning.

• #4.117
Vandaag controle in de kliniek. Nietjes mochten eruit ( doet hoerig pijn trouwens )
Anyway *yay*!!

2888bhd.jpg

Volgens het team was mijn herstel precies op schema en hadden ze de goede staat niet zo goed verwacht, dus ik koester het kleine succesje want momenteel bestaat mijn dag nog steeds uit het flexen van mijn voet en gefrustreerd zijn.
Ik mag nu naar een flexie van 60 graden, wat betekent dat ik biiiiiiijna mijn knie kan buigen. Ik tel de dagen.

Volgens de foto's zit alles goed op z'n plek en nu is het wachten tot de donor zich gaat gedragen als mijn eigen weefsel en de rest van de vervangsels veranderen in levend weefsel. Het meest last heb ik van de voorkant, alwaar mijn kruisbanden zijn gemaakt van mijn patellapees. De hamstring ( waar achterste banden van zijn gemaakt ) voel ik niet. Ook weinig krachtverlies. Mediale band ook geen last van ( donor )

*fingers crossed*

^_^

Super dat je zo goed op schema ligt. Pijn al wel minder als poosje terug?

wow wat een verschil met die andere fotos joh... best of wishes!

• #4.120
Terug
Naar boven