Fitness Seller

Sjorslog

Echt k dat het over is....
Maar wel goed dat je alweer een stapje verder bent en toch mensen om je heen hebt die je zo goed bijstaan.
Is HMB echt zo goed voor spierbehoud?
Sterkte.

Echt k dat het over is....
Maar wel goed dat je alweer een stapje verder bent en toch mensen om je heen hebt die je zo goed bijstaan.
Is HMB echt zo goed voor spierbehoud?
Sterkte.
HMB kent een zeer nuance toepassing bij atleten waardoor het doorgaans je reinste geldverspilling is, maar bij kanker cachexia en overige toestanden van bedlegerigheid werkt het bijzonder goed om spiermassa verlies te beperken.

Mooi dat er wat schot in zit..! Succes sjors!

HMB kent een zeer nuance toepassing bij atleten waardoor het doorgaans je reinste geldverspilling is, maar bij kanker cachexia en overige toestanden van bedlegerigheid werkt het bijzonder goed om spiermassa verlies te beperken.
Dank je voor de toelichting.

Sjors weer vrijgezel? Misschien loopt er daar nog ergens een leuke dokter? ;-)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.146
Oh maar dokters mogen zich in rijen van twee opstellen hoor ^_^

Ik weet nog wel een Licentiaat Natuurkunde, Master Informatica, Doctor Biofysica-Biochemie, en niet geheel onbelangrijk: Expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen.

Ik weet nog wel een Licentiaat Natuurkunde, Master Informatica, Doctor Biofysica-Biochemie, en niet geheel onbelangrijk: Expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen.

Geen expert in de ontwikkeling van nieuwe knieën?

Massage praktijk True Natural Kakiay is overigens expert in de verzorging van knieën, misschien handig om contact te zoeken

Geen expert in de ontwikkeling van nieuwe knieën?

Massage praktijk True Natural Kakiay is overigens expert in de verzorging van knieën, misschien handig om contact te zoeken
Misschien, zou kunnen. Hij is trouwens ook true natural!

Ik denk dat 'Loco-lolo' een beetje out of haar league is.

• #4.150

:rolleyes:
Ik ben er niet echt van overtuigd dat hij een true TRUE natural is.

:rolleyes:
Ik ben er niet echt van overtuigd dat hij een true TRUE natural is.
2ps3ii9.png

2yw93j5.jpg

:roflol: /\ PVD ik kan NOG geen karma geven tfw?!

Laatst bewerkt:
  • #4.154
Die HMB kickt in.

Wat leuk dat je een blog bijhoudt!
En wat super dat het al lukt op krukken te `lopen´

• #4.157
  • #4.159
Terug
Naar boven