MuscleMeat

Sjorslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.162
one luf

Misschien, zou kunnen. Hij is trouwens ook true natural!

Ik denk dat 'Loco-lolo' een beetje out of haar league is.

Hij is beroemd en hij is een kampioen! Was ik even vergeten.

Out of anyone's league eigenlijk. Toen ik hem voor het eerst zag werd ik bijna gay.

Galgenhumor :D

Rust houden werkt dus echt. Miraculeus ;) Succes ermee!

• #4.166
Absoluut.
Ik ga nu week 5 in en je kan bijna mijn knie weer zien. Bijna

epoolf.jpg

Hij komt inderdaad weer een beetje tevoorschijn.
Sterkte

Ziet er niet slecht uit 5 weken post ok?! Netjes! :thumbup:

Hoe gaat het nu met je Sjors? Al wat beter?

• #4.172
Gisteravond voor het eerst in bijna 3 maanden weer op heilige grond geweest. Natuurlijk geprobeerd maar wat te doen. Wat overigens niet meeviel, maar ook niet tegen.

@RPB:

- Lat pulldown
15-12-10-10
- Straight arm pulldown
15-12-10-10
geen krachtverlies

-Swissbar bench
erg lastig met 1 been wat niet buigt. Dus wiebelig en veel energie verspilling met equilibreren.
5-5-5-5-5- geen krachtverlies

- Seated logpress. Zwaar, want een beetje benen zijn wel handig.
lege log 12-10-10-5-5-5

- Poging tot rdl, maar dat werdt meer een stiff legged DL. Voelde ook niet fijn, want ik voel mijn linker hamstring niet. Ik weet dat de 5 weken bedrust en het feit dat er een stuk van mijn hamstring is weggehaald meespeelt, maar het blijft gek.

- Wheelbarrow shrugs
Ook raar, want de verdeling gewicht over benen is nog niet in balans. Ik ga dus onbewust op mijn rechtbeen hangen.
10-8-8-8

Vandaag natuurlijk belachelijke spierpijn, maar dat hoort erbij. Hopelijk za of zo weer, want het deed me wel goed. Ook al is het meer mentaal :P

can't resist the call of the iron :D

• #4.174
Zo stoer was het nog niet hoor :o
Maar bij RPB zijn is gewoon fijn. Hoe het ruikt en de nieuwe spullen en de jongens en alles .

Goed dat je weer begonnen bent met trainen!

Bikkel :)
Ik snap je echt helemaal dat het superfijn is om iig weer íets te kunnen doen, zelfs al is het idd echt alleen maar voor het psychische aspect. Maar pas je op dat je niet in je enthousiasme te snel gaat en meer kwaad dan goed doet :( Vooral met zoiets als die (poging tot) RDL terwijl ze in je hamstring hebben zitten knippen-en-plakken...

Laatst bewerkt:
  • #4.178
Er traint een fysiotherapeut bij RPB, dus ik ben daar per definitie wel in goede handen :D
Forceren zal ik zeker niet doen; ik heb deze hel van een operatie niet voor niets gedaan en ik wil het echt NOOOOOIT meer hoeven doen. Never. Niet. *ril*

Ik denk alleen wel dat ik een dag of 2 per week bij RPB nodig heb om nog een beetje sane te blijven. Ik kan namelijk nog steeds niet fulltime werken, kan niks ondernemen en heb zo'n beetje heel internet al uitgelezen. Vrij zijn is namelijk meer een gevangenis als je niet kunt bewegen. Ben er wel klaar mee nu :P

Er traint een fysiotherapeut bij RPB, dus ik ben daar per definitie wel in goede handen :D
Forceren zal ik zeker niet doen; ik heb deze hel van een operatie niet voor niets gedaan en ik wil het echt NOOOOOIT meer hoeven doen. Never. Niet. *ril*

Ik denk alleen wel dat ik een dag of 2 per week bij RPB nodig heb om nog een beetje sane te blijven. Ik kan namelijk nog steeds niet fulltime werken, kan niks ondernemen en heb zo'n beetje heel internet al uitgelezen. Vrij zijn is namelijk meer een gevangenis als je niet kunt bewegen. Ben er wel klaar mee nu :P

Bekijk het positief. Nu heb je mooi de tijd om je leven te overdenken en hoe het verder moet gaan in de toekomst ;) En hoe je nieuwe droomprins er uit moet zien ... ;):):):) Jij mannenverslindster! ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven