MuscleMeat

Sjorslog

wat is dit nu weer :roflol:

Traint er een collega bij RPB? :)

Virtueel fruitmandje namens het mod team..Stay strong girl!

156dfef.jpg

die gameboy post echt overal alleen maar van die ****ing eigenaardige onzin :roflol:

was leuk om weer even te kunnen food talken Sjors :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.190
Kracht trainende fysiotherapeuten zijn goud waard en dun gezaaid. :thumbup:

Zeker en hij zegt zinnige dingen die mijn eigen fysio niet zegt.
Ik zit nu bij Medicort, omdat ze simpelweg inhouse bij Bergman zitten. Ben alleen niet echt tevreden met de behandelingen. Ik heb er nu 15 ofzo opzitten en meer dan bindweefselmassage, 10 min elektroden en 10 in biodex is er gewoon niet gedaan.
Ik krijg geen oefeningen mee, ik kan nog steeds niet zelfstandig buigen voorbij de 30graden en de loopgang slaat nog helemaal nergens op. Knie is erg stijf.

Moet dus even gaan overleggen met chirurg of het niet verstandig is om over te stappen. Alleen zit deze jongen in Baarn en dat is 2 x pw wel een heel gedoe een jaar lang..then again, een gezonde knie is alles waard natuurlijk.
Mocht iemand nog een genie in Utrecht weten, dan houd ik me aanbevolen.

---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------

was leuk om weer even te kunnen food talken Sjors :)

Zeker weten Frankie :)

---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:51 ----------

En al helemaal als ze manueel therapeut zijn en op DBB zitten :heart:

Je watsap is stuk. Of op?

Wat ik mij afvraag, hoe gingen de wc bezoeken de eerste weken:scratch:

Fijn dat je weer wat hebt kunnen doen. Het zal inderdaad een groot deel mentaal zijn dat het zo fijn voelt maar je bent weer lekker bezig! Top hoor! Hoop echt dat het herstellen er ook wat sneller door zal gaan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.195
Wat ik mij afvraag, hoe gingen de wc bezoeken de eerste weken:scratch:

Goeie vraag Hoody.

Nu hoeven vrouwen eigenlijk helemaal niet naar de wc, maar stel dat je het wel zou willen:
- In de kliniek ga je op de pot in bed. De eerste dag heb je een katheter. Poepen hoef je niet, want je lijf is de eerste dagen nog wel in complete shock en stijf van de morfine.

Thuis weigerde ik consequent mezelf te legen in bed, dus diende ik mezelf wat extra tramadol toe om zo de toiletgang te forceren. Gelukkig is de plee gunstig gelegen in huize Sjors, op nog geen 2 meter van de slaapkamer.

Ik hoop je zo een bevredigend antwoord te hebben gegeven. :)

kon one legged squat niet ?

RPB dat ben ik...
/negeer..........

Terug
Naar boven