XXL Nutrition

Sjorslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.201
Ik slik het zelf ook... maar high word ik er echt niet van. :o
Alleen de eerste 2 dagen ofzo. Daarna niet meer... wss lagere dosis ofzo?

Ik zat op ongeveer 3 x 100 mg per dag, sommige dagen 100 meer. Een maand lang. Nooit meer, wat een vieze troep. Misselijk, high, raar, agressief, nasty, bleh en meh.
De eerste week is het leuk, maar daarna gaat het gewoon nergens meer over.

Ik slik het zelf ook... maar high word ik er echt niet van. :o
Alleen de eerste 2 dagen ofzo. Daarna niet meer... wss lagere dosis ofzo?

owh ik heb het maar keer of 3 gehad. Werd er ook niet high van, wel heel erg duizelig, misselijk etc. Morfine werd ik ook niet high van, zelfde als tramadol.

• #4.203
RPB:

Legpress ( one leg )

20
20
20
20

15 x 30
15 x 30
15 x 30
15 x 30

15
15
15
15

20 x 30
20 x 30
20 x 30

Seated calf raise nog wat raar met 2 benen, omdat ik nog geen spiercontrole heb links

15 x 30
15 x 30
15 x 30
15 x 30

Swissbar bench

8 x
8 x
5 x 30
5 x 30
5 x 40
5 x 40

Lat pull (sup grip )

15 x 35
15 x 40
15 x 40
15 x 40
8 x 45
8 x 45

Seated row ( op de vloer )

10 x 45
10 x 50
10 x 55
10 x 55

One arm db row L + R

12 x 14
12 x 14
12 x 14
12 x 14
12 x 14

Hyperextension

8
8
8 + ez bar
8 + ez bar

en toen ging linkerbeen toch lelijk doen

nog wat one arm db presses/14kg

Gaat al wat beter dan afgelopen woensdag en ik heb inmiddels 75 graden buiging in knie, dus het schiet weer een beetje op.

Nog 15 graden tot loodrecht.

• #4.205
gym:

seated mp

5 x 20
5 x 25
5 x 27.5
5 x 30
5 x 35

neck press

5 x 20
5 x 25
5 x 25
5 x 30
5 x 25

side raise L+R

15 x 5
12 x 7
10 x 8

upright row ( liggend )

20 x 20
15 x 25
12 x 30
10 x 40

Straight arm pulldown

15 x 20
12 x 30
10 x 35
10 x 35

Lat pulldown

15 x 35
12 x 40
10 x 45
8 x 50
8 x 55

One arm db press l+r

1 x 14
1 x 16
1 x 18 fail op links, rechts prima
1 x 20
22 fail

Bench

5 x 25
5 x 30
5 x 35
5 x 40
5 x 40 meer zat er niet in

Seated calf raise

30 x 30
20 x 40
10 x 50
10 x 60
20 x 50

Verder nog de fysio oefeningen, waarbij het goede nieuws is dat ik mijn linkerhamstring eindelijk weer voel. Ik ben gewaarschuwd voor krachtverlies omdat er een stuk uit is, maar het feit dat het nu al reageert geeft goede hoop. Iets onzekerder is of de operatie nu echt geslaagd is; het donormateriaal wordt geaccepteeerd en de buiging neemt ook elke dag toe. Enige is dat mijn strekking iets te goed gaat, wat een teken kan zijn dat de bende nog steeds te los zit. Er is veel ruimte als vanuit strekpositie mijn onderbeen omhoog wordt bewogen. dat gaat erg makkelijk zeg maar en de bedoeling is nu juist dat die knie steviger is dan daarvoor. Dubio van de fysio is wel dat bij dit soort operaties juist de strekking een probleem is, dus ze willen ook weer niet zeuren, want problemen met strekking zijn lastiger te behandelen dan die met buiging.
Oefeningen mbt strekking van de knie worden dus acuut geschrapt en meer focus op de buiging. Nog maar 10 maanden revalidatie :o

De loopbeweging is nog niet ok; dus de krukken blijven nog wel even. De brace is al een tijdje af; het spierverlies is zo enorm dat ie niet meer past, dus tegen de tijd dat ze'm vermaakt hebben hoef ik 'm al niet meer om. 30e zit ik weer bij de chirurg, erg benieuwd wat hij van zijn creatie gaat vinden. Het is verdomde lastig dat deze ingreep zo zeldzaam is dat ik bij niemand kan afkijken, ik denk dat dat het meest lastige is. Niet weten wat er kan/zal gebeuren.

al met al klinkt het toch wel positief.

gym:

Verder nog de fysio oefeningen, waarbij het goede nieuws is dat ik mijn linkerhamstring eindelijk weer voel. Ik ben gewaarschuwd voor krachtverlies omdat er een stuk uit is, maar het feit dat het nu al reageert geeft goede hoop. Iets onzekerder is of de operatie nu echt geslaagd is; het donormateriaal wordt geaccepteeerd en de buiging neemt ook elke dag toe. Enige is dat mijn strekking iets te goed gaat, wat een teken kan zijn dat de bende nog steeds te los zit. Er is veel ruimte als vanuit strekpositie mijn onderbeen omhoog wordt bewogen. dat gaat erg makkelijk zeg maar en de bedoeling is nu juist dat die knie steviger is dan daarvoor. Dubio van de fysio is wel dat bij dit soort operaties juist de strekking een probleem is, dus ze willen ook weer niet zeuren, want problemen met strekking zijn lastiger te behandelen dan die met buiging.
Oefeningen mbt strekking van de knie worden dus acuut geschrapt en meer focus op de buiging. Nog maar 10 maanden revalidatie :o

De loopbeweging is nog niet ok; dus de krukken blijven nog wel even. De brace is al een tijdje af; het spierverlies is zo enorm dat ie niet meer past, dus tegen de tijd dat ze'm vermaakt hebben hoef ik 'm al niet meer om. 30e zit ik weer bij de chirurg, erg benieuwd wat hij van zijn creatie gaat vinden. Het is verdomde lastig dat deze ingreep zo zeldzaam is dat ik bij niemand kan afkijken, ik denk dat dat het meest lastige is. Niet weten wat er kan/zal gebeuren.

Kan me voorstellen dat dit ook mentaal best zwaar voor je kan zijn, niets is een mens vreemd.
Hoewel ik denk dat opgeven bij jou niet in je vocabulaire voorkomt. :)

..

Laatst bewerkt:
  • #4.210

:D

@ work:

ik wilde rack pulls doen, maar dat bleek nog iets te gevaarlijk.

Dus toen maar:

Lying rear delt raise

30 x 2.5
20 x 5
15 x 5

Facepulls

25 x 20
15 x 20
12 x 25
10 x 30

One arm db row

5 x 14
5 x 16
5 x 18
5 x 20
5 x 24

Pendlay row

arrggh, je hebt echt overal twee benen voor nodig :mad:

5 x 30
5 x 35
5 x 35
5 x 30
5 x 30

Lat pull plate loaded

5 x 40
5 x 50
5 x 60
5 x 65
5 x 70

Chinups

2
2
3
1
5 x neg
5 x neg

Weighted crunch

12 x 5
10 x 5
10 x 5
10 x 5

Side bends L+R

15 x 16
12 x 18
12 x 18
12 x 18

Vandaag is zo'n dag dat ik mijn been eraf wil zagen en wil gaan trainen :o

In!

Ik zat op ongeveer 3 x 100 mg per dag, sommige dagen 100 meer. Een maand lang. Nooit meer, wat een vieze troep. Misselijk, high, raar, agressief, nasty, bleh en meh.
De eerste week is het leuk, maar daarna gaat het gewoon nergens meer over.

owh ik heb het maar keer of 3 gehad. Werd er ook niet high van, wel heel erg duizelig, misselijk etc. Morfine werd ik ook niet high van, zelfde als tramadol.
Beetje laat... :o maar was op vakantie.

Ik had 4x 100 mg daarna 3x... nu weer terug op 4x en nergens last van gelukkig.
Maar zo zie je dat iedereen anders reageert inderdaad.

OT: Het lijkt wel beter te gaan zo te horen. Ook al wordt je het nu wel zat geloof ik.
Maar echt respect dat je je trainen zo oppakt.

• #4.214
Blij als een hond met 3 lullen :D

Vandaag de controle bij de chirurg in de kliniek. Alle testen kwamen mooi op 0 of negatief. Dat is positief :D
Dit betekend dat de chirurg de operatie als geslaagd heeft verklaard. Het donormateriaal is goed geaccepteerd, de banden zitten stevig vast en ondanks dat er een neiging was tot hyperextensie is dat gelukkig slechts hoe mijn lichaam in elkaar zit en niet het gevolg van losse bandjes.

Alsof dat niet nog niet genoeg was, bleek bij de fysiotherapeut ineens dat ik kon fietsen. Mijn gezicht moet priceless zijn geweest, want het ging per ongeluk.
Vrijdag mag ik bij de fysio EINDELIJK 4 weighted oefeningen doen: good morning, rdl, squat en deadlift.
Al zal de squat nog niet lukken, want die lukt met bw nog niet ( erg pijnlijk ) maar dat is een kwestie van tijd.

*rondje van de zaak, toeters en bellen, bier en h**ren voor iedereen*

Wow! dat klinkt echt super! Kan me wel voorstellen dat je letterlijk een gat in de lucht springt! Bij wijze van spreke dan he! ;) Fijn dat het allemaal geslaagd is!
Die squat komt er wel. Eerst maar zien hoe het vrijdag gaat! Succes!

Klinkt goed allemaal, zo te horen gelukkig ook gewoon een goede fysiotherapeut.

Jij hersteld fucking snel.

Goed bezig ouwe.

Gefeliciteerd!

Proost op de gezondheid van Sjors! :):):)

jaja dat wordt alsnog sterkste vrouw van nederland

Terug
Naar boven